Hotel Noa Hotels Bodrum Beach Club

Hotel Noa Hotels Bodrum Beach Club

6.7Voldoende

Turkije, Egeïsche Zee, Torba (bij Bodrum)

6.7Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Noa Hotels Bodrum Beach Club voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

186 reviews over Hotel Noa Hotels Bodrum Beach Club

• 4Anita16-08-2014

Een dag was teveel!!!

Wij hebben 1 dag in NOA Bodrum Beach Club moeten verblijven door omstandigheden, maar een dag was al teveel!

Slechte service, slecht bijgehouden omgeving (houten vlonder om zwembad staken schroeven en planken uit, rooster bij zwembad waren stukken uit (levensgevaarlijk, zeker voor kinderen!!)). Zwembad zelf was erg vies, er dreef vanalles in, en de randen waren grauw en vies. Eten was schaars, weinig keuze en aanbod.

Hotel was ook totaal niet gericht op nederlanders, alles was Turks of Frans, aan de receptie sprak 1 persoon gebrekkig engels.

Nee, dit hotel is GEEN aanrader!!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 6anneke23-09-2012

Geen 5* hotel

Warme maaltijd altijd koud. Borden vies, resten van vorige maaltijd. Stoelen vies. Bestek en glaswerk vies en op. Toiletten bij zwembad vies. Balkon kamer niet schoongemaakt. Slippers vorige gast onder het bed.

Gereisd met vrienden in september 2012

• 4André en Janny van Steenbergen18-09-2012

"nooit meer naar dit hotel"

"Het was absoluut geen 5 hotel, eerder 3. -Eten meestal koud, weinig keus: kip of vis. -Geen bordjes bij het eten met wat het is. -Borden, bestek, kopjes, glazen nat en niet schoon -Alcohol en frisdrank regelmatig op -WC 's bij zwembad en strand ronduit smerig -Kamers stonken naar rioollucht, kluis stond gewoon los in de kast -Ligbedden 40% ervan kapot -Personeel niet erg vriendelijk en meestal alleen maar Turks - of Franssprekend -Animatie was alleen maar in het Frans

Gereisd met vrienden in september 2012

• 8Ans en Ruud Roozeboom20-09-2010

Prima hotel, mindere ligging

Hotel Bodrum Beach club ligt aan een "snelweg" tussen twee kleinere stadjes. Dit betekent dat er in de buurt weinig te doen is. Je zult altijd je vertier elders moeten zoeken voor zover de georganiseerde activiteiten niet aansluiten bij je eigen behoefte. Voor de rest is het een geweldig hotel dat net gerenoveerd is en dat is goed te merken. De kamers zijn groot en schoon en worden goed onderhouden. Hoewel de kamers worden aangeprezen als zijnde met bad, moet je wel wat moeite doen om daar gebruik van te kunnen maken. De stoppen zijn namelijk door het management weggehaald (kostenbesparing?) maar zijn met enige overredingskracht te verkrijgen bij de receptie. Het eten is goed en gevarieerd. Kortom een aanrader als je even een weekje wilt ontstressen.

• 9Martin en Karin13-09-2010

Zeker een aaanrader hoor!!

Volgens mij zijn wij bij een andere Bodrum Beach Club geweest als de vorige schrijvers, Pien en En. Wij vonden het een wel een aanrader!! Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel!! Kamers waren netjes, elke dag schoon gemaakt en schone handdoeken. Het eten was zeker voor Turkse begrippen GOED. Smaken verschillen, maar volgens ons was er keuze genoeg en voor elk wat wils!!! En zeker VOLOP fruit, salades en HEERLIJKE toetjes!!!! Het zwembad was ook erg mooi en er waren de hele dag ligbedden beschikbaar!! Met de Dolmus ben je met een kwartiertje in het gezellige Bodrum. Wij vonden Bodrum Beach Club zeker een aanrader voor mensen die lekker een weekje willen RELAXEN !!!!!

Gereisd met partner in september 2010

• 2Pien06-09-2010

Verwacht geen 5* luxe

Door het reisbureau is ons verteld dat dit een 5 sterren hotel zou zijn, bij aankomst hoorden we dat het voor Turkse begrippen 5 sterren was en voor Europese 3+ sterren. Wij vonden het niet eens een 3 sterren hotel.

Minpunten: - Onvriendelijk/onprofessioneel personeel, erg arrogant. Vooral de mensen met hogere functies. Wij moesten zelfs ergens anders op het strand liggen, omdat een groot deel was gereserveerd voor de vrouw van de eigenaar. - Slechte hygiene, vooral (gerenoveerde) badkamer onder de schimmel - Lunch en avondeten precies hetzelfde, was eentonig en weinig keuze - Geen plek op het strand, te weinig bedjes - Kamer waar wij verbleven was gerenoveerd, maar was nog helemaal niet af. - 2 pers. bed voor NL begrippen 1.5 persoonsbed

Pluspunten: - Ligging, dichtbij Bodrum centrum - Lekker ontbijt - Zwembad goed voor mensen met (kleine) kinderen - Voor 08.00 uur worden de gelegde handdoeken weggehaald van bedjes - Blauwe vlag voor de heerlijke schone zee

• 8Michaela27-08-2010

Leuk voor een keer!

Samen met mijn vriend zijn we daar geweest voor 8 dagen. We hebben wel genoten van de rust die we hadden. Maar echr super veel was er niet te doen. Je kon er dan wel op de waterscooter, parasailing, met een bootje weg om dolfijnen te zien enz, maar ze hebben er wel flikte prijzen voor. We zijn dan een dagje met de boot naar Kos ( Griekeland ) geweest en dat vond ik dan wel weer de moeite waar. Het eten vonden we ook niet lekker. De eerste 2 dagen kregen we een ander buffet, maar de dagen daarna hadden ze allemaal het zelfde en dat vonden we jammer. Het personeel is erg vriendelijk. Dat was het eerste wat ons op viel. Sommige liepen er dan wel sagarijnig bij, maar dat hou je toch wel. Niet iedereen is even vrolijk =) Voor kinderen is het leuk. Ze hebben er allerlei spelletjes voor kinderen en een mini disco voor de kinderen. Verder hebben wij het wel naar onze zin gehad. Lekker weer gehad, veel gezwommen en lekker bruin teruggekeerd naar Nederland.

• 8Chantal04-08-2010

Goed hotel

Gewoon goed hotel!

In mei was het net opnieuw geopend! Alles zeer mooi, nieuw en schoon. Eten kon wat beter, niet zoveel keus maar had misschien temaken omdat het net opnieuw geopend was! Watersport helemaal niet duur. Kamer was groot nog nooit zo'n grote kamer gehad. Personeel zeer vriendelijk, behalve de "baas" aan de receptie, was een vrouw, naam klonk als fidel!!! Het hotel ligt lekker dichtbij het vliegveld, en voor na de stad moet je met de dolmus, is allemaal heel duidelijk. Buiten het hotel is helemaal niks tedoen, geen winkel helemaal niks, moet je echt met de dolmus gaan. De zee is mooi, maar waterschoenen zijn geen luxe. De chefkok spreekt nederlands, en onze kids vonden het eten niet zo lekker, dus de chefkok had alleen voor onze kids frieten gemaakt!! Geweldig toch!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

• 9Bert26-07-2010

Geweldig leuke beach club

Na alle reacties gelezen te hebben op zoover was ik een beetje bang dat het hotel zou tegen vallen. 2 weken lang heb ik samen met een kameraat enorm genoten van alle facaliteiten.Het personeel is erg vriendelijk en niet opdringerig,ze werken erg hard en dat zie je terug in de orde en netheid van het resort.Het hotel is momenteel in een verbouwingsfase dus het wordt nog mooier.(hier merkt u niets van). De hele dag door is er eten van buffet tot thea time en snackbar,het is allemaal heel lekker en zichtbaar vers.Een groot zwembad en een bar of 6 ,een mooi animatie disco ,jet ski,hamam,etc werkelijk alles vindt u terug op het resort.Betreft de kinderen is er de hele dag een leuk animatie team waar iedereen zichtbaar van geniet.Het zogenaamde taboe,de russen valt reuze mee,ze zijn iets luider mischien maar vergeet niet dat Nederlanders in Spanje zich ook vaak niet kunnen gedragen.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8anne verbiest30-06-2010

Heel leuk hotel

Fantastisch leuke vakantie gehad. Wij zijn er 9 dagen geweest en we hebben ons geen dag verveelt. Het eten is zeer lekker maar niet heel gevarieerd, het ontbijt vonden we allebei minder. Het personeel is vriendelijk maar spreken niet goed Engels, ze doen wel veel moeite om je te verstaan en zijn zeer behulpzaam. Een uitstap naar Bodrum is zeker aan te raden. Bodrum is makkelijk bereikbaar met de dolmus ( komt om de 15min voorbij het hotel) De kamers worden elke dag inorde gebracht (nieuwe handdoeken, bed opgemaakt) maar er werd volgens mij niet elke dag gepoetst. Dit is een perfecte vakantiegelegenheid voor jonge koppels of gezinnen met grote kinderen, want er was niet veel animatie voor kleine kinderen.

Gereisd met partner in juni 2010

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages