Waarschuwing: reviews van deze accommodatie zijn mogelijk onbetrouwbaar.

Zoover is een onafhankelijke website en streeft naar eerlijke beoordelingen. Bij deze accommodatie willen wij u erop wijzen dat wij aanwijzingen hebben om aan te nemen dat de getoonde beoordelingen niet voldoen aan onze richtlijnen voor beoordelingen. Daardoor kan Zoover niet garanderen dat de getoonde beoordelingen altijd de mening is van gasten die deze accommodatie daadwerkelijk hebben bezocht.

Wij doen er alles aan om dit verder uit te zoeken en eventueel verdacht materiaal te identificeren en te verwijderen. Voortdurende verbetering van processen omtrent reizigersbeoordelingen heeft vanzelfsprekend onze hoogste prioriteit.

Hotel Kervansaray Bodrum *****

Hotel Kervansaray Bodrum *****

Hotel Kervansaray Bodrum
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Kervansaray Bodrum voor je op een rij gezet:

41 tips over Hotel Kervansaray Bodrum

SvD, 14-5-2015
Bezoek de kledingmarkt op di in Bodrum en za in Turgutreis makkelijk met de dolmus te bereiken. Haven Bodrum ook erg mooi en leuke stad. Boottocht met eten al vanaf 12 euro pp, boek in de haven. Hamam Kervanseray ook echt genieten!
Arzu, 8-10-2014
Animatie meemaken . Boottocht
Stef termeer, 7-10-2014
Als je een mooie kamer belangrijk vindt, zou ik aanraden om voor een kamer in het hotelgedeelte te kiezen. Je betaalt dan net iets meer maar je hebt dan wel uitzicht op zee en een stuk luxere kamer.

Jill, 22-8-2014
zeker eens op vakantıe komen. al raad ık wel eerder het hoofdgebouw aan, bungalows zıjn oke, maar meer luxe ın het hoofdgebouw.
brıgitte, 22-8-2014
Zeker eens op vakantıe komen. Ik raad wel eerder het hoofdgebow aan, bungalows zıjn ıets mınder maar wel oke.
poulissen, 13-8-2014

'Niet naartoe gaan' is onze boodschap of je moest het spel willen overnemen

met voldoende,degelijk en gemotiveerd personeel!!

Jan, 12-8-2014
Onze tip is om dit hotel niet te boeken indien u al andere vijfsterren hotels in Turkije heeft bezocht.
rüstem çalgan, 10-8-2014
zeker de moeite waard om te komen goed voor uitzıcht
çalgan ismail, 10-8-2014
can berk you are best hotel is zeer fijn
wesley hofmans, 2-8-2014
meedoen met het anımatıeteam en wınkelen ın Bodrum.