Waarschuwing: reviews van deze accommodatie zijn mogelijk onbetrouwbaar.

Zoover is een onafhankelijke website en streeft naar eerlijke beoordelingen. Bij deze accommodatie willen wij u erop wijzen dat wij aanwijzingen hebben om aan te nemen dat de getoonde beoordelingen niet voldoen aan onze richtlijnen voor beoordelingen. Daardoor kan Zoover niet garanderen dat de getoonde beoordelingen altijd de mening is van gasten die deze accommodatie daadwerkelijk hebben bezocht.

Wij doen er alles aan om dit verder uit te zoeken en eventueel verdacht materiaal te identificeren en te verwijderen. Voortdurende verbetering van processen omtrent reizigersbeoordelingen heeft vanzelfsprekend onze hoogste prioriteit.

Hotel Kervansaray Bodrum

Hotel Kervansaray Bodrum
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Kervansaray Bodrum voor je op een rij gezet:

871 reviews over Hotel Kervansaray Bodrum in het Nederlands

Never nooit meer

A van Hoorn, 30-1-2018

Alleen het personeel en de massage top.

De rest vreselijk. Ik ga al jaren zo'n 2 x pj op vakantie. Ik heb geen hoge verwachtingen maar dit sloeg alles. Alles vies en kapot. Na 2 dagen huilend gevraagd om ergens anders heen te mogen zelfs tegen betaling(was niet nodig super alternatief gekregen via touroperator). Ben echt geen zeur maar als er binnen 1 week meer dan 12 mensen overgeboekt worden zegt wel wat. Er was een vrouw voor +20ste keer daar en had dit nooit mee gemaakt daar.

Tegenvaller

Mama van 2 dochters, 13 en 6 jaar, 6-8-2017

In 2015 hebben we kennisgemaakt met dit hotel. We waren toen zeer tevreden!!! De kinderen waren helemaal weg van de zwembaden en glijbanen.Daarom hebben we dit jaar weer gekozen voor dit hotel. We kwamen aan in het hotel en we moesten zeer lang wachten totdat er iemand ons ter woord kon staan. Eenmaal aan de beurt kregen we te horen dat onze kamer nog niet schoon was gemaakt (we waren al 1 uur te laat daar) en dat we er na 15 min pas in konden. Dat waren 4 hele kwartieren geworden. De kamer was goed en schoon. Het eten was beneden peil. Er was weinig keus vergeleken met de vorige keer. Alles was binnen no time op, want de mensen die er als eerste waren schepten alles op borden om het vervolgens niet op te eten. Het was een grote vreetschuur geworden. Na de aardbeving zijn we de volgende dag gebleven en na de 2e aardbeving zijn we 4 dagen eerder vertrokken. We zullen nooit meer voor dit hotel kiezen.
Guest Relation Kervansaray Bodrum Resort Hotel, Misafir İlişkileri Direktörü, 15-8-2017

Dear Mama van 2 dochters,

Thank you for taking the time to provide us with your constructive feedback following your recent stay.

It is never our intention to disappoint a guest in any way. We will review your comments at our meeting to address the issues that you encountered during your visit.

Of course we would have liked to have been able to discuss any issues you had whilst in Hotel as we hope that all guests can have excellent holidays here with us.

The whole team sincerely hope that we may have the opportunity of reversing your opinion and the pleasure of welcoming you back again very soon.

Guest Relation Kervansaray Bodrum Resort Hotel

Horror hotel , don't go there!!!

Wish, 26-7-2017

We hebben via een touroperator geboekt bij Kervansaray voor 15 dagen. Normaal klagen wij niet snel, maar dit was buitengewoon slecht!!!

We kwamen laat op de avond aan bij het hotel en het heeft bijna een uur geduurd voordat we in onze kamer waren. Bijkomen van de reis zat er niet in, de kamer rook erg muf en was beschimmeld. Er waren geen handdoeken om even op te frissen na een lange dag. De koelkast deed het niet( deze hadden wij nodig voor medicatie) de receptie ba vele pogingen bereikt.Werd er om half 2 in de nacht nog de technische dienst gestuurd voor de koelkast en om 3 uur werden 2 handdoeken voor 4 pers gebracht. Aan het zwembad geen handdoeken beschikbaar. Het eten zowel ontbijt, lunch en avondeten was gewoon bar slecht. Kids moesten iedere avond zeker een half uur in de rij staan voor maximaal 2 bolletjes ijs.Gelukkig werden we na 5 dagen overgeplaatst naar hotel Samara op 1 km afstand en daar begon onze vakantie pas!

Guest Relation Kervansaray Bodrum Resort Hotel, Misafir İlişkileri Direktörü, 31-7-2017

Dear Wish,

Thank you for choosing our hotel for your holidays. We really appreciate you taking the time to share your thoughts and comments about your stay in our hotel. We love taking care of every detail in order to let every guest feel welcome in our hotel, so we are sorry for not meeting your expectations in some areas. Please rest assured that your comment will be forwarded and discussed with the management.

Kind regards,

Een schande dat mensen zo klagen

Fam. van Neerbos, 22-7-2017

Toen wij hadden geboekt vielen de negatieve reviews wel mee, maar gaandeweg zagen we enkele zeer negatieve reviews voorbij komen. We schrokken ons kapot en zagen onze vermeende leuke vakantie al in het water vallen door een slechte accommodatie.

Bij aankomst werden ook wij afgezet aan de grote doorgaande weg. De reden is dat de weggetjes te smal zijn om met een pendelbus doorheen te rijden. Echter bracht een speciaal voor ons aanrijdend golfkarretje ons naar de receptie en later naar de kamer. Niks sjouwen dus!

De klachten over het eten zijn in onze ogen ook echt volledig onterecht. Iedere dag variatie van groenten, fruit, snacks, BBQ etc. Wel zijn de lange wachtrijen zeer irritant, door asociale gasten die 30 stukken vlees van de BBQ moeten pakken i.p.v. 2 of 3. En na het verlaten van het restaurant nog 23 stukken laten liggen. BAH.. Wij merkten goed dat het (vooral) weer de russen waren die hun vakantie in Turkije vierden.

Tijdens ons 9 dagen durende verblijf, hebben we vrijwel geen Nederlanders gezien. Veel Turken, Russen en Engelsen.

De klachten over de schoonmaak (enzo) zijn ons inziens echt zwaar overdreven! Iedere dag werd er schoongemaakt en kwamen ze vragen of alles naar wens was.

De watersportmogelijkheden waren er grandioos. Onze zoon van 9 heeft gewaterscooterd, we hebben een boottocht gemaakt gedurende de hele dag en je kunt er met z'n allen op een banaan, parasailen enz. Zand en strand is er niet. Wel een houten vlonder waar je via een trap de zee in kunt gaan.

Kortom, niets snappend van de kritieken en dus eigenlijk best zeer tevreden!

Dear Fam. van Neerbos,

We would like to thank you for taking the time to share your experiences of your recent holiday with the wider traveling community.

We are happy to hear you had a great time and you liked our culinary, staff and our service.

It is our goal to completely satisfy our guests on every stay. We are looking forward to welcome you back soon.

Slecht eten

Zita, 20-7-2017

Eten niet gewoon slecht maar rot

Kamers worden niet gepoetst

Alles wat met eten in aanraking komt is gewoon vies

Grote flessen water worden gevuld

Alles loopt mis en service beneden alle peil

Maar mooi uitzicht

Guest Relation, Kervansaray Bodrum Resort Hotel, Misafir İlişkileri Direktörü, 31-7-2017

Dear Zita,

Thank you very much for taking the time to review our hotel through Zoover.

We would like to apologize for the inconveniences you experienced and regret to read that not everything during your stay was to your fullest satisfaction.

We hope you give us another opportunity so we can redefine your first impression; please feel free to email us directly so that we can personally assist you, bodrum@kervansarayhotels.com

Prijs-kwaliteit ruim voldoende

Pim van Zon, 14-7-2017

Lift naar het strand, het strand zelf (pier met bedjes), de bedjes aan het strand en de kamer waren erg goed. Het eten daarentegen was ruim ondermaats. Tevens vond ik het al zeer druk (bijvoorbeeld bij de liften naar het strand en bij het buffet), terwijl het nog geen hoogseizoen was. Ik zou hier dus niet in het hoogseizoen boeken. Zwembad stond de muziek elke dag erg hard, daar hadden wij verder geen last van daar we altijd naar het strand gingen. Prijs-kwaliteit is desalniettemin top, aangezien dit resort geen drol kost.
Guest Relation Kervansaray Bodrum Resort Hotel, Misafir İlişkileri Direktörü, 19-7-2017

Dear Pim van Zon,

Let us thank you for choosing Kervansaray Bodrum Resort Hotel for your holiday.

It is an absolute pleasure to know that your overall experience was enjoyable here at Kervansaray Bodrum Resort Hotel.

Once again thank you for your time and we look forward to assisting you again the next time your travels bring you back to Bodrum!

Best regards from Bodrum,

Kervansaray

Anoniem, 10-7-2017

Voor de prijs waar ik voor ben geweest oke, maar de beschrijving hoe het word aangeboden mag drastisch aangepast worden. De fitness is slecht onderhouden, de loopband hapert redelijk gevaarlijk dus. Water bleef staan in mijn bad. Kluis code die regelmatig niet meer werkte, waarop de monteur service wel goed en snel was om het te verhelpen.

Discotheek is gesloten een aantal amusement en eet ruimtes zijn niet open of verwaarloosd qua uiterlijk.

Het eten was goed vers brood weinig fruit, bij diner veel keuze eten was top. En de lift naar het strand mag ook wel eens gesmeerd worden de piep is net van een tram die langs komt. Vriendelijk personeel soms niet engels sprekend wat irritatie geeft, mijn transfer moest ik zelf na bellen de dag voor vertrek wat op het informatie bord zou hangen. Kamer was overigens goed schoon uitzicht is ook uitstekend. WiFi word aangeboden in alle kamers maar werkt slecht alleen in de gezamenlijke hallen zoals bij de bali.

Dear guest,

Let us thank you for choosing Kervansaray Bodrum Resort Hotel for your holiday.

Best regards from Bodrum,

Guest Relation Kervansaray Bodrum Resort Hotel

Wanneer gaat dit zgn. 5* Hotel dicht?

Marianne Bil, 13-6-2017

Wat een tegenvaller dit ( ook door touroperator) gekwalificeerde 5* hotel.

Alles hebben ze mee, de lokatie en opzich is niets mis met dit wat gedateerde hotel. Alleen wordt er niets mee gedaan. Niets wordt onderhouden, schoongemaakt of gecontroleerd. Slecht eten, ongezellig, over het algemeen ongemotiveerd personeel. Dit hotel is ernstig verpauperd en wij vragen ons af, misschien 25% van de kamers bezet, wanneer dit hotel gaat sluiten. Natuurlijk is dit niet het duurste 5* hotel maar dit kan echt niet!

Guest Relation Kervansaray Bodrum Resort Hotel, Misafir İlişkileri Direktörü, 30-6-2017

Dear Marianne Bil,

All reviews, doesn’t matter positive or negative, are highly important for us, as it helps us to improve our service and make it better.

We were sad to know that some points, which you mentioned above, didn’t let you fully enjoy your holiday. All that issues will be reported to our management.

Thank you again for your feedback. We’re looking forward to see you here again.

Zeer slecht

Guido, 11-6-2017

Het enige pluspunt was de guestrelation die ons geholpen heeft bij een transfer naar een ander hotel jammer dat we geen punten onder nul kunnen geven

Dear guido_van_de_velde01,,

Firstly, thank you for choosing Kervansaray Resort.

We are really surprised and disappointed to read this review because guest satisfaction is always our highest aim and we do whatever we can to achieve this at all times. However, we would like to apologize for not meeting your expectations.

We sincerely await the opportunity to welcome you once again.

Kind regards,

vuil hotel, stinkend naar de kots

cc100, 29-5-2017

Dit hotel is één grote ontgoocheling. De transferbus had ons afgezet aan de grote baan , zodat iedereen met zijn zware koffer een grote klim moest doen op kasseien. In het hotel werden we volledig aan ons lot overgelaten, moesten zelf onze kamer zoeken. We kwamen rond middernacht aan dus kregen we nog middernacht soep : een soepkom waar nog een bodempje van 1 cm lauwe soep in zat , en droog brood, zonder boter. Niettegenstaande het hotel 24u op 24 te drinken zou aanbieden , was zowel de Raki in de ene bar, als het water in de andere bar op. In de enige bar die nog open was (tuinstoeltjes bij een binnenzwembad) zat het vol met stomdronken mensen, die zelfs moesten afgevoerd worden, gehuld in een laken omdat ze vol kots zaten ,met golfkarretjes . Het ganse hotel stonk naar de kots en je voeten plakten aan de vloer. In de zetels in de lobbybar lagen 's morgens nog dronken toeristen te slapen met kots naast zich. Wij zijn op dag twee overgebracht met 20 gasten,naar een ander hotel ,omdat we allen daar geen dag langer wilden blijven, dus dit zegt genoeg. De score van sommige reviewers met allemaal tienen liegt de andere toeristen zeker iets voor, waarschijnlijk om de cijfers toch hoog te houden en te manipuleren. klopt dus zeker niet.
Guest Relation,Kervansaray Bodrum Resort Hotel, Misafir İlişkileri Direktörü, 2-6-2017

Dear cc100,

Thank you for choosing Kervansaray Resort for your holidays and for your comments.

As we really understand how important is it to have a relaxing and comfortable stay, we do totally respect your valuable comments, so please rest assured that all what you have mentioned will be investigated immediately.

We hope that you will give us another opportunity to extend the warm hospitality and exemplary service that we always strive to deliver.

Kind regards,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kervansaray Bodrum in Torba (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kervansaray Bodrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kervansaray Bodrum scoort een 8.93 uit 10 op basis van 1374 reviews.