Hotel Izer & Beach Club

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°15°
Hotel Izer & Beach Club
8,5

Het kindvriendelijke Izer Hotel & Beach Club is een 4 sterren hotel gelegen in Turkije. Dit gastvrije hotel heeft schone zwembaden, goed eten, vriendelijk personeel en een goede ligging. Huur een auto en ga op pad naar onder andere Turkbuku, Yalikavak, Gumusluk en het centrum van Bodrum. Ook het strand is makkelijk te bereiken.

We hebben een aantal aanbieders voor Izer & Beach Club voor je op een rij gezet:

708 reviews over Hotel Izer & Beach Club in het Nederlands

Fantastisch hotel met vriendelijk personeel

Marianne Bracke
14-9-2018

Izer hotel voor de eerste maal bezocht in 2015.Volgende week ga ik voor de week ga ik voor de zesde keer dus kan het hotel niet slecht zijn. Het eten is voortreffelijk en een dikke pluim voor het personeel. Als alleenstaande wordt je direct opgenomen bij de andere gasten. Is wel degelijk een familiehotel. Juist de animatie kan beter maar de hotelgasten moeten ook willen meedoen. Ze doen nochtans hun uiterste best. Volgend jaar zal het terug op mijn programma staan☺

Gereisd alleenreizend in mei 2018

Zwak

Philip wauters
3-9-2018

Dit is een zeer verouderd familiehotel.de kamers worden amper gekuist, nooit gedweild,alleen snel geveegd.de all in formule is zwak Oa aan de poolbar slechts die cocktails, de bar aan de receptie nooit open.animatie was amper te zien en shows zwak.s avonds amper plaats om te zitten aan de poolbar.wel zeer vriendelijk personeel vnml in het restaurant.voor die prijs zeer heel veel betere hotels in Turkije(reeds meer dan 20 jaar Turkije fan)

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Fantastisch.

Huseyin
16-7-2018

Voor de 2de keer hebben wij gekozen voor Izer Beach, dit weer zonder enige telleurstelling. Een gastvrije hotel met; -Goed eten. Alles wordt goed voorbereid en er wordt goed aandacht besteed aan hygiëne. -Schone kamers. Kamers worden goed schoongemaakt. -Schone zwembaden en een direct aangesloten Torba baai aan het hotel. -Vriendelijk personeel waar veel hotels een voorbeeld aan kunnen nemen. -Kindvriendelijk. Mijn zoon van 4 heeft zich goed vermaakt met leuke hotelgasten en het vriendelijke personeel. -Goede ligging. Ligging is perfect. Zelf een auto gehuurd en in de avonduren lekker rond getrokken door Bodrum. (Turkbuku, Yalikavak, Bodrum centrum en Gumusluk zijn de zekere aanraders.)

Al met al lekker kunnen genieten van een zorgeloos vakantie en hebben onze keuze voor volgend jaar weer gemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

erg fijn

Mike
11-7-2018

Fijn familie hotel, Ondanks dat ik alleen reisde was geen moment alleen gevoeld. vriendelijk personeel en hoop vriendelijke vakantiegangers. kamers erg fijn en schoon, zwembad en strand erg fijn. genoeg aanbod qua dranken. Eten kan wel iets beter maar verder zeker niks te klagen. Bodrum stad erg makkelijk aan te rijden met het bekende dolmus busje die elk kwartier voor het complex stopt. Al met al erg fijne vakantie gehad!

Gereisd alleenreizend in juni 2018

Aanrader!

Annemarie
10-7-2018

Izer hotel is fantastisch! Direct na aankomst ervaar je al de gemoedelijkheid en vriendelijkheid, dit heeft een heel positieve uitwerking op alle gasten. Een héérlijk relaxte vakantie met iedere keer weer verrassingen van de koks. Het hotel is rustig maar centraal gelegen, in 10 minuutjes ben je met de dolmus in Bodrum. De kamers zijn zéér luxe en héél schoon.

Gereisd met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig , voortreffelijk, super

Carla
5-6-2018

Dit hotel wordt elke beter !! Geweldig eten, super vriendelijke medewerkers , schoon . Echt een aanrader!!!

Gereisd met partner in mei 2018

Geweldig!

Lisanne
28-5-2018

Het is echt een super hotel! De medewerkers zijn super vriendelijk, het park is super gezellig en het is dichtbij de stad! Ik raad dit hotel zeker aan!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Ans
27-5-2018

Keurig hotel. Zeer goed van eten en drinken. Lieve en gezellige werknemers waar ze ook werkzaam zijn in het hotel. Animatie probeert het ook iedereen naar de zin te maken

Gereisd met partner in mei 2018

Tegenvaller nooi meer.

Carvis
24-8-2017

Dit hotel zat 90% vol met Turken alles was Turks georiënteerd weinig Europeanen waardoor alle activiteiten en muziek in het Turks was, excursie naar de markt geboekt dit heeft geen doorgang gehad wegens te weinig animo, het winkeltje kan je geen winkel noemen, fitness center oude bende.  a la cart restaurant was gesloten.  Animatie mag wel eens een cursus volgen, wat oubollig. Wij vertrokken vroeg en hadden een ontbijt pakket gevraagd, wat krijg je 2 oude boterhammen met boter en een pakje kinderdrinken. Wij hadden hoofgebouw geboekt maar werden in bijgebouw ondergebracht, dit zou bij het hoofgebouw horen, zelf reisleiding wist dit niet, kamer was klaar gemaakt voor 2 pers. terwijl wij met 3 pers. waren. Hotel Izer ligt op een prachtige locatie, je bent zo in Bodrum het personeel is reuze vriendelijk, maar alles daarom heen is matig en valt tegen. Kamers zijn redelijk maar echt goed schoon gemaakt wordt er niet. Hotel is niet geschikt voor oudere kinderen omdat er niets te doen is. Internet is echt waardeloos. Dit hotel is qua prijsverhouding en wat je er voor krijgt te duur. Bij de receptie wordt alleen Turks gesproken en geen andere taal bv. Engels dus communicatie is bijna niet mogelijk.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig.

Jacob
8-8-2017

Kan eigenlijk niks negatiefs verzinnen. Aardige mensen, lekker eten en geweldige plek.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive
  • De staf spreektEngels, Frans

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen2

• Soort strandKiezels
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Izer & Beach Club in Torba (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Izer & Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.