Hotel Isil Club

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag14°5°
Hotel Isil Club
8,1

Omschrijving
Isil Club ligt nabij Bodrum in Turkije. Het animatieteam organiseert overdag leuke activiteiten voor de kinderen en in het zwembad vind je luchtbedden en banden voor algemeen gebruik. Gelegen in het plaatsje Torba, maar voor vertier ga je met de dolmus naar het centrum van Bodrum. Hier is een leuke markt op zaterdag.

Laatste review

Geweldig..maar..

KL Hoo,
13-10-2018

Het hotel was erg goed. Zoals in eerdere reviews vermeld was, was het erg Frans gericht. Dat vonden wij niet bezwaarlijk. Het eten en verdere verzorging was uitstekend. Enige en GROTE minpunt was dat je weinig kunt wandelen in de omgeving. Buiten het hotel was het 's avonds pikdonker.

Kenmerken

13-10-2018

goed hotel, rustig gelegen

huiberts,
11-10-2018

Schoon hotel, en vriendelijk personeel, wel idd veel franstalig maar als je zelf vriendelijk begint zijn zij dat ook.

wij hadden een nog niet gerenoveerde kamer en dat kon je in de badkamer wel zien, maar de rest was schoon.

overdag is het animatie team regelmatig bezig met spelletjes aan het zwembad, de shows 's avonds stelde niet zo veel voor.

wel was er regelmatig live muziek 's avonds.

in de plaats Torba is niet zoveel te doen, maar Bodrum is erg leuk ook de markt op zaterdag je kunt hier gemakkelijk met de dolmus naar toe kost € 1,50 pp.

Eten was goed en ruime keus

Lekker dikke matrasjes op de bedjes bij het zwembad, wel 1 nadeel er word 'smorgens wel aan handoekje leggen gedaan, maar als je om 10.00 kwam was er altijd nog plaats.

en er liggen zwembanden en luchtbedden in het water voor algemeen gebruik

Zeer goed hotel met prima eten en drinken

peter schippers,
30-9-2018

De recensies van de laatste hier begrijpen we totaal niet. We zitten momenteel hier in een hele ruime kamer in het hotel zelf.

Net vernieuwd en heel ruim. Dit is overigens de family kamer

Eten en drinken heel goed en personeel zeer vriendelijk

Het nadeel is wel dat het inderdaad franstalig ingericht is. De Fransen staan nou niet bekend om gezelligheid. Ook hier viert norsheid hoogtij.

Animatie stelt niets voor, doen wel hun best overigens.

De taal is idd een puntje. Engels zeer moeizaam hier.

Een opknapbeurt voor het hotel is wat ik ook las. Ook dat snap ik niet. Alle ruimtes prima schoon en zeker niet oud. Mensen kletsen zo snel

Je moet wel tegen het all inn concept kunnen. Natuurlijk is er drukte bij het buffet. En zijn er altijd mensen die denken dat alles heel snel op is;)

Snacks in de middag worden waar je bij staat vers gemaakt. En als je wilt wordt je altijd bediend.

Conclusie een absolute aanrader dit Isil club

Voor herhaling vatbaar

Yuce,
23-8-2018

Mooi hotel dicht bij bodrum vriendelijk personeel geschikt voor gezinnen. De kamers zijn wel klein en verouderd en de badkamer iste klein en een heeft een glazen wand. Dus geen privacy

Nooit meer!

Peter en Nancy,
5-7-2018

Weinig positief over te zeggen,hebben er de aardbeving meegemaakt,geen woord van geruststelling gekregen,helemaal niets,geen woord,zit vergeven van de turken,die bij Alles voorrang krijgen,hebben er meerdere keren geen eten gehad, doordat de wachttijden zo lang waren, en turken voorstaken,en wanneer je om eten ging,was je ondertussen uw plaats kwijt,slechtste vakantie ooit!!

Boven verwachting, volgend jaar weer!

Nina,
20-5-2018

Heerlijke vakantie gehad! Boven verwachting. Kleinschalig hotel, alleen laagbouw. Veel Fransen en Belgen maar wij als Nederlanders werden net zo goed compleet in de watten gelegd. Zwembad is Heerlijk. En het kleine strandje is een perfecte afwisseling.

Prima voor 1 keer

Irma kroon,
5-8-2017

Dit hotel zit vol met Fransen,en alles is daar ook op gericht.Als Nederlander val je wel een beetje buiten de boot.

Als je van het strand houd moet je hier niet zijn.

De avond animatie is ronduit slecht.

Het eten in dit hotel is echt Top en krijgt van mij een 10.

Kamer was ook prima .

Personeel vriendelijk maar spreken bijna geen woord Engels.

Voor een lekker plekje bij het zwembad moet je heel vroeg je handdoek neerleggen.

MoMo is de grote man van het animatie team daar heeft dit hotel een hele goede aan.

Verder na de aardbeving een fijne vakantie gehad.

Maar een 2e x hier heen NO....

Geweldige vakantie gehad in dit mooie hotel

A. Aydemir,
19-5-2017

Goed hotel, zeker een aanrader voor iedereen. Bij aankomst denk je eerst van klopt dit wel, totdat je in het terras komt en het prachtige uitzicht ziet. Veel toeristen uit Frankrijk en Belgie en veel mensen die al jaren in het hotel terugkomen.

Lekkere eten, goede animatieteam, goed personeel. Supervakantie gehad. Bodrum stad is met de Dolmus 15 minuten. Om de kwartier komt er een dolmus op een loopafstand van 2 minuten.

Wij zijn in Juni naar Isil Club Milta geweest en hebben een superfijne vakantie gehad. Zodra je op het resort komt heb je ook direct het gevoel van ik ben " thuis". Het personeel is allemaal even vriendelijk, als je iets wil, vraag het en het wordt geregeld. De kamers zijn schoon en worden dagelijks schoon gemaakt, bedden worden dagelijks verschoont. Eten is zeer uitgebreid en gevarieerd. Dagelijks een uitgebreid animatie-programma. Alles uiteraard vrijblijvend. Er zullen best betere hotels te vinden zijn maar de sfeer in het hotel, en met de andere gasten (als je dat wilt) is bijzonder te noemen. Nog nooit zo makkelijk nieuwe contacten gelegd als in Isil Club Milta. Het all-inclusive-concept is ook echt all-inclusive. Portefeuille in de kluis want die heb je na aankomst echt niet meer nodig. Opvallend dat zo'n goed hotel, dit jaar zo weinig beoordelingen heeft gekregen. Topper !!!

voor herhaling vatbaar

felicien
26-6-2016

Super hotel, eten was iets minder warm dan anders.

Maar nog altijd een van de betere.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Isil Club in Torba (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Isil Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.