Hotel Isil Clubstersterstersterster

8.7Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Torba (bij Bodrum)

8.7Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Isil Club ligt nabij Bodrum in Turkije. Het animatieteam organiseert overdag leuke activiteiten voor de kinderen en in het zwembad vind je luchtbedden en banden voor algemeen gebruik. Gelegen in het plaatsje Torba, maar voor vertier ga je met de dolmus naar het centrum van Bodrum. Hier is een leuke markt op zaterdag.

Contact

1322 reviews over Hotel Isil Club

• 2019
    9Noella29-09-2019

Supper

Alles was fantastisch. Wij logeerden in een bungalow, gelijkvloers heel rustig en alles was aanwezig en proper. Lekker eten, coctails en vriendelijk personeel. Elke avond een ander live orkest en theater. Zeker een dikke pluim voor het animatie theam. Klein strand, maar de houten vlotters vonden we fijn liggen. Eén klein minpuntje, het handdoek leggen. Het was voor ons een ideaal rustvakantie. Supper.

Gereisd met partner in september 2019

• 9De Pijper07-06-2019

Fijn hotel / mooie groene omgeving

Prettige sfeer, veel plekjes om te relaxen. 's Avonds genieten op de loungebanken, van de live-muziek, het fraaie uitzicht en de vriendelijke bediening. Ruim voorziene buffetten. Echter de salades ed staan in de zon. Relaxed laat-ontbijt op het terras van de snackbar. Ook goed voor een lunch. De 1e etage zou beter een Adults-only deel kunnen zijn, evenals de plateaus aan de zee. Prima ligbedden. De (filter(koffie in de lobbybar is de beste. Het Italiaanse restaurant stelt niets voor. De Dolmus (TL3,25) naar Bodrum centrum (ca 10 min) vertrekt van de parallel weg. Let op: kijk bij het busstation of de hotelnaam op de voorruit staat; de andere Torba dolmus gaat alleen naar de overkant. De prettige animatie is gericht op het franse publiek. De bungalowkamers zijn een aanrader, rustiger en gelegen tussen veel boomsoorten. Geen tissues, inloopdouche. Geen wandelroutes vanuit het hotel. Prima service in de comfort-class van het vliegtuig.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8KL Hoo13-10-2018

Geweldig..maar..

Het hotel was erg goed. Zoals in eerdere reviews vermeld was, was het erg Frans gericht. Dat vonden wij niet bezwaarlijk. Het eten en verdere verzorging was uitstekend. Enige en GROTE minpunt was dat je weinig kunt wandelen in de omgeving. Buiten het hotel was het 's avonds pikdonker.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8huiberts11-10-2018

goed hotel, rustig gelegen

Schoon hotel, en vriendelijk personeel, wel idd veel franstalig maar als je zelf vriendelijk begint zijn zij dat ook. wij hadden een nog niet gerenoveerde kamer en dat kon je in de badkamer wel zien, maar de rest was schoon. overdag is het animatie team regelmatig bezig met spelletjes aan het zwembad, de shows 's avonds stelde niet zo veel voor. wel was er regelmatig live muziek 's avonds. in de plaats Torba is niet zoveel te doen, maar Bodrum is erg leuk ook de markt op zaterdag je kunt hier gemakkelijk met de dolmus naar toe kost € 1,50 pp. Eten was goed en ruime keus Lekker dikke matrasjes op de bedjes bij het zwembad, wel 1 nadeel er word 'smorgens wel aan handoekje leggen gedaan, maar als je om 10.00 kwam was er altijd nog plaats. en er liggen zwembanden en luchtbedden in het water voor algemeen gebruik

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9peter schippers30-09-2018

Zeer goed hotel met prima eten en drinken

De recensies van de laatste hier begrijpen we totaal niet. We zitten momenteel hier in een hele ruime kamer in het hotel zelf. Net vernieuwd en heel ruim. Dit is overigens de family kamer

Eten en drinken heel goed en personeel zeer vriendelijk

Het nadeel is wel dat het inderdaad franstalig ingericht is. De Fransen staan nou niet bekend om gezelligheid. Ook hier viert norsheid hoogtij.

Animatie stelt niets voor, doen wel hun best overigens. De taal is idd een puntje. Engels zeer moeizaam hier.

Een opknapbeurt voor het hotel is wat ik ook las. Ook dat snap ik niet. Alle ruimtes prima schoon en zeker niet oud. Mensen kletsen zo snel

Je moet wel tegen het all inn concept kunnen. Natuurlijk is er drukte bij het buffet. En zijn er altijd mensen die denken dat alles heel snel op is;)

Snacks in de middag worden waar je bij staat vers gemaakt. En als je wilt wordt je altijd bediend.

Conclusie een absolute aanrader dit Isil club

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 8Yuce23-08-2018

Voor herhaling vatbaar

Mooi hotel dicht bij bodrum vriendelijk personeel geschikt voor gezinnen. De kamers zijn wel klein en verouderd en de badkamer iste klein en een heeft een glazen wand. Dus geen privacy

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2Peter en Nancy05-07-2018

Nooit meer!

Weinig positief over te zeggen,hebben er de aardbeving meegemaakt,geen woord van geruststelling gekregen,helemaal niets,geen woord,zit vergeven van de turken,die bij Alles voorrang krijgen,hebben er meerdere keren geen eten gehad, doordat de wachttijden zo lang waren, en turken voorstaken,en wanneer je om eten ging,was je ondertussen uw plaats kwijt,slechtste vakantie ooit!!

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Nina20-05-2018

Boven verwachting, volgend jaar weer!

Heerlijke vakantie gehad! Boven verwachting. Kleinschalig hotel, alleen laagbouw. Veel Fransen en Belgen maar wij als Nederlanders werden net zo goed compleet in de watten gelegd. Zwembad is Heerlijk. En het kleine strandje is een perfecte afwisseling.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

9Irma kroon05-08-2017

Prima voor 1 keer

Dit hotel zit vol met Fransen,en alles is daar ook op gericht.Als Nederlander val je wel een beetje buiten de boot. Als je van het strand houd moet je hier niet zijn. De avond animatie is ronduit slecht.

Het eten in dit hotel is echt Top en krijgt van mij een 10. Kamer was ook prima . Personeel vriendelijk maar spreken bijna geen woord Engels.

Voor een lekker plekje bij het zwembad moet je heel vroeg je handdoek neerleggen.

MoMo is de grote man van het animatie team daar heeft dit hotel een hele goede aan.

Verder na de aardbeving een fijne vakantie gehad.

Maar een 2e x hier heen NO....

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10A. Aydemir19-05-2017

Geweldige vakantie gehad in dit mooie hotel

Goed hotel, zeker een aanrader voor iedereen. Bij aankomst denk je eerst van klopt dit wel, totdat je in het terras komt en het prachtige uitzicht ziet. Veel toeristen uit Frankrijk en Belgie en veel mensen die al jaren in het hotel terugkomen.

Lekkere eten, goede animatieteam, goed personeel. Supervakantie gehad. Bodrum stad is met de Dolmus 15 minuten. Om de kwartier komt er een dolmus op een loopafstand van 2 minuten.

Gereisd met partner in mei 2017

28 tips over Hotel Isil Club

• Evelyne Sloot, 02-05-2012

Laat je verrassen door de verschillende activiteiten van het animatie team, deze mensen zijn zeker de moeite waard! En bezoek ook eens Rachid's Hamam!

• Fred Eisvogel, 17-10-2013

Excursie naar Efese is er op dinsdag, was een van mijn reisdoelen maar helaas was dinsdag onze reisdag. Dagtrip over westelijk deel schiereiland gedaan, was wel leuk maar het geld niet waard. Dagje Kos vonden we wel de moeite waard. met Ferry in een half uurtje daar maar lange wachttijden bij douane, zowel heen- als terugtrip. Sighttour Bodrum vonden we wel heel leuk. Indien je kan, betaal er in Lira's, is goedkoper dan euro's. In Turgutreis markt is alles nep. Verkopers soms erg agressief.

• Marianne, 11-09-2013

Huur een auto, prachtig land.

48 vragen over Hotel Isil Club

• pabloennathalie, 06-05-2016

lange broek

Moeten de heren tijdens het avondeten een lange broek dragen of is een bermuda ook toegestaan?

• jos en maria, 10-04-2016

wie o wie

wij zijn een nederlandstalig belgish koppel van begin 60 jaar wij gaan naar den isil van 7 tot 14 mei hebben er al een paar maal geweest wij zouden het wel tof vinden om andere nederlandstalige daar te ontmoeten voor een leuke ballel ,daar er ginder veel frans talligen zijn en ik zelf de taal niet ken mijn venttje kan zijn plan trekken in de taal zou ik dat wel leuk vinden alvast bedankt en hopelijk aan iederreen een leuke vakantie in den isil

• Elke, 03-12-2014

eten

Is er bij het gewoon buffet ook keuze uit vis of is dit alleen bij het het A la carte visrestaurant? Bedankt voor jullie reacties.

Christel en Manu, 05-06-2015

Er is elke dag zowel 's middags als 's avonds vis bij het buffet

Hotel Isil Club info

• Aantal sterrenstersterstersterster