Hotel Isil Club

796 reviews over Hotel Isil Club in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Yuce
23-8-2018

Mooi hotel dicht bij bodrum vriendelijk personeel geschikt voor gezinnen. De kamers zijn wel klein en verouderd en de badkamer iste klein en een heeft een glazen wand. Dus geen privacy

Nooit meer!

Peter en Nancy
5-7-2018

Weinig positief over te zeggen,hebben er de aardbeving meegemaakt,geen woord van geruststelling gekregen,helemaal niets,geen woord,zit vergeven van de turken,die bij Alles voorrang krijgen,hebben er meerdere keren geen eten gehad, doordat de wachttijden zo lang waren, en turken voorstaken,en wanneer je om eten ging,was je ondertussen uw plaats kwijt,slechtste vakantie ooit!!

Boven verwachting, volgend jaar weer!

Nina
20-5-2018

Heerlijke vakantie gehad! Boven verwachting. Kleinschalig hotel, alleen laagbouw. Veel Fransen en Belgen maar wij als Nederlanders werden net zo goed compleet in de watten gelegd. Zwembad is Heerlijk. En het kleine strandje is een perfecte afwisseling.

Prima voor 1 keer

Irma kroon
5-8-2017

Dit hotel zit vol met Fransen,en alles is daar ook op gericht.Als Nederlander val je wel een beetje buiten de boot.

Als je van het strand houd moet je hier niet zijn.

De avond animatie is ronduit slecht.

Het eten in dit hotel is echt Top en krijgt van mij een 10.

Kamer was ook prima .

Personeel vriendelijk maar spreken bijna geen woord Engels.

Voor een lekker plekje bij het zwembad moet je heel vroeg je handdoek neerleggen.

MoMo is de grote man van het animatie team daar heeft dit hotel een hele goede aan.

Verder na de aardbeving een fijne vakantie gehad.

Maar een 2e x hier heen NO....

Geweldige vakantie gehad in dit mooie hotel

A. Aydemir
19-5-2017

Goed hotel, zeker een aanrader voor iedereen. Bij aankomst denk je eerst van klopt dit wel, totdat je in het terras komt en het prachtige uitzicht ziet. Veel toeristen uit Frankrijk en Belgie en veel mensen die al jaren in het hotel terugkomen.

Lekkere eten, goede animatieteam, goed personeel. Supervakantie gehad. Bodrum stad is met de Dolmus 15 minuten. Om de kwartier komt er een dolmus op een loopafstand van 2 minuten.

Wij zijn in Juni naar Isil Club Milta geweest en hebben een superfijne vakantie gehad. Zodra je op het resort komt heb je ook direct het gevoel van ik ben " thuis". Het personeel is allemaal even vriendelijk, als je iets wil, vraag het en het wordt geregeld. De kamers zijn schoon en worden dagelijks schoon gemaakt, bedden worden dagelijks verschoont. Eten is zeer uitgebreid en gevarieerd. Dagelijks een uitgebreid animatie-programma. Alles uiteraard vrijblijvend. Er zullen best betere hotels te vinden zijn maar de sfeer in het hotel, en met de andere gasten (als je dat wilt) is bijzonder te noemen. Nog nooit zo makkelijk nieuwe contacten gelegd als in Isil Club Milta. Het all-inclusive-concept is ook echt all-inclusive. Portefeuille in de kluis want die heb je na aankomst echt niet meer nodig. Opvallend dat zo'n goed hotel, dit jaar zo weinig beoordelingen heeft gekregen. Topper !!!

voor herhaling vatbaar

felicien
26-6-2016

Super hotel, eten was iets minder warm dan anders.

Maar nog altijd een van de betere.

Geen 5 sterren waard

Nicole
16-10-2015

In september 2015 op dit Resort geweest.

De bungalow kamers zijn vrij klein met weinig kastruimte. Grote badkamer met een staande douche. De bedden hebben harde matrassen. Er was slechte tot geen WIFI op de kamer.

Het eten was goed. Verschillende plaatsen met "live cooking" en volop keuze. Wat we wel misten was de aankleding zoals in andere 5 sterren Resorts, geen uitgesneden meloenen of ijssculpturen bijvoorbeeld.

Het personeel is zeer vriendelijk. Veel Franstalige Belgen. ‘s Avonds veel muggen. Wil je een plekje hebben op de steiger (aan zee) of echt aan het zwembad liggen dan moet je al vroeg je handdoek leggen, vanaf 07.00 uur ’s morgens zijn de eerste bedjes al gereserveerd.

Al met al een goed Resort maar geen 5 sterren waard als je het vergelijkt met andere resorts. Wij zouden het 4 sterren geven.

Gemoedelijk gastvrij hotel

Anoniem
11-10-2015

Hotel Isil club Milta is een mooi heel schoon hotel.

Inderdaad kleinschalig maar bijzonder gastvrij. Schone kamer, iedere dag aanvulling van de minibar. Dagelijks schone handdoeken. De wijn wordt geserveerd in flessen in koelers wat een gezellig vakantie gevoel geeft.

Het strand is te verwaarlozen zeg maar geen strand. Er is een prachtig parkachtige tuin waar de bungalows in staan. Je mag met je ligbed op de gazons in de zon liggen als je niet bij het zwembad wilt liggen, bedden genoeg. Het eten is prima al dachten wij de eerste dagen dat het erg eentonig was, maar je moet wel even kijken waar de lekkere dingen worden klaar gemaakt. Kortom wij hebben 14 heerlijke dagen gehad en ik zou best weer terug willen.

Niet meer voor ons

Vincent
4-9-2015

Vanuit Amara hier naartoe gekomen. Blij om hier aan te komen vanwege slechte hygiene in Amara maar... Het is een voornamelijk Franstalig hotel, als nederlander voel je je hier niet snel thuis. Kleinschalig, weinig luxe voor 5 sterren en management van animatie laat zeer te wensen over. Maar gelukkig hebben we leuke mensen ontmoet (de enige nederlanders) waar we al met al een hele leuke vaksntie mee hebben gehad.. Maar hier zal ik nooit meer naartoe gaan. Het is eerder een 4 sterren hotel.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Isil Club in Torba (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Isil Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.