Hotel Club Blue Dreams

Hotel Club Blue Dreams
8,3

19 tips over Hotel Club Blue Dreams

Debby, 20-3-2016
a la carte restaurants zijn een aanrader, ook de tea garden is leuk vertoeven, altijd plaats aan de zwembaden/ zee
S.M kamer 116, 16-6-2015

Animatie voor kids is leuk. Voor volwassenen zijn er poolgames en sportlessen bij het zwembad. Verder is er niet veel vermaak. Het personeel vertelde ons ook dat de gemiddelde bezoeker hier komt voor ontspanning en niet om vermaakt te worden.

Kortom: een goed hotel voor volwassenen en gezinnen. Voor jongeren groepen die muziek en entertainment willen minder geschikt.

Jenny, 8-6-2015
Markt in Bodrum, met t dolbusje voor 1,50 pp. Ook een bezoekje aan de jachthaven met veel leuke terrassen is leuk!

We hebben een aantal aanbieders voor Club Blue Dreams voor je op een rij gezet:

H. Vriens, 7-6-2015
De dinsdagmarkt in Bodrum is erg leuk
Alga Berends, 5-6-2015
De nieuwbouw is zeker aan te bevelen!
C.van Meer, 12-5-2015
De kamers waren net gerenoveerd waar we in kwamen, en hadden nieuwe meubels. Hadden een probleem met de douche maar werd meteen verholpen. Glijbanen waren tof.

Eline , 8-5-2015

Ga lekker het water op in een kano.

Het zou fijn zijn als er ook goede Italiaanse koffie tegen betaling verkrijgbaar is.

Anoniem, 13-6-2014
Het enige minpuntje vond ik de wifi, deze is alleen gratis in de theegarden.
bas, 2-2-2014
ga (gratis) eten bij een van de ander restaurants daar, maar op tijd reserveren ander is het vol.
rob tetteroo, 3-11-2013
Bestel de cocktail Blue Dreams special (met dank aan Stefan)

We hebben een aantal aanbieders voor Club Blue Dreams voor je op een rij gezet: