Hotel Club Blue Dreams

8,3

21 reacties Hotel Club Blue Dreams

Paardrijden

Monique, 26-7-2016
Weet iemand of er ook een ranch/manege in de buurt is waar je kan paardrijden ?

Jeugd

Alies, 21-7-2016
Wij gaan vanaf 8 augustus naar dit hotel. Wij hebben 2 zoons van 16 en 13. Zijn er meer mensen met kinderen in de leeftijd van 12 tot 17 jaar? Is er voor deze doelgroep ook genoeg te doen? Alvast bedankt voor uw reactie.

Kamers

Monique, 11-7-2016
Zijn alle kamers met zeezicht geronoveerde kamers? Of zijn er maar enkele die geronoveerd zijn?

We hebben een aantal aanbieders voor Club Blue Dreams voor je op een rij gezet:

Birdsong

Birdsong, 18-6-2016
Kan je hier ook surfen?

Familiekamers

Angela Stefes, 4-5-2016
Waar liggen de familiekamers en zijn deze ook gemoderniseerd?

Kamer

Jacqueline, 7-4-2016
Is er een waterkoker op de kamer aanwezig

Kamers

Marliesvanolderen, 28-12-2015

Hallo allemaal,

Mijn vraag was wat het verschil tussen een gewone 2 persoonskamer of een 2 persoons voordeelkamer die 2 euro duurder is. Ik ken het van andere hotels dat voordeelkamer altijd wat minder zijn dan de gewone kamers. Misschien dat het hier anders is omdat je bij betaald?

Alvast bedankt, groetjes Marlies

cocktails?

sylvia, 22-9-2015
Ik wil graag weten welke drankjes all-in zijn? Ik zoek een hotel waarbij je ook een lekkere cocktail kan krijgen zonder bijbetaling..

Club Blue Dreams Bodrum

Debby, 6-9-2015
Wij vertrekken volgende week naar Club Blue Dreams en had nog enkele vragen: is er een marktje in het hotel? zijn de a la carte restaurants een aanrader? Is het ver van dit hotel naar Bodrum zelf? We kijken er alvast enorm naar uit, een weekje vakantie :-)

hotel verbeterd ??

Thieu-1, 31-5-2015
Wij waren hier twee jaar geleden begin oktober en het viel ons tegen. Kamers waren verouderd, schimmel in de badkamer etc. We hadden enkele dagen slecht weer en toen regende het door het dak van het restaurant. Ook was het restaurant aan alle kanten open, waardoor het bij slecht weer erg onaangenaam was. Is hier inmiddels iets aan veranderd ?? Wel een heel mooie ligging met fantastisch uitzicht !

We hebben een aantal aanbieders voor Club Blue Dreams voor je op een rij gezet: