Hotel Blue Dreams Resort & Spa

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag19°10°
Hotel Blue Dreams Resort & Spa
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Dreams Resort & Spa voor je op een rij gezet:

845 reviews over Hotel Blue Dreams Resort & Spa in het Nederlands

mooi hotel

wolters,
28-9-2017

mooi resort werknemers vriendelijk schoonmaak laat te wensen over s,avonds weinig te doen weinig animatie weinig variatie met eten

Prachtige ligging, gehorige kamers

Laura,
22-9-2017

Ligging en uitzicht echt prachtig. Eten veel van het zelfde en vaak van de vorige dag.Drinken..poedercola en poederlimo. Obers in het restaurant lijken wel levensmoe, helpen je met moeite als je er 2 keer om vraagt. Kamers erg gehorig helaas, slecht geslapen hierdoor. Voldoende ligbedden aan de zwembaden en het strandje. Animatie zagen we buiten de lunch om nooit.. Bodrum centrum prima voor 3 TL te bereiken in 10 min. Vd 8 dagen 4 keer in Bodrum centrum gegeten. Veel trappen inderdaad...daarintegen wel goed voor je conditie.

Eerste vakantie met gezin

Sjah,
15-8-2017

Super leuk hotel wel veel trappen lopen! Personeel mag wel wat vriendelijker (op een paar na) ze helpen eerst hun eigen volk terwijl je al een half uur op je drankje staat tewachten. Anna de gastvrouw is supper neemt elke klacht serieus. Onbijt en lunch vonden wij beter dan de avond eten weinig variatie. Voor de rest heerlijk genoten was wel warm zwembad super schoon en ondanks de kamers volgeboekt waren was er geen massa mensen. Bodrum stad is ook erg levendig goed te doen ook met kinderen die van lopen houden. Excursies doen door naar Gumbet tegaan veel goedkoper. Uitzicht op zee geweldig

mooi hotel met prachige liggen en uitzicht

Nadia,
20-7-2017

Het hotel zelf is heel mooi met verschillende zwembaden en veel ligbedden. Mooi uitzicht en een heel mooi strand. Wat minder was zijn de trappen en vooral als je met een buggy overal naartoe moet kan t lastig worden. De liften waren ook vaak kapot. Eten en personeel waren prima. Animatie was echt minder en je zag ze ook bijna niet.

Fantastisch hotel, prachtige ligging!

Alma,
22-6-2017

Eerste keer dat we in dit hotel kwamen, en alles was prachtig vanaf het eerste moment, je stapt de lobby in en je kijkt al uit over de zee. Het hotel is omgeven door prachtig crystal blauw zeewater, overal waar je kijkt zie je de zee. Het infinity pool was ook erg mooi, het iets rustigere zwembad, er is nog een zwembad met wat drukkere muziek, ook leuk voor degene die hier van houden! Erg aardig personeel! 15 minuten vanaf Bodrum stad, ook erg leuk om een paar uurtjes te kijken, shoppen, ter afwisseling (tip neem niet teveel kleding mee vanaf NL, imv kilo's). Eten was prima, genoeg keuze, lekkere cocktails ook! Kortom, geweldig! Oja, de theetuin is ook geweldig, even lekker uitrusten in de schaduw onder het genot van een drankje, koffie of thee, waterijsje. Wij hadden ook op veel plekken WIFI, soms deed deze het niet erg goed, ze zijn er nu wel mee bezig dit overal in het hotel goed te laten werken. Wij gaan hier zeker nog een paar keer naar toe.

Heerlijk hotel met prachtige ligging.

Trudy,
18-6-2017

Super... allles mooi schoon,lekker eten en mooie omgeving. Enige nadeel personeel spreekt weinig Engels maar dan is er Anne die altijd voor iedereen klaar staat.

Super hotel op prachtige locatie

Sylvia,
17-6-2017

Voor het tweede jaar op rij zijn we een weekje naar Blue Dreams in Torba geweest.

Mooie kamers, goede sfeer, lekker eten. Overal genoeg bedjes en parasols, verschillende zwembaden, glijbanen, leuke bar.

Aan zee heb je op de steigers ook veel bedjes en parasols en je kan er allerlei watersporters activiteiten doen zoals jetski en parasailing.

Op het domein zijn verschillende liften dus je hebt hier geen last van de steile hellingen, je kiest zelf of je die met de trap of de lift doet.

Anne Poole, de guest relations manager geeft iedereen een rondleiding en voor alle vragen kan je bij haar terecht, zij is echt een meerwaarde voor dit hotel.

Tegenover vorig jaar is er meer Engels sprekend personeel.

De dolmus stopt voor de ingang dus je bent zo in Bodrum.

Voor mij is Club Blue Dreams een echte topper, als ik weer naar deze streek kom kies ik weer voor hetzelfde hotel.

Fantastisch hotel

Anita Smits,
15-6-2017

Wij zijn net een weekje terug van vakantie in de zon.

Dit is echt een hotel met alles erop en eraan.

Het eten is geweldig, er is voor ieder wat wils. Je kan er eigenlijk de hele dag door eten.

Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam.

Vooral Anne van guest relations is een Schat. Zij zorgt er voor dat de gasten het naar hun hebben. Als je een vraag

hebt kan je van s'morgens vroeg tot s'avond laat bij haar terecht. Zij is ook 1 van de redenen dat wij al een paar keer in dit hotel zijn geweest.

Volgend jaar gaan we gezellig weer.

Prachtig uitzicht

Harrie58,
21-5-2017

Heerlijke vakantie gehad in dit hotel. Bijzonder om een persoonlijke rondleiding te krijgen door Ann, de gastvrouw. Iedere dag kwam ze wel even vragen of we het nog naar ons zin hadden. Onze kamer was helemaal bovenop de berg, wat eerst ver weg leek,maar vanaf de dreambar waren we er binnen 5 minuten. De lift was nl erg snel en dan waren het verder maar een paar trappetjes die we nog op moesten. Het was niet echt druk, maar er kwamen steeds meer gasten. Voornamelijk Turken, een handjevol Belgen, Duitsers en Engelsen. Erg weinig Nederlanders. Waar we vooral voor kwamen was het uitzicht en dat was zeker spectaculair te noemen. Het eten in het hoofdrestaurant was prima, maar we genoten vooral van de lunch in het kebab restaurant. Personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. Verschillende keren deed de sleutelkaart het niet, dat was erg vervelend. Wij hadden het deze vakantie 3x, maar we hoorden dat sommige gasten het wel 3x per dag hadden. Kamer schoonmaak steeds laat in de middag.

Redelijk

Ari
9-10-2016

Redelijke kamers maar wel gehorig. Mooie zwembaden met mooi uitzicht op de zee. Personeel is veel gericht op Turkse bezoekers. Vooral bij het bestellen aan de bar kon je lang wachten. Animatieteam was redelijk, DJ een groot drama. Eten was goed. Ann was een prima gastvrouw waar je terecht kon met vragen, zij regelde alles direct.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Dreams Resort & Spa in Torba (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Dreams Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.