Géén boekingskosten

Hotel Blue Dreams Resort & Spa

TurkijeEgeïsche ZeeTorba (bij Bodrum)

9.7FenomenaalScore uit 731 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

863 Reviews over Blue Dreams Resort & Spa

• 10Gönül16-12-2021

Top vakantie

Enkel het eten valt iets tegen Animatie is leuk vooral özlem, huseyin en asrin ve pelin hebben onze vakantie leuker gemaakt. Mannen van de bars zijn goed. En we hebben een gratis upgrade gekregen naar een luxe kamer. Receptie super vriendelijk

• 4Colinda16-10-2019

Nooit meer

Vreselijk al die trappen vooral als de lift kapot is. Eten slecht, koud en weinig keus. Personeel spreekt amper Engels. Wil je drinken halen moet je het halve park over omdat de bar bij het ene zwembad dicht is en pas om 15.00 open gaat als je geluk heb. Dan maar weer met de trap om drinken te halen. Bier doen ze in limonade glazen. Of je hebt pech is de tap leeg. Jammer joh naar de andere bar. Oh nee die is nog dicht. Vaak geen handdoeken. Ook daar moest je weer de nodige trappen voor lopen. WiFi is Helemaal niks daar alleen in de theetuin. Al met al zeker geen 5*en ook geen 8. Zonde van ons geld geweest. Het enige wat mooi was was het uitzicht. Maar ja dat liever wat minder en dan beter eten. Voor ons nooit meer.

• 9Ali, Nico, masoud22-09-2019

Heel mooie hotel en lekker eten

Weer een onvergetelijke week in de blue dreams. De ligging is fenomenaal en het eten was dit jaar nog beter dan de voorgaande jaren met dank aan de chef-kok meneer Ramazan Kir. Heerlijk watermeloenen die door meneer Mehmet Celebi als kunstwerk werd gepresenteerd. Behulpzaam personeel en in het bijzonder achter de bali bij de receptie. Iedereen bedankt, wij zullen er volgende jaar weer zijn

• 3Sjors22-09-2019

Mooi hotel, slecht personeel!

Mooi hotel, mooie kamer, prachtige zwembaden en kraakhelder water bij de zee. Echter word je al niet Turk overal genegeerd, aan de receptie kijken ze gewoon langs je door en helpen eerst de Turken. Ook bij de bar of pannenkoekenhuisje. Jouw pannenkoek waar je op wacht geven ze gewoon aan turken mee! Daarnaast enorm veel wespen bij het restaurant waardoor eten bijna onmogelijk is.

Het hotel heeft zoveel potentie, het is prachtig, maar door de zeer slechte service gaan wij hier nooit meer terug!

• Relaxte vakantie

Geen 5 sterren, maar wel een prachtige plek. We hadden een heerlijke vakantie vooral door het prachtige weer en de rust. Het hotel viel wat tegen. De basis was goed wb de bedden, de douche, het eten, ligbedjes, handdoekenservice, maar andere dingen vielen tegen. Hiermee bedoel ik dat de waterkoker het niet deed, de föhn de 2e dag kapot ging en we geen nieuwe kregen. Er bij de poolbar geen wijn te krijgen was, dat de meeste van het personeel geen woord engels kennen. Wel werkt er bij de dreambar een jongen genaamd Korhan, die heel erg zijn best deed de gasten het naar hun zin te maken. Hij sprak goed engels en liep het vuur uit zijn sloffen voor iedereen. We hoorden veel mensen klagen over dit hotel. Erg jammer, want door de ligging en de grootte van dit hotel, zou het veel beter moeten kunnen. Wij hadden geen klachten, maar zullen hier niet snel weer heen gaan.

• 7Temel,hulya,09-08-2019

Mooi hotel maar aan de service is nog veeeel werk!

Hotel is op 20min afstand van airport, omdat bij onze aankomst de kamers nog niet klaar waren mochten we onze koffers neerzetten al gebruik maken van de faciliteiten. Ze zouden ons verwittigen per sms of ten laatste rond 14u mochten we terug komen aan de receptie, dit werdt dus 16u! Na herhaaldelijk opdringen werden de naar ons kamer geleidt , eens aangekomen moest de vloer nog gedweild worden ,de volgende dagen vaak achter handdoeken en wc papier moeten vragen , 1maal is er dus grondig gepoetst geweest de rest noppes! Ons kamer was vlak t.o. de dreambar dus tot middernacht luid muziek elke dag! Strand met slechte kwaliteit kiezels! Er waren onder het personeel zowel leuke als minder leuke mensen bij. Animatie team niet echt top . Eten viel mee , ze maakten veel eigen deegwaar ( simit met sesamzaad , pitas enz...) . Locatie was schitterend , infinity pool was top! Prachtig uitzichten ook aan de activity pool en restaurant, snackbar ...

• 8Fen27-07-2019

Gezellig hotel

Mijn partner en ik gingen voor de eerste keer samen op vakantie. Eenmaal in bodrum aangekomen ging het best snel. Vanaf bodrum airport is het ongeveer 45 minuten in de bus naar het hotel toe. Het hotel is op een berg gebouwd. Genoeg liften aanwezig om overal te komen maar het blijft nog altijd best veel lopen. Verwacht geen mooi apartement met prachtig zeezicht. Het uitzicht word namelijl beperkt door de bomen en dit geld bij de meeste appartementen in het hotel. Wij hebben dus ook een suite geboekt toen we zagen dat het uitzicht beperkt was en de kamer zeer klein. Suites zijn ruim en mooi en het uitzicht is prachtig. Het hotel heeft een prachtig panoramisch zwembad. Het eten is lekker en best gevarieerd. Leuk en fijn hotel maar niet voor iemand die slecht te been is. Verder is het kwa entertainment voor kinderen ook leuk.

• 7wolters28-09-2017

mooi hotel

mooi resort werknemers vriendelijk schoonmaak laat te wensen over s,avonds weinig te doen weinig animatie weinig variatie met eten

• 6Laura22-09-2017

Prachtige ligging, gehorige kamers

Ligging en uitzicht echt prachtig. Eten veel van het zelfde en vaak van de vorige dag.Drinken..poedercola en poederlimo. Obers in het restaurant lijken wel levensmoe, helpen je met moeite als je er 2 keer om vraagt. Kamers erg gehorig helaas, slecht geslapen hierdoor. Voldoende ligbedden aan de zwembaden en het strandje. Animatie zagen we buiten de lunch om nooit.. Bodrum centrum prima voor 3 TL te bereiken in 10 min. Vd 8 dagen 4 keer in Bodrum centrum gegeten. Veel trappen inderdaad...daarintegen wel goed voor je conditie.

• 8Sjah15-08-2017

Eerste vakantie met gezin

Super leuk hotel wel veel trappen lopen! Personeel mag wel wat vriendelijker (op een paar na) ze helpen eerst hun eigen volk terwijl je al een half uur op je drankje staat tewachten. Anna de gastvrouw is supper neemt elke klacht serieus. Onbijt en lunch vonden wij beter dan de avond eten weinig variatie. Voor de rest heerlijk genoten was wel warm zwembad super schoon en ondanks de kamers volgeboekt waren was er geen massa mensen. Bodrum stad is ook erg levendig goed te doen ook met kinderen die van lopen houden. Excursies doen door naar Gumbet tegaan veel goedkoper. Uitzicht op zee geweldig

Hotel Blue Dreams Resort & Spa info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (4)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)