Sorteren

vakanties Torba (bij Bodrum)

Reviews over Torba (bij Bodrum)

is ver van het hotel samara af ben wezen kijken is

breuer47
    19-6-2017

leuke restaurants gezellig boulevaart

kan niet beter,volgend jaar zeker weer terug

yolande visser
    31-5-2017

Bodrum is een mooie plaats en leg aan een mooie baai en heeft een mooie haven en een oud kasteel.

De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam.

Ook vervoer is goed geregeld (dolmus bussen) je kan echt alle kanten uit.

De omgeving is mooi groen en tegen de achtergrond mooie witte huizen in de bergen. In een woord geweldige plaats om een leuke vakantie te hebben.

Geweldig

Joke
    18-2-2017

Torba op zich is een heel klein plaatsje onder de rook van Bodrum! Met de dolmus voor een euro binnen een half uur ben je daar. En dat is een geweldige stad ik ben er verliefd op heel Turkije gezien maar dit steelt onze harten!! In Torba geweldige hotels!

Torba stelt niks voor

anja
    8-1-2017

Maar een stuk of 10 winkeltjes niet veel bijzonders dat gelukkig ligt Bodrum vlakbij

mooie plaats

jmweyne
    8-7-2016

torba is een mooie plaats maar niet echt veel te doen maar met een dolmus (plaatselijk busje ) zit je in geen tijd in bodrum waar het wel drukker is.

Torba (bij Bodrum) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 705 reviews