Sorteren

vakanties Torba (bij Bodrum)

Reviews over Torba (bij Bodrum)

Geweldig

Corrie Beekman
    2-11-2018

Hoeven niets te weten het is in een woord geweldig en het eten is fantastisch en het personeel erg lief en behulpzaam wat wil een mens nog meer en het is brandschoon

waanzinnig

peter breuer
    1-11-2018

wereld hotel alleen niet heen gaan als je wil wandelen

maar alles gelijkvloers zeer schoon personeel zeer aardig geen lange wacht tijden bij drank halen strand combinatie zwembad heel mooi eten is erg goed

Relaxte plek

Birgit
    18-10-2018

Geweldige week!

Geen geluid van de buren.

Super relaxte vakantie, zeer vriendelijk personeel.

Ik kom zeker terug!

Eten heerlijk.

Kamers wel gehorig.

Zwembaden zijn heerlijk.

Goed hotel

Fran
    14-10-2018

Voor de 5e maal een super vakantie gehad.

In voyage torba!! Heb heel de week echt lekker gegeten.

Wat ik wel miste is bijvoorbeeld een snack, pizza of iets wat je mee kan nemen naar het strand.... animatie kan wel beter...!!! alhoewel ik me toch elke avond vermaakt heb. Wat ik minder vond is dat ze bij het ontbijt ze niet meer langskomen met koffie. De straat bij alle ala cart restaurants is super en erg gezellig in de avond....

Je ķomt hier werkelijk niets te kort.....en zou best nog een keer boeken.

Geweldig..maar..

KL Hoo
    13-10-2018

Het hotel was erg goed. Zoals in eerdere reviews vermeld was, was het erg Frans gericht. Dat vonden wij niet bezwaarlijk. Het eten en verdere verzorging was uitstekend. Enige en GROTE minpunt was dat je weinig kunt wandelen in de omgeving. Buiten het hotel was het 's avonds pikdonker.

Torba (bij Bodrum) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 706 reviews