Hotel Euphoria Aegean Resort

3.8Onvoldoende

Turkije, Egeïsche Zee, Sigacik (bij Kusadasi)

3.8Onvoldoende

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Euphoria Aegean Resort voor je op een rij gezet:

75 reviews over Hotel Euphoria Aegean Resort

• 2018
    4Raymond20-09-2018

Ronduit matig hotel. Waardeloos personeel.

Het is zeker geen 5. Hooguit 3 Maar je betaalt voor 5. Diabetes patiënten moeten opletten. Je vraagt om cola light maar je krijgt gewone cola. In het hele resort geen light producten. Alleen water en mineraal water. Zwembad mooi en groot maar erg smerig. Er wordt niet goed schoongemaakt. Het eten was over het algemeen goed maar salades etc waren niet gekoeld uitgestald. Eetzaal lijkt meer op een vreetschuur. Personeel erg onvriendelijk op een uitzondering na. Niemand spreekt Engels of Duits of Nederlands. Alleen een Turkse toiletschoonmaakster sprak vloeiend Duits. Overig personeel spreekt alleen Turks of Russisch. Lounge mooi en groot. Shows zijn van wisselende kwaliteit. Kamer opmaak was goed. Mensen die wat minder ter been zijn moeten hier zeker NIET naar toe. Alles is moeilijk te belopen en ver. Voor het overige: Als je een wat mindere vakantie wil voor veel geld is dit een ideale plek.

• 5Yvonne Busselaar19-09-2018

Nooit meer

Resort ziet er mooi uit, kamers zijn groot maar dat is dan ook alles. Eten staat niet gekoeld uitgestald. In het hele resort geen coca cola light te krijgen maar het personeel deed, ondanks het steeds vragen is het wel light, alsof het wel light was. Na 5 dagen kwamen wij daar achter doordat er eindelijk een barkeeper een beetje Engels verstond en kon praten, zeer slechte zaak als je diabetes patiënt bent!! Je moet wel goed fit zijn om gebruik te kunnen maken van het strand slecht begaanbare weg er naar toe. Personeel vonden wij niet vriendelijk of behulpzaam deden geen moeite je te begrijpen als je geen Turks of Russisch sprak. Wij hebben een kapot slot van de schuifpui gehad, lekkage in de badkamer van de boven etage gehad als er dan geen receptie is die engels of duits spreken is het heel moeilijk om je klachten duidelijk te maken. Kortom geen goede ervaring met dit resort erg jammer vinden het absoluut geen 5 sterren waard.

• 1Erkan19-08-2018

Horrorhotel

Dit is een horrorhotel ik wens niemand zo nen slecht vakantie toe in turkije in hotel werkt airco niet personeel lacht je 4 kante uit in je gezicht alles is vuil ,eten is koud ik ging 14 d verblijven ik ben weggegaan na 3 dagen ik kon dit mijn kinderen niet aandien het is gewoon oplichterij ..

Met jonge kinderen

• 4G van de hurk15-06-2018

Never again

Het is echt schandalig dat geen een van de medewerkers Engels kan, geen een. Om hier iets uit te leggen duurt een eeuwigheid. Ook is de man die in de nacht bij de receptie staat echt een idioot. Hij kijkt je nog niet eens aan, voor het geld wat je hier betaalt kan je zoveel betere hotels in Turkije krijgen. Er is een hele lieve jongen bij de handdoeken dat is de enige die een beetje Engels kan en het leuk probeert te maken. Verder is het echt bagger.

• Oude reviews

7Jolanda17-10-2016

Leuk hotel

Erg leuk hotel , alleen het eten is zeer eentonig en vaak koud !heel veel restaurants en bars gesloten ,terwijl het wel herfstvakantie is ! Vijfde keer in Turkije , maar nog nooit zo'n slechte keuken gehad ! Erg jammer !

Met oudere kinderen

• 6M vrenken09-09-2016

Fijn hotel, eten zeer matig.

Het was een prima verzorgd hotel, met mooie,ruime en moderne kamers. Activiteiten voor jong en oud. Personeel was vriendelijk en stond voor je klaar.

Minpunten: - het eten is een groot verbeterpunt! De warme gerechten waren koud of lauw. Hiervoor bij de manager van het hotel geweest, echter helaas geen verbetering. - personeel spreekt weinig tot geen engels/duits. - het hotel ligt erg ver overal vanaf, wil je een keertje gaan shoppen moet je echt een excursie boeken om in een shop gebied te komen.

• 5Melek23-07-2016

Slecht slecht

Heel vuil, zeker geen 5 ster . Nooit meer .

Met jonge kinderen

• 5Rochus danny29-10-2015

Dit is geen aanrader

Dit hotel is zeker geen 5 sterren hotel Ze spreken geen woord Engels Frans of Duits hoewel er 90% Duitse gasten zijn wij waren de enige 2 Belgen Het eten staat allemaal in warm bakken gaat altijd open en dicht is nooit niet warm en ze zijn helemaal niet vriendelijk De tafels in het restaurant waren altijd plakkerig ge kunt vanaf 7uur gaan ontbijten en het personeel begint pas op 8uur de tafels staan dan vol met borden dit kan niet

• 10Ton en Gré18-08-2015

Fantastische plek!

Euphoria Aegon Resort is een prachtig 5 sterrenhotel aan de Egeïsche Zee. Er waait altijd een verkoelend windje, dus prima uit te houden. Vriendelijk, bereidwillig personeel door wie je je heel welkom voelt. Als er al problemen zijn, worden ze onmiddellijk opgelost. Prachtig zwembad, en strand met een pier, maar ook een heerlijke tuin met privé "zon en relax gelegenheid"! Vrije bedjes zijn er altijd, ook in het hoogseizoen! Eten, drinken, gratis ijsjes, alles heerlijk en in voldoende mate....kortom een aanrader!!

• 9Fam. van Ham13-08-2015

Super vakantie gehad!

Wij hebben meerdere hotels bezocht in Turkije en dit hotel behoort zeker tot één van de besten. Van te voren wisten wij dat er verder weinig te doen is in de omgeving, dus dat is een punt om wel rekening mee te houden. Het eten was super, niks op aan te merken. Een douche op de pier zou nog wel fijn zijn, die hebben wij gemist. Voor mensen die slecht ter been zijn, is het best wel een zwaar stukje naar het strand. De beachparty was echt super gezellig. Verhalen over de airco wat 's nachts niet werkt, dat is onzin. De airco was zelf in te stellen en werkte perfect. Wij komen zeker nog eens terug in dit prachtige hotel!

Met oudere kinderen

13 tips over Hotel Euphoria Aegean Resort

• sanels1972, 13-10-2013

Sigacik is een leuk dorpje met een mooie haven in bloei.Is een een mooie wandeling naar beneden (links naar beneden vanaf het hotel).Er zijn een paar supermarkten,apotheek,taverne,café,wellness.Lokale bevolking was heel vriendelijk.Een taxi terug kost 10 turkse lira.

• Bianca, 06-10-2013

Omdat het hotel vrij afgelegen ligt is het ondernemen van excursies wat lastiger. Je bent een stuk langer onderweg. Wij hadden via Arke een excursie naar Pamukkale geboekt, dit zou 3 en half uur heen en 3 en half uur terug rijden zijn. Al met al was het 5 uur heen rijden en 4 en half uur terug. Dit is wel iets om even bij stil te staan.

• Ilse , 10-08-2013

in het dorpje (net de berg af, een kwartiertje te voet) aan de jachthaven achter de supermarkt een heel mooie welness! Kinderen toegelaten dus kunnen genieten van turks stoombad en massage. Is ook heel wat goedkoper dan in hotel.

45 vragen over Hotel Euphoria Aegean Resort

Marion

Ik wil in november naar dit hotel gaan. Heeft iemand ervaring met de temperatuur in die tijd?

• Sst, 06-07-2015

Tijdstip ligbed "reserveren"

Hallo

Hoe laat raden jullie aan om ligbedden te gaan "reserveren" aan het kinderbad? Zijn er voldoende voorzien?

Dank je

• kizroj, 04-02-2015

baby 10 maanden

Hallo,

wij gaan in juni met een 10 maanden oud baby voor de eerste keer op vakantie. Ik was benieuwd of iemand weet, of je in de buurt pampers kan kopen ( en zo ja, hoe duur de pampers zijn?) En of jullie potjes/ luiers mee nemen of gewoon mee laten eten ( stukje komkommer of iets dergelijken).

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Party service, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking