Hotel Club Resort Atlantis

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag12°9°
Hotel Club Resort Atlantis
4,6

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Club Resort Atlantis voor je op een rij gezet:

142 reviews over Hotel Club Resort Atlantis in het Nederlands

WAARDELOOS! VIES! NOOIT WEER!

Maria,
5-8-2018

Bij aankomst dachten we wow, dat ziet er mooi uit! Mooi resort (op ‘t oog) We hadden een ruime gezins kamer voor 5 personen, toen kwam t! Airco deed t niet, haren van een ander in de douche, smeer rondom toiletrolhouder, dus dat was al een minpunt! Het was etenstijd dus we gingen naar het eetgedeelte, plakkerige tafels, vies bestek, vieze borden, drinkautomaten die 8 vd 10 x niet deden, mensen die graaiden alsof ze waren uitgehongerd! Dit was elke dag zo! Verschrikkelijk! Dagje zwembad.. ik deed 3 slagen en had een complete pruik aan mijn vinger hangen, handdoekje leggen is hier een sport! Handdoek in de kamer werden niet of nauwelijks verschoond, en als we ze kregen waten het er 3 ipv 5! Beddegoed is 1 keer in die 10 dagen verschoond, spiegel en wastafel niet een keer schoongemaakt! Geklaagd bij receptie maar die deed er geen reet aan! Geef hier asjeblieft geen geld aan uit, want het valt ZWAAR tegen. In de buurt weinig te beleven!

Maria,
15-7-2017

Zeer goed, ik snap de negatieve reacties niet. We zijn hier 2x geweest en geen enkele all.incl. kon hier aan tippen. En we hebben er heel wat gehad. Het eten was heerlijk, tip geef de ober een royale fooi voor de rijd die je er moet zitten en je tafel staat gereserveerd iedere dag. Kamers waren schoon, drinken prima. Kortom mooi complex en prachtige tuinen, eten heerlijk!

Wat een top hotel!

Susanne Posma,
28-6-2017

Het hotel was echt fantastisch. Wij zijn met 3 personen eind april/begin mei 2016, 2 weken hier geweest en het was super. Het hotel was toen net geopend en er waren welgeteld 4 families in de eerste week. De tweede week waren er iets meer mensen, maar nog steeds niet veel.

Door deze rust kwamen er veel lokale Turken naar het hotel om een weekend er tussen uit te gaan en ook om de nationale Turkse feestdag te vieren. Dit was super gezellig en heel leerzaam! In de lobby werd er door alle Turkse dames de volksdans gedanst en ze leerde het ons maar al te graag!

Verder was er in de directe omgeving niet heel veel te doen, daarvoor zou je echt wat verder weg moeten gaan, maar de natuur in de directe omgeving was super! Op elk van de 3 stijgers die op dat moment geopend waren werd er volop gezond, gezwommen en gesnorkeld want het water is daar kraakhelder!

Verder was het eten ook geweldig goed. Elke dag vers en variatie en ook werd er live gekookt op het terras.

Ook super bedankt aan Gaëlle en Jimmy van de animatie die onze 2 weken super hebben gemaakt!

Niet voor herhaling vatbaar

De Ruiper
27-10-2016

In zijn geheel viel het ons tegen; prachtige ligging, maar service was onder de maat. Bij inchecken alleen een envelopje met de openingstijden en sleutel, totaal geen verder info. Misschien ook wat laat in seizoen, maar veel faciliteiten al gesloten. Medewerkster receptie wist niet eens dat Bistro maar enkele uurtjes per dag open was, terwijl deze vlg. info 24 uur er dag open zou zijn. Hierdoor geen lunchpakketjes beschikbaar als je dagje excursie wil doen. Ook geen extra vroeg ontbijt als je vroeg moet vertrekken op de laatste dag. Diner en lunch was prima wat betreft alles wat vers werd bereidt (lees 1 gril-bbq en 1 grote wok), overig eten uit de warm-houd bakken was meestal koud. Diner is van 19-21 uur, maar als je om 20.10 kwam had je meestal pech, werd al niet meer aan de wok gekookt. Geen enkele dag frietjes gezien bij diner.

Familiekamer verouderd, slechte matrassen, rioolgeur badkamer, wel iedere dag gepoetst. Sigacik zelf is doordeweeks redelijk uitgestorven, maar op zondag een en al bedrijvigheid door de plaatselijke markt, aanrader!

Tip: net buiten ingang hotel staan taxi's, die je voor een leuk bedrag excursie bezorgen! Goedkoper als excursie via touroperator en de plaatselijke taxi-chauffeurs stoppen bij lokale bezienswaardigheden, welke de grote bussen niet aandoen!

nooit meer

p
21-2-2016

Slechtste hotel wat we ooit meegemaakt hebben in Turkije. Slechte service, kamers vies, nog niet een keer is het toilet gepoetst in 14 dagen, rijen voor de bar zodat je al geen zin meer had om wat te bestellen, obers hadden meer belangstelling voor de meiden ipv op te ruimen. Voor ons echt geen aanrader!!!

Geweldige ligging, slechte service

yelis_yildirim
13-8-2015

Hotel zelf ligt in een geweldige omgeving. Er zijn goede faciliteiten voor snorkelen of rustig liggen.

Wat is er niet goed: slechte matrassen (te hard, net baksteen), personeel balie niet service gericht, restaurant eten is divers, maar kan de drukte in juli duidelijk niet aan. (te lange wachtrijen), de wat betere alcohol en ijsjes zijn betaald, wij hadden familiekamer (was mooi ruim) en die was goed. Echter hadden anderen (die geen familiekamer hadden) veel last van stank en schimmel. Hotel is ingericht voor Franstaligen. Praat zelf Turks en vond het vervelend dat ik met mijn Turks of Engels niet kon communiceren met de animatieteam. Leuk dat er een mini opvang is, maar als die alleen maar Frans praat, dan wordt het wel lastig voor mijn kids. Ik zou er zelf met volwassenen nog wel een keer heen willen gaan, maar ga er niet meer heen met kleine kinderen.

Geen hotel gevoel hier, maar meer een vakantiedorp. Ideaal met kinderen. ze kunnen namelijk lekker rondrennen buiten in de groene mooi aangelegde omgeving. het eten was super! Jammer dat je voor verse jus dórange extra moet betalen 1.50 euro. ieder dag buiten kunnen eten in de meivakantie. heerlijk strandje en heldere zee. Minpunten: iets gedateerde kamer met te harde matrassen. personeel is super vriendelijk en helpt je graag. Altijd wel iemand te vinden die Duits of Engels spreekt. Personeel is vriendelijk en gek op kinderen. 3 zwembaden met voor ieder wat wils. kinderdisco is in het Frans maar dat kon de pret niet drukken. Animatie in de avond stelde in de meivakantie nog niet veel voor.

Er zijn niet veel winkels in de directe omgeving, maar het is wel een prachtige omgeving. Niet te vergelijken met Lara. bijvoorbeeld

Heerlijk resort!

Mayella Wassink
9-11-2014

Het hotel is iets afgelegen, maar dat weet je als je boekt. Verder een heerlijke week gehad in september. Vriendelijke mensen (receptie kan iets beter in vergelijking met de rest). Ze willen alles voor je doen en niks is ze te veel. Schoon en groen resort, prima kamers en voor ieder wat wils. 3 zwembaden, strand, animatie etc. En dan het eten, echt super!! Elke middag en avond een grote diversiteit aan eten (elke dag anders) en alles wordt vers bereid. Keukenpersoneel is erg vriendelijk, net zoals de bediening. Wij hebben een super week gehad!

Wij snappen alle negatieve berichten dan ook niet.

Gezellig uitziend groen park, huisjes max 3 hoog, mooie zwembaden, eten voortreffelijk! Tsja, Fransen-Italianen en Duitsers, heerlijk toch geen gezeur van je eigen taal aanhoren! Hard werkend Personeel is Turks ja, spreken jullie die taal dan niet? Geen problemen gehad en heerlijke relax vakantie gehad. Strand ook lekker dichtbij. Eten en drinken in overvloed als je wilt. Als je rust zoekt, hierheen, wil je toch vertier; het grote zwembad met animatie! Wel een minpuntje; Wespen in grote getale bij ontbijt en lunch!!! (binnen eten dus)!

Club Atlantis; Tesekkur Ederim!

Dit nooit meer

famvaneene
11-9-2014

Wij komen net terug van dit resort.

Er zitten enkel Fransen en Italianen in dit hotel, bij de receptie kan niemand engels, Duits of Nederlands. Als je iets wilt vragen wordt je weggestuurd.

Het personeel is zeer onvriendelijk, het eten is iedere avond koud.

Het bier is niet te drinken, lijkt net appelsap, verdere alcoholische dranken moeten worden betaald.

Wij waren met 4 personen en hebben allemaal diarree gehad, dit is ons nog nooit overkomen en zijn al heel vaak op vakantie geweest ook naar Turkije.

Als je om een glas frisdrank gaat, krijg je als nederlander een zeer klein glas waar stukjes van uit zijn waardoor er glas in je drinken kan zitten. als je hiermee terug gaat wordt er door het personeel flink gezucht, dit is niet 1 maar wel 15 keer gebeurd.

Ze nemen het hier niet zo nauw met de Hygiene.

Het enige pluspunt was het animatieteam, maar ook deze spreken enkel frans en italiaans.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Resort Atlantis in Sigacik (bij Kusadasi), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Resort Atlantis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.