Sigacik (bij Kusadasi)

We hebben een aantal aanbieders voor Sigacik (bij Kusadasi) voor je op een rij gezet:

Weer & Klimaat Sigacik (bij Kusadasi)

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)12°13°16°20°26°32°35°34°30°24°18°13°
Min. temp. (℃)13°18°22°22°16°12°
Zeewatertemp (℃)15°15°15°16°17°21°22°24°24°22°19°16°
Dagen regen71110125110351215

Reviews over Sigacik (bij Kusadasi)

Niks te doen daar

Mayumi
    17-5-2012

Het enige vertier is op Club Atlantis 3 km van Sigacik. Sigacik ligt wel even 65 km van Kusadasi (1,5 uur met de dolmus) dus geen optie. Wil je 's avonds stappen of een wandeling langs de boulevard maken, dan kun je beter daar een accomodatie zoeken.

Gereisd Alleenreizend in mei 2012

mooie ligging

christophe
    15-7-2009

voor de tweede maal en terug meegevallen,mooi domein en propere kamers met frigo,lekker eten,minpuntje bij late aankomst 23U08 bleek dat onze drankjes aangerekend zijn tijdens de maaltijd in het restaurant(all-inn tot 23U)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

mooie omgeving en niet toeristisch

adinda
    9-10-2005

mooie omgeving en niet toeristisch. ideaal om uitstappen te maken. de dolmus brengt je er wel heen of men kan een taxi huren voor heen en terug. pamakulla is wel 400 km ver maar men kan deze combineren met efeze via een 2daagse en overnachting in een luxehotel voor slechts 95 euro. de bevolking is vriendelijk en men kan er zeilen of duiken. ideaal voor iemand die niet te veel toerisme wil, men is er wel een 2de hotel aan het bouwen maar dat zal nog lang duren vooraleer het af is. een aanrader om zalig te relaxen.

Gereisd Anders in Sun Oct 09 2005 09:27:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie rustige omgeving, niet al te toeristisch (slechts te

Yvette
    30-9-2005

Mooie rustige omgeving, niet al te toeristisch (slechts twee grote hotels) vooral veel vakantiehuizen van Turken zelf. Goed te mountainbiken/wandelen. prachtige omgeving met olijbomen, bos, heuvels en landbouw. De oude tempel van Teos is absoluut de moeite waard om te bekijken, vraag gewoon even welke kant uit aan de lokale bevolking. de Markt van Sefehisar is niet toeristisch, wel leuk om te bekijken. Geen discotheken of uitgaans gelegenheden.

Gereisd Anders in Fri Sep 30 2005 11:18:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Sigacik (bij Kusadasi) scoort een 4,5 uit 10, op basis van 40 reviews