Hotel Swan Lake Butik

10Fenomenaal

Score uit 1 review

Turkije, Egeïsche Zee, Selimiye

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Swan Lake Butik?

10Fenomenaal

Score uit 1 review

Tonen op kaart

1 review over Hotel Swan Lake Butik

• 10kees quispel07-10-2014

Prima hotel

Begin september zijn we voor het eerst naar Turkije op vakantie geweest. We hebben een prima ervaring gehad in Selimiye. Het Swan-Lake boutique hotel heeft een mooie ligging met uitzicht op de baai van Selimiye. Het hotel heeft 8 mooie kamers en een fijn zwembad om even af te koelen. De eigenaar en medewerkers zijn supergastvrij. Het ontbijt is prima. We gaan hier nog wel eens terug.

Gereisd met partner in september 2014

1 tip over Hotel Swan Lake Butik

• kees quispel, 07-10-2014

Diverse leuke strandjes in de naaste omgeving. De rit van het vliegveld naar het hotel was wel lang en kun je beter overdag doen dan 's-avonds als het donker is en je niet bekend bent met de omgeving.

0 vragen over Hotel Swan Lake Butik

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Swan Lake Butik