Efeze

8.7Fantastisch

• 10Grim18-11-2018

Fantastisch!

Geweldig om deze oude stad te bezocht te hebben. Van bibliotheek tot amfitheater. Neem zeker je camera mee!

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Charlotte20-09-2017

Erg mooi

Als je in de buurt bent dan kan een bezoekje aan efeze niet ontbreken. Het is echt bijzonder om te zien hoe deze stad bewaard is gebleven. Het is erg leuk om dit met een gids te doen die je alles kan vertellen over deze stad. Een kleine tip: trek schoenen waarmee je grip hebt, ik was op sandaaltjes maar de stenen zijn op sommige plekken nog al glad en ben een paar keer bijna gevallen. Neem ook een petje of hoedje mee want er is weinig schaduw en de zon brand er echt op. Wat wij ook erg leuk vonden waren alle katjes die er rond lopen. Er is een meneer die voor alle katten zorgt, hij voert ze en zorgt er voor dat ze gecastreerd/gesteriliseerd worden. Bij de toiletten aan het einde kun je een kleine gift geven aan deze meneer.

Gereisd met partner in september 2017

• 9givago31-10-2016

Bijzondere plaats

Hier is veel bewaard gebleven,vooral de bibliotheek is mooi. Zeker bezoeken als je in de buurt bent.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8dafas_122-06-2016

Mooie ochtend

Super zo'n lokatie. alleen waren er meer toeristen dan ik haren op mijn hoofd heb(!) kan natuurlijk niet anders. Maar wel heel apart om te zien en er tussen te mogen lopen

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Rilana22-05-2016

zo bijzonder

heel bijzonder om te zien hoe gebouwen na duizenden jaren nog overeind staan. erg indrukwekkend!

• 7Sharon Kang07-09-2015

Cultural day.

It's is easy to travel here by yourselves, if you have rented a car. We went there with my young children, which got bored after an hour.

• 10Jacqueline 22-08-2015

Wonderfull

With a guide because many things to see - it's a unique place, well preserved. Another place not far is the last house of the Virgin Mary.

• 5Fatima El Mourabit21-08-2015

pas tres intéressant

Ca ne vaut pas la peine d aller voir en une heure on a tout vu même pour aller voir ephese on vous arnaque si on a achete les tickets en dehors de l hôtel moins 50%

• 10Inge De Wit18-08-2015

Moet je bezoeken

Zeker een uitstap die je moet maken. Aan te raden om de stad te bezoeken met een gids. Ongelooflijk mooi.

juli 2015

• 8jan stoop09-08-2015

interessant en indrukwekkend

mooie excursie, wel in verband met de hitte halve dag in de morgen lang genoeg. hadden deze via een touroperator geboekt, daardoor hadden we een turks/nederlandse gids die veel extra informatie gaf en daardoor de hele excursie nog interessanter maakte.

juli 2015

10 van de 453 reviews gezien