Hotel TUI FAMILY LIFE Tropical Resort

Hotel TUI FAMILY LIFE Tropical Resort
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor TUI FAMILY LIFE Tropical Resort voor je op een rij gezet:

97 reviews over Hotel TUI FAMILY LIFE Tropical Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Heel mooi park, leuk personeel. Eten was soms iets minder, maar dat is innerent aan een all inclusieve vakantie.

Fantastich -mooi -schoon -prachtig-heerlijk eten

Familie van Putten
28-10-2017

Goed; Het resort is ruim opgezet,heel schoon, prachtige tuin.

Zwembaden zijn mooi , glijbanen ook

Peuterbad is ook mooi

Kamers zijn heel schoon en ruim.

Eten is gewoon niet te beschrijven zo heerlijk en gevarieerd , elke dag een ander thema

De keuken verdient een dikke 10

Personeel is geweldig

Theater heel leuk en mooie shows.

Hamman is een aanrader in het hotel

Het Parasailen was ook heel erg leuk

20 min lopen naar Sarigerme klein maar leuke winkeltjes en barretjes

Kapper Aegean (dames en heren ) is een aanrader, laten scheren ,wat een goede behandeling Top!

Zit gelijk als je de winkelstraat in loopt

Wij waren in de herfstvakantie 25 graden en heel rustig

Nergens wachten overal ligbedden , geweldig !

Minder goed;

Water in het zwembad héél koud

Douche was heel krap

Bed is smal en kort

Slaapbank is matig

Strand is kiezel (hotels achter de rots hebben prachtige zandstranden en zwemlijnen met glijbanen )

Fantastich mooi hotel

Wilma Bronkhorst
20-6-2017

Wat een heerlijk, mooi, schoon hotel met heel vriendelijk personeel. Overal is aan gedacht. Verschillende zwembaden en voor ieder wat wils. Het ligt 2 km van het kleine maar wel gezellige dorpje Sarigerme af en is makkelijk te wandelen.

Heerlijk; wel weinig/geen Nederlanders

P. van Lith
9-8-2011

Een perfect resort. Ruim opgezet. Je komt niets tekort ! Wij zijn ook een keer in Club Paradiso geweest in Alanya en vonden het eten daar uitgebreider en smakelijker; maar ook hier eigenlijk kom je niets tekort. Veel Engelsen, Russen, Polen waar we overigens totaal geen " last " van hebben gehad. Het is alleen dat als je met kinderen gaat, deze het wat minder vinden omdat ze toch liever met Nederlandse kinderen optrekken en die waren er echt maar 4 ofzo.

Als je alleen op resort wilt blijven, is dit een super locatie ! Wel rekening ermee houden dat je zo'n 3 uur transfertijd hebt vanaf Bodrum en maar 30 minuten vanaf Dalaman. Op resort ook geen opdringerige Turken die je van alles willen 'aansmeren' (massage, parasailen of wat ook). Niets van dat alles ! Als je met speedboot tocht gaat maken: verwacht echt geen schildpadden of dolfijnen te zien !!.....Klets ! Maar het was wel lekker 2 uur op de boot.....

Perfecte vakantie

Brekelmans
1-8-2011

Zijn vorige week terug gekomen van een vankantie van 2 weken. Alles was perfect, het eten van goed, warm, genoeg variatie en geen lange wachtrijen. Kamers waren schoon en ruim en elke dag keurig schoongemaakt. Veel Russen, Polen en Engelsen, weinig Nederlandsers. Kinderen ( 8 en 5 jaar ) hebben zich geen seconde verveeld. Animatie team was goed bezig vooral de mini disco was een succes, alleen wordt er maar Engels gesproken en daarna in het Russisch, pools, Duits en turks vertaald ( duurde ontzettend lang ). Bij het a la carte restaurants moet je snel eten want de bediening is heel snel. Elke dag de wekker zetten om een bed en parasol te reserveren anders vis je achter het net. Groot aantal zwembaden met en zonder glijbanen. Algemene service was goed. Het centrum van Sarigerme is goed te lopen circa 20 min, ongeveer 40 winkels en op zondag een redelijk grote markt.

Prachtig !!

Blankenberge
24-7-2011

Prachtige vakantie gehad in Pegasos te Sarigerme. Zo'n 20 min. stappen van het kleine centrum Sarigerme. Met de dolmbus voor amper 1 Lira. Sarigerme is gezellig maar klein, enkele winkeltjes en een kleine markt op zondag. Prachtige omgeving. Voor een uitstap ga je beter naar Basket Travel in het centrum. Zeer goede organisatie en de helft van de prijs die de reisagentschappen van bij ons vragen. Leuke uitstap met kinderen, 12 eilandentocht, Dalyan en de Jeep-safari. Zeer leuk hotel, animatie wel in het engels, pools en russisch. Ook s'avonds leuke animatie. Wij hebben een fantastische vakantie gehad. En voor de kindjes (6 en 7 jaar) was het super. Kleine aanrader: Nog geen mooie gezinfoto's? -> laat er enkele nemen in het hotel. Wij hebben er alvast een mooie fotoalbum van, alsook de foto's meegekregen op CD.

2008

Zeer goed hotel waar alles te vinden is wat men zich kan

C.G. van Tongeren (Nel en Kees)
22-5-2008

Zeer goed hotel waar alles te vinden is wat men zich kan wensen. Personeel zeer vriendelijk en uitermate behulpzaam, zowel na vragen als op eigen initiatief. Men kan er zowel rust (zeer grote SPA-tuin) als herrie vinden. Het eten is er zeer goed en de kamer was subliem. De winkeltjes in het hotel en op de grond van het hotel zijn wel erg prijzig. Als je echter standvastig blijft, is er wel degelijk af te dingen op de prijzen. Als je voor dit hotel kiest, kies je voor rust of vermaak op het terrein. Actie in de directe omgeving is er niet vinden. Ideaal hotel om de accu op te laden.

2007

wij waren hier van 22/07 tot 1/08 via een last minute. Het was fantastisch! we waren al blij dat we de zon eens te zien kregen, want die hadden we in belgie nog niet veel gezien. toffe kamers, 1 héél groot zwembad en nog enkele kleinere, animatie, eten en drinken van 's morgens tot 's avonds, goede ligging, kortom alles was super. Enkele minpuntjes: om 9u waren er al geen ligzetels meer aan het zwembad, maar wat wil je als hele families zowel zetels in de zon als in de schaduw "reserveren" , vroeg zijn is dus de boodschap. en het avondeten stak wel een beetje tegen na een tijd, maar dat viel op te lossen met een bezoekje aan de a la carte restaurants die in de all inn inbegrepen waren. Het ontbijtbuffet daarentegen was uitgebreid en zeer lekker, ook het eten aan het zwembad is zeker aan te raden. Voor ons was het een supervakantie, alleen jammer dat het na 11 dagen al voorbij was.

net met mijn dochtertje terug van dit hotel. bijna ganse week ziek geweest. Dokter zeer duur en foute diagnose Een EHBO service was er niet. Handdoek vanaf half7leggen,anders geen plaats aan zwembad.Geen boetes hiervoor!Animatieteam zeer jong. Anna,die dit leidt, is de meest aansporende. Je werd als all.st.mama met kind niet echt ergens bij betrokken. hotel voor 99% vol Britten, alle prijzen in ponden. Omrekenen nr turks geld voor sommige turken een zwaar probleem

Héél duur winkelen, vergeet wat men zegt over afbieden in Turkije en goedkoop, die regel gaat hier niet op.Poetsvrouwen goede werksters. Personeel in restaurant niet altijd vriendelijk. Avondanimatie leuk, maar ook hier werden we weinig bij betrokken .4 sterren is dit hotel waard,meer niet

hotel binnen en buiten is zéér proper!lust voor t oog. Toch geen 2de keer ,het complex mag er zeker wezen maar is me net iets te groots.

Sinds 6 augustus terug van dit hotel. Het hotel was super mooi, vooral de zwembaden. 1 heel groot zwembad met 2 glijbanen waar een badmeester bij aanwezig was. En dan waren er nog 3 zwembaden voor kinderen en nog een afgelegen zwembad. Het strand was minder, je moest 100 meter door het warme zand lopen voor bij de zee te komen en je moest met het bed heel ver slepen.

Het animatieteam was heel leuk en vriendelijk.

Het eten was gewoon, niet echt speciaal en het italiaans restaurant in niet aan te bevelen, we zijn erna nog naar het buffet gegaan!!!

De kamers waren prima inorde, ons bad was kapot en binnen een half uur kwam iemand het maken.

Een nadeel was dat je het 's avonds bij de bar vaak lang moest wahten totdat je het drinken kreeg.

Maar een hotel om aan te rade

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TUI FAMILY LIFE Tropical Resort in Sarigerme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TUI FAMILY LIFE Tropical Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel TUI FAMILY LIFE Tropical Resort scoort een 8.6 uit 10 op basis van 102 reviews.