Hotel TUI FAMILY LIFE Tropical Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°18°
Hotel TUI FAMILY LIFE Tropical Resort
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor TUI FAMILY LIFE Tropical Resort voor je op een rij gezet:

100 reviews over Hotel TUI FAMILY LIFE Tropical Resort in het Nederlands

Anders

Wij (gezin met dochter van 10 en zoon van 8) kijken met veel plezier terug op ons verblijf van 3 aug t/m 17 aug. Slechts 20 min van vliegveld Dalaman. In de directe omgeving weinig te beleven. Tip: huur een auto bij Oscar rental. Auto wordt naar je hotel gebracht en weer opgehaald. Mooie nieuwe auto gehuurd voor €28 per dag. Het hotel is niet luxe, maar wel heel schoon en van alle gemakken voorzien. Kamers zijn wat verouderd en mogen wat groter wat mij betreft, maar voor de rest prima: goede bedden, Airco en wifi. Let wel: 4e bed is een 'uitschuifla'. Maximale leeftijd m.i. 12 jaar oud. Service is heel goed, behalve de meeste barmedewerkers. Deze zijn m.i. vaak kortaf en een glimlach lijkt ook teveel gevraagd. Groenvoorziening prachtig! Entertainment overvloedig en ruim voldoende. Tip: voetbal elke dag om 11 uur. Jammer van de slechte bal. Gasten: 60% GB, 25% Scandinavië, 10% Rusland (goed gedrag), 5% NL/B/Duitsland.

Erol Akkuş, Public Relations Supervisor, 14-9-2018

Dear Mo,

Thank you for taking the time to share your review.

It makes us all feel very happy to learn you and your family enjoyed a great holiday and were well looked after by our staff.

We hope you will come and visit us again one day soon!

Kind Regards

General Manager

Ik zou er geen 2de keer heen gaan!!

Sara
13-8-2018

Ik vind dat de prijs kwaliteit verhouding niet klopt. Je moet voor veel dingen extra betalen, zoals ijsjes meerdere smaken (alleen standaard roomijsjes kan je gratis halen), wafels met saus, milkshake, maiskolven en popcorn. Er is wel een minibar maar geen vulling, en eigenlijk is qua alcoholische drankjes alleen het bier en huiswijn gratis derest moet je ook voor betalen. Er is geen ijskoffie, en ook de turkse gozleme (pannekoeken) alleen maar met suiker. (Normaliter kan je meerdere vullingen kiezen) Wij gaan normaal altijd naar een 5 sterren hotel, en als je dat gewend bent valt dit tegen.wij kozen dit hotel omdat we over t algemeen goede recensies hadden gelezen, en het er leuk uitzag. Wel zijn de kamers goed schoon en ruim en ook het restaurant is netjes, schoon en gezellig gekleed. Alleen voor de prijs die wij betaald vind ik het niet waard, en begrijp ik dat het hotel maar 4 sterren heeft. De zee is ook ongezellig en wild.

Erol Akkuş, Public Relations Supervisor, 16-8-2018

Dear Sara,

Thank you for taking the time to share your review.

We are glad to hear that you liked our food and our Restaurants and also our clean and spacious rooms and that you had a good time and left with positive memories.

Our Gozleme (Turkish pancakes) are free of charge and available with sugar or white cheese for your choice. We do serve a selection of free ice scream for more hours during the day than it's advertised and all alcohol avaialable as part of our all inclusive is clearly advertised on all our official sources. We do have well known international branda as well and these are for extra charge.

Though we would prefer you had a better experience at our hotel, we would like to thank you for sharing your thoughts and we hope that you will consider us again for your next holiday!

Kind Regards

Perfect familie hotel

Elsie
13-8-2018

Je bereikt dit hotel na een korte transfer van een 20-tal minuten.

Qua liggen wat afgelegen, wel mooie streek, stadje Sarigerme is op 10min. met een taxi (voor 3€ enkele rit) of 20 min te voet.

Stadje is klein maar gezellig, enkele winkeltjes en restaurantjes. Jammer genoeg is Marmaris vrij veraf, je moet er enkele uren voor over hebben met een bus.

Wij kwamen aan om 22u wanneer het restaurant net gesloten was maar vanaf 23h kan je opnieuw terecht in het restaurant voor het avond buffet, dat nog verrassend ruim qua aanbod was.

De familiesuite was ietwat verouderd en kan een opfrissing gebruiken maar verder wel in orde. Wij hadden een kamer afgesloten door een deur en onze zoon sliep in de living op een comfortabele slaapsofa. Goed bed , lekker geslapen.

Hoewel het hotel zeer groot is heb je nooit dat verstikkende massa gevoel. Het domein is prachtig qua natuur en beplanting en zeer goed onderhouden, het volk is erg verspreid over verschillende ligweide's en zwembaden.

Het personeel doet er alles aan om alles netjes te houden, zelfs het sanitair aan het zwembad steeds schoon. Zwembaden prima proper.

Heer erg vriendelijk personeel, niets wat je vraagt is te veel, ze doen alles om je tevreden te houden.

Lokale wijn zeer lekker, het eten was steeds verzorgd, lekker en voldoende keuze. Niets op aan te merken.

Animatie team voorziet voldoende activiteiten voor wie dat wenst maar is niet opdringerig voor wie liever luiert en van rust houdt.

We hebben een top vakantie gehad van 15d, het was geen dag te veel, we hebben ons niet verveeld!

Erol Akkuş General Manager, Public Relations Supervisor, 16-8-2018

Dear Elsie,

We were pleased to read you loved the hotel and enjoyed a great holiday.

We thank you for your recommendations and we do hope you will come back and stay with us again soon!

Kind Regards,

General Manager

Erol Akkuş

D-reizen

Heel mooi park, leuk personeel. Eten was soms iets minder, maar dat is innerent aan een all inclusieve vakantie.

Fantastich -mooi -schoon -prachtig-heerlijk eten

Familie van Putten
28-10-2017

Goed; Het resort is ruim opgezet,heel schoon, prachtige tuin.

Zwembaden zijn mooi , glijbanen ook

Peuterbad is ook mooi

Kamers zijn heel schoon en ruim.

Eten is gewoon niet te beschrijven zo heerlijk en gevarieerd , elke dag een ander thema

De keuken verdient een dikke 10

Personeel is geweldig

Theater heel leuk en mooie shows.

Hamman is een aanrader in het hotel

Het Parasailen was ook heel erg leuk

20 min lopen naar Sarigerme klein maar leuke winkeltjes en barretjes

Kapper Aegean (dames en heren ) is een aanrader, laten scheren ,wat een goede behandeling Top!

Zit gelijk als je de winkelstraat in loopt

Wij waren in de herfstvakantie 25 graden en heel rustig

Nergens wachten overal ligbedden , geweldig !

Minder goed;

Water in het zwembad héél koud

Douche was heel krap

Bed is smal en kort

Slaapbank is matig

Strand is kiezel (hotels achter de rots hebben prachtige zandstranden en zwemlijnen met glijbanen )

Fantastich mooi hotel

Wilma Bronkhorst
20-6-2017

Wat een heerlijk, mooi, schoon hotel met heel vriendelijk personeel. Overal is aan gedacht. Verschillende zwembaden en voor ieder wat wils. Het ligt 2 km van het kleine maar wel gezellige dorpje Sarigerme af en is makkelijk te wandelen.

Heerlijk; wel weinig/geen Nederlanders

P. van Lith
9-8-2011

Een perfect resort. Ruim opgezet. Je komt niets tekort ! Wij zijn ook een keer in Club Paradiso geweest in Alanya en vonden het eten daar uitgebreider en smakelijker; maar ook hier eigenlijk kom je niets tekort. Veel Engelsen, Russen, Polen waar we overigens totaal geen " last " van hebben gehad. Het is alleen dat als je met kinderen gaat, deze het wat minder vinden omdat ze toch liever met Nederlandse kinderen optrekken en die waren er echt maar 4 ofzo.

Als je alleen op resort wilt blijven, is dit een super locatie ! Wel rekening ermee houden dat je zo'n 3 uur transfertijd hebt vanaf Bodrum en maar 30 minuten vanaf Dalaman. Op resort ook geen opdringerige Turken die je van alles willen 'aansmeren' (massage, parasailen of wat ook). Niets van dat alles ! Als je met speedboot tocht gaat maken: verwacht echt geen schildpadden of dolfijnen te zien !!.....Klets ! Maar het was wel lekker 2 uur op de boot.....

Perfecte vakantie

Brekelmans
1-8-2011

Zijn vorige week terug gekomen van een vankantie van 2 weken. Alles was perfect, het eten van goed, warm, genoeg variatie en geen lange wachtrijen. Kamers waren schoon en ruim en elke dag keurig schoongemaakt. Veel Russen, Polen en Engelsen, weinig Nederlandsers. Kinderen ( 8 en 5 jaar ) hebben zich geen seconde verveeld. Animatie team was goed bezig vooral de mini disco was een succes, alleen wordt er maar Engels gesproken en daarna in het Russisch, pools, Duits en turks vertaald ( duurde ontzettend lang ). Bij het a la carte restaurants moet je snel eten want de bediening is heel snel. Elke dag de wekker zetten om een bed en parasol te reserveren anders vis je achter het net. Groot aantal zwembaden met en zonder glijbanen. Algemene service was goed. Het centrum van Sarigerme is goed te lopen circa 20 min, ongeveer 40 winkels en op zondag een redelijk grote markt.

Prachtig !!

Blankenberge
24-7-2011

Prachtige vakantie gehad in Pegasos te Sarigerme. Zo'n 20 min. stappen van het kleine centrum Sarigerme. Met de dolmbus voor amper 1 Lira. Sarigerme is gezellig maar klein, enkele winkeltjes en een kleine markt op zondag. Prachtige omgeving. Voor een uitstap ga je beter naar Basket Travel in het centrum. Zeer goede organisatie en de helft van de prijs die de reisagentschappen van bij ons vragen. Leuke uitstap met kinderen, 12 eilandentocht, Dalyan en de Jeep-safari. Zeer leuk hotel, animatie wel in het engels, pools en russisch. Ook s'avonds leuke animatie. Wij hebben een fantastische vakantie gehad. En voor de kindjes (6 en 7 jaar) was het super. Kleine aanrader: Nog geen mooie gezinfoto's? -> laat er enkele nemen in het hotel. Wij hebben er alvast een mooie fotoalbum van, alsook de foto's meegekregen op CD.

2008

Zeer goed hotel waar alles te vinden is wat men zich kan

C.G. van Tongeren (Nel en Kees)
22-5-2008

Zeer goed hotel waar alles te vinden is wat men zich kan wensen. Personeel zeer vriendelijk en uitermate behulpzaam, zowel na vragen als op eigen initiatief. Men kan er zowel rust (zeer grote SPA-tuin) als herrie vinden. Het eten is er zeer goed en de kamer was subliem. De winkeltjes in het hotel en op de grond van het hotel zijn wel erg prijzig. Als je echter standvastig blijft, is er wel degelijk af te dingen op de prijzen. Als je voor dit hotel kiest, kies je voor rust of vermaak op het terrein. Actie in de directe omgeving is er niet vinden. Ideaal hotel om de accu op te laden.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TUI FAMILY LIFE Tropical Resort in Sarigerme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TUI FAMILY LIFE Tropical Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.