Hotel TUI BLUE Sarigerme Park

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.5Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang

44 reviews over Hotel TUI BLUE Sarigerme Park

• 2019
    8Familie S.08-08-2019

Prima, maar er mag een tandje bij om top te zijn.

Prima verblijf gehad, prachtige ligging met heerlijk strand en mooie heuvels op de achtergrond. Resort voelt ruim aan en nergens echt druk. Toch overheerst het gevoel dat er meer in had gezeten... zonde. Voor wie veel rust zoekt, prima. Zwembad is wat saai, zeker voor kinderen en tieners, geen glijbaan? Kamers in buitengebouwen zijn prima, rustig gelegen. Tuinen zijn ruim en prachtig. Twee voorstellingen in 11 dagen is wel erg weinig. Wel is er iedere avond iets te doen bij de strandbar: bandje, DJ. Het meeste personeel lijkt wat gereserveerd, geen oogcontact of ‘alsjeblieft’. Jammer, kost niks. Eten in het restaurant en strandbar was prima, voldoende keuze, maar niet bijzonder. Wel top vonden we het a la carte restaurant en overal heerlijke koffie. Omdat Tui Blu Palm Garden in Manavgat ons vorig jaar goed beviel, dachten we hier iets vergelijkbaars te vinden op een andere locatie, maar dat niveau wordt hier helaas (nog) niet gehaald.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Ton&Will05-06-2019

Tof resort met een geweldige SPA

Een tof resort, een geweldige kamer, heerlijke bedden, lieve vriendelijke en hulpvaardige mensen, heerlijk eten, mooi serviesgoed, een snel reagerende receptie, maar wat ik als aller allerbeste heb ervaren hier na al die jaren in 5 sterren resorts in Turkije is de geweldige SPA! Kokos-scrub, mango scrub, black mokka scrub en nog zo veel meer en, voor mij héél belangrijk, de geweldige medical massages. Massages door een gediplomeerd fysiotherapeute, Hatice, zij weet wat ze doet! Zij heeft al meer bij mij bereikt dan therapeuten, ostheopaten, holistisch therapeuten en nog veel meer behandelaars in 3 jaar in Nederland. Ik kwam hier met heel veel problemen. Na 3 medische massages door Hatice heb ik nu geen last meer van mijn benen. Zo blij mee! Ik heb zelfs huiswerk voor thuis meegekregen! Van Ramazan en Banu kreeg ik echte persoonlijke aandacht, zij hebben mij steeds goed geadviseerd en geholpen! Zeker weten, hier komen wij terug!

Yavuz Zeyrek / GM TUI BLUE Sarigerme Park, Satis ve Pazarlama Muduru, 07-06-2019

Liebe Ton & Will,

Ein grosses Dankeschön für Ihr tolles Feedback und die Weiterempfehlung. Es freut uns sehr, dass Sie eine tolle Zeit bei uns verbracht haben und unser Spa Sie so überzeugt hat. Werden wir mit Freude an unsere Kollegen weitergeben.

Wir hoffen sehr auf ein Wiedersehen.

Liebe Grüsse,

Yavuz Zeyrek General Manager

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Rob de Bruijn01-12-2018

Zonder meer voor herhaling vatbaar!

Fantastisch hotel direct aan zee. Zeer goede restaurants met prettige bediening. Mooie kamers en veel sportieve mogelijkheden in en rond het hotel.

Gereisd met partner in september 2018

• 9F Simons19-09-2018

Top hotel!

Super hotel met alle faciliteiten en mogelijkheden maar niets wordt je opgedrongen. Je kunt via de TUI Blue app je personal trainer of spa behandeling reserveren, er lopen overal Blue guides om je te woord te staan, het is een groot complex en voor iedereen geschikt, kamers zijn prachtig met een Bose speaker lekker je eigen sound. Strand is zandstrand en een tochtje met de catamaran super. Aan de bar is een DJ van 23.00-01.00 uur maar daar merk je bij de kamers niets van, ook voor kinderen is er genoeg maar allemaal goed gescheiden en rustig. Eten is heerlijk en echt voor ieder wat wils, eigen bakkerij dus heerlijk brood , en zelf gemaakte pasta, echt enorme keus, daarnaast leuk ingericht. Overal ijskasten waar je water kunt halen. Restaurant bij het strand voor de lunch. A la carte ook aan te bevelen. Je kunt hier echt genieten in stijl.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8Vermeulen13-08-2018

Als je rust zoekt ben je hier op het juiste adres.

Eten was prima. Leuk live cooking. Snel. En voldoende voor iedereen. Darigerme is eenleuke plaats die nog redelijk onbekend is bij toeristen. Dat geeft een prettige sfeer in het dorpje. Mensen en winkeliers zijn nIet zo opdringerig. Ligging is prachtig. Dorpje op loopafstand. En vliegveld 30 minuten afstand. Er is entertainment maar is niet opdringerig. Als je vertier zoekt met dansjes ofzo dan vind Je dat hier niet. Wel regelmatig avondprogramma met bandje. Nette gasten die zich gedragen. Dat maakt je vakantie een genot.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10Gerard13-11-2015

Altijd weer!

Dit hotel is sterk Duits georiënteerd. In zomer ook Russische gasten maar wel van de nette soort. Heerlijk rustig, prachtig aangelegd park tussen overblijfselen van antiek stadje. Villa's verspreid over dit park. Prachtig strand met ruim voldoende ligbedden. Strand nodigt uit voor wandeling. Eten is gewoon goed! Personeel vriendelijk en behulpzaam. Entertainment met enkele uitzonderlijke (ingehuurde) acts! Wellicht dat eigen team wat meer financiële armslag krijgt om eigen ideeën uit te werken. Management lijkt in dezen een beetje behoudend. Wat van ver komt , is altijd beter!!!! Wie van rust houdt is hier echt op zijn plaats. Dorp Sarigerme op 10 minuutjes lopen biedt alleen wat winkels, verder weinig te doen. Weekmarkt leuk! Wie action zoekt, vindt dit niet in Sarigerme. Je zult wat moeite moeten doen. Hotel wordt komende maanden grondig verbouwd op enkele plaatsen. Aanrader- als je echt wil bijkomen! Schijnt duurder te worden komend jaar!

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9De Hofjes.10-07-2012

de beste die we tot nu toe in Turkije

Ruime kamers, erg netjes en splinternieuw. Eten zeer gevarieerd, vers en erg lekker. Vriendelijk personeel, zeer ruime en groene omgeving (is een arboretum), gericht op duurzaamheid (winnen hier ook bijna jaarlijks een prijs mee). Klachten werden netjes opgelost: de bedbanken van de kinderen waren zeer hard, hier werd een extra matras opgelegd. Omdat onze jongste koemelkallergie heeft hebben ze het gebruik van roomboter in meeste gerechten vervangen door margarine. Enig minpunt vonden wij het animatieteam voor de kinderen. Deze was voornamelijk op de Russen gericht. De Russische dames waren onpersoonlijk, koud en afstandelijk. Een glimlach kon er niet af. De activiteiten waren saai vond ons 4-jarige, zij verveelde zich in het kinderclubje. Alleen de kinderdisco vond ze erg leuk. De EK wedstrijden op een groot scherm in de ampitheater was grandioos. We zouden zo weer terug gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 10Anita en Hans24-06-2012

Heerlijke vakantie in zo'n prachtige omgeving

Wij zijn in een paradijsje terecht gekomen. Mijn man en ik hebben een fantastische vakantie gehad in dit hotel. Top ik kan niet anders zeggen. Vriendelijkheid, service, kamers, ligging en eten en vertier een top locatie en zeker een aanrader. Wij komen zeker terug misschien al eind september.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9jer17-08-2011

ultiem genoten

Fantastisch resort en perfect eten waarvan de restanten niet gerecycled worden en de volgende dag weer geserveerd worden. Mogelijkheid tot excursies en volgen Turkse taalles. Op korte rijafstand van vliegveld Dalaman.

Gereisd met partner in mei 2010

• 9didier en marleen27-07-2011

prachtig hotel

didier en marleen 20 juli 2011 prachtig hotel, zeer lekker gegeten! hygiene staat daar zeer hoog ! kamers misshien iets kleiner dan in andere hotels maar alles was tip top in orde! zaten in hoofdgebouw maar hoorde daar niets van geluid dus zeer rustig.ook het strand was in orde,vooral zeer leuk met een groot vlot die in de zee lag! alles was perfekt in orde alleen....het hotel is volledig duits gericht. wij hebben daar 10 dagen verbleven en hadden het gevoel de enige belgen te zijn.

Gereisd met partner in juli 2011

Hotel TUI BLUE Sarigerme Park info