Hotel Alinn Club

Turkije, Egeïsche Zee, Sarigerme

7.8Goed

8 reviews over Hotel Alinn Club

• 8J.C. Becker11-09-2011

Mooi hotel voor een rustige vakantie!

Heerlijke vakantie gehad, mooi hotel, vriendelijk personeel, eten goed. Ja, veel kip, maar daar werd goed mee gevarieerd. Dat is ook de Turkse cultuur, dus als je dat niet wilt moet je niet naar Turkije gaan! Er is geen animatie wat wij heerlijk vonden! Goede kamer, onze voordeelkamer was in het souterain, daardoor weinig uitzicht maar wel een heerlijke koele kamer. Kamer verder ruim en goede schoonmaak iedere dag. In de omgeving weinig te doen, maar dat wisten we toen we de boeking maakten, wij gingen puur voor de rust. De manager is inderdaad arrogant, maar daar hebben we niets mee te maken gehad, het andere personeel was meer dan prima!

Gereisd met partner in september 2011

• 8Eva21-08-2011

Heerlijk kleinschalig

Heerlijke uitrust vakantie gehad. Gelukkig voelde het niet erg druk aan, terwijl het wel volgeboekt was. Eten werd op een gegeven moment eentonig. Een groot nadeel: de bedden waren vreselijk. Dat was niet alleen op onze kamer, maar hoorden we van iedereen die we hiernaar vroegen. Maar buiten dat hebben wij een top vakantie gehad. Altijd ruimte op de bedjes bij het zwembad (want de meeste mensen gaan met de shuttle bus naar het strand, wat je overigens ook wel kunt lopen).

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 8fam.kriek14-07-2011

goed complex met de nodige aandachtspunten!

Veel turkse families,personeel maakt onderscheid in dienstverlening! Eten eentonig,ontbijt karig;alles wel goed van kwaliteit. Minimale animatie, voor kinderen helemaal niets behalve waterglijbaan en speeltuintje voor de kleinsten!Op enkelen na was het personeel weliswaar correct, maar zeker niet vriendelijk! Derde bed op kamer ronduit slecht,na lang aandringen kregen we er een ligbedmatras op...

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 8Fam. Ruijtenberg12-07-2011

Schitterend gelegen en prima service!

Hotel Club Alinn Sarigerme is ons over het algemeen prima bevallen. Schitterend gelegen, sfeervolle mooie gebouwen, dito kamers, nog niet té toeristisch en het personeel is erg aardig. We zijn verwend! Alleen zijn er wat verbeterpunten: Ten 1e: Eten is vrij eenzijdig (heel veel kip en meloen). Wel dagelijks heerlijke soep, vers brood en patat. Ten 2e: Kamers zijn mooi, alleen is het sanitair slecht (na douchen staat in de badkamer overal water). Ten 3e: Er is geen noemenswaardig entertainment en de muziekkeuze is door de dag ook niet echt ruim. Men weet de sfeer er 's avonds ook niet goed in te houden. En ten 4e: Je moet er niet aan denken om hier met slecht weer te zitten. Buiten de kamer zijn er weinig plekken waar je dan droog kunt vertoeven. Je eet ook buiten onder een dak. Maar wat is de natuur hier mooi, met een schitterend zandstrand! En het personeel loopt de vouwen uit hun broek voor je en ze zijn ook zó leuk! Het kan dus best nog wel wat worden! Wie weet tot volgend jaar.

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 8Chantal20-06-2011

Heerlijk hotel om bij te komen!

Hotel Club Alinn is een relatief klein hotel met een goede sfeer. Prachtige omgeving, strand ongeveer een 1 kilometer lopen (shuttelbusje gratis), mooi zwembad. Wel heeft hotel een gedeeltelijke open restaurant (wat met slecht weer minder fijn is om te eten), maar een zeer goede keuken. Sarigerme is ook net als het strand prima aan te lopen. Vriendelijk personeel. Alleenstaande dames opletten voor de manager, hij is uiterst charmant maar is alleen uit op 1 ding... Kamers zijn zeer ruim en netjes. Het hotel kent maar 26 kamers met balkon en de touropperators beloven gezien de brochure van alles, waar het hotelpersoneel niets aan kan doen een kamer met balkon! Elke zaterdag is er een Turkse avond en het all inclusive sluit om 23.00 uur (daarna gewoon betalen dus). Excursies in overvloed gewoon boeken in Sarigerme.

Alleen gereisd in juni 2011

• 7G + T09-06-2011

dure kamer betaald en kwamen in de kelder.

Veel gezeur om een andere kamer te krijgen ze hadden steeds smoesjes dat alles vol zat. Klacht ingediend bij de hostes.
    In de tweede week was 60% van de gasten een Rus.

Gereisd met partner in mei 2011

• 7mvp31-05-2011

Niet slecht, maar toch anders verwacht.

Hotel omschrijving: balkon of terras maar Met moeite kregen we voor 6prs (3kmrs) 1 balkon veroverd op luidruchtige plek dus dat viel zwaar tegen. Op laatste moment (3 dgn voor vertrek) werd nog kamer aangeboden met balkon op een moment dat hotel bijna vol was. Wij arriveerden op 7 mei in een bijna leeg hotel. Ook eten in de open ruimte (geen dicht restaurant) is in het voorjaar bibberen. ETEN GOED EN GEVARIEERD, alleen het vlees: elke dag kip, kip, kip of meatballs! Soep was heerlijk elke dag. Wij hebben een fijne vakantie gehad, veel gezien en genoten. Bijeneters, putters, orchis etc. voor de liefhebbers.

Gereisd met vrienden in mei 2011

Hotel Alinn Club info