7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Hierapolis (in Karahayit) voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Hierapolis (in Karahayit) in het Nederlands

2008

Prachtig pension

Jeroen van den Brink
26-10-2008

Hier in Karahayit Kasabasi kwamen we terecht in pension Haciely het was even goed kijken voor ons het was inmiddels al weer 16 jaar geleden dat wij hier waren toen nog pension comfort.De zelfde eigenaar met nu een prachtig nieuw pension hotel. Een aanrader om hier verblijven super aardig en veel te doen.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Moet beter onderhouden worden

p vd akker
8-9-2008

Veel strandbedden kapot in badkamer veel dingen afgebroken of kapot 2 nachten geslapen en de bedden werden pas om 5 uur s, middags opgemaakt ik heb gehoord dat het hotel wordt verkocht.

Gereisd Met partner in juni 2008

ik ben hier een paar dagen geweest, samen met mijn turkse

sylvia
5-1-2008

ik ben hier een paar dagen geweest, samen met mijn turkse vriend, echt een heel goed hotel. het eten was prima, en het thermo bad was ook heerlijk. we moesten 70 ytl betalen voor een nacht, met ontbijt en diner. alleen zou ik de volgende keer )wat ik v d winter zeker gaat doen) zelf een badjas kopen, of meenemen, want daar moet je extra voor betalen. ook de prijzen voor het drinken wat je daar neemt, zijn erg hoog. volgende keer hou ik daar zeker rekening mee, je kan dan beter in het dorpje wat gaan drinken. dit hotel laat ook geen russen toe, dus dat is prettig. kortom een super vakantie gehad.

Gereisd Met partner in Sat Jan 05 2008 18:03:30 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

Een typisch doorgangs hotel met fuctioneel restaurant en

jan en liesbeth
11-11-2007

Een typisch doorgangs hotel met fuctioneel restaurant en accomodatie. Om toch enige termaal ervaring op te doen is dit hotel met binnen en buiten zwembad voor een paar dagen op rondreis best aan te bevelen. s'avonds worden er wel touringcars uitgeladen met mede toeristen op doorreis. Geeft ook wel iets aparts aan de samenstelling van de gasten

Gereisd Met partner in november 2007

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Hierapolis (in Karahayit)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hierapolis (in Karahayit) in Pamukkale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hierapolis (in Karahayit) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.