Hotel Hierapolis (in Karahayit)

Hotel Hierapolis (in Karahayit)

7.8Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Pamukkale

Op vakantie geweest naar Hierapolis (in Karahayit)?

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Hierapolis (in Karahayit) voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Hierapolis (in Karahayit)

• 8Jeroen van den Brink26-10-2008

Prachtig pension

Hier in Karahayit Kasabasi kwamen we terecht in pension Haciely het was even goed kijken voor ons het was inmiddels al weer 16 jaar geleden dat wij hier waren toen nog pension comfort.De zelfde eigenaar met nu een prachtig nieuw pension hotel. Een aanrader om hier verblijven super aardig en veel te doen.

Gereisd met partner in september 2008

• 8p vd akker08-09-2008

Moet beter onderhouden worden

Veel strandbedden kapot in badkamer veel dingen afgebroken of kapot 2 nachten geslapen en de bedden werden pas om 5 uur s, middags opgemaakt ik heb gehoord dat het hotel wordt verkocht.

Gereisd met partner in juni 2008

• 9sylvia 05-01-2008

ik ben hier een paar dagen geweest, samen met mijn turkse vriend, echt een heel goed hotel. het eten was prima, en het thermo bad was ook heerlijk. we moesten 70 ytl betalen voor een nacht, met ontbijt en diner. alleen zou ik de volgende keer )wat ik v d winter zeker gaat doen) zelf een badjas kopen, of meenemen, want daar moet je extra voor betalen. ook de prijzen voor het drinken wat je daar neemt, zijn erg hoog. volgende keer hou ik daar zeker rekening mee, je kan dan beter in het dorpje wat gaan drinken. dit hotel laat ook geen russen toe, dus dat is prettig. kortom een super vakantie gehad.

Gereisd met partner in januari 2008

• 6jan en liesbeth11-11-2007

Een typisch doorgangs hotel met fuctioneel restaurant en accomodatie. Om toch enige termaal ervaring op te doen is dit hotel met binnen en buiten zwembad voor een paar dagen op rondreis best aan te bevelen. s'avonds worden er wel touringcars uitgeladen met mede toeristen op doorreis. Geeft ook wel iets aparts aan de samenstelling van de gasten

Gereisd met partner in november 2007

Hotel Hierapolis (in Karahayit) info