Hotel Herakles Thermal Center

Hotel Herakles Thermal Center
7,3

9 reviews over Hotel Herakles Thermal Center in het Nederlands

Met vrienden

Goed voor een tussenstop, geen lang verblijf.

twistersylvia
7-4-2015

Via een excursiereis hier voor een dag inclusief overnachting verbleven. De kamers zijn ruim maar sommige ver en via veel trappen lopen vanaf het centrale gedeelte. Volgens onze reisleider is dit een kuuroord wat door duizenden turken en buitenlanders per jaar bezocht wordt ivm de heilzame zwavelbron in het binnenbad met een temperatuur van ca. 40 graden. Tijdens ons verblijf was er geen massage of andere relaxmogelijkheden beschikbaar, jammer want daar adverteert dit hotel juist mee. De inrichting van de centra ruimtes is gedateerd en komt dan al snel als kantine over. Van privacy tijdens het diner is geen sprake omdat je aan lange tafels dient aan te schuiven. Diner niet aantrekkelijk en weinig variatie, ontbijt wel gevarieerd en lekker vers brood.

Hotel voor uiterlijk een nacht

rj_3
2-5-2014

Wij waren hier met en groep voor een dag Pamukkale georganiseerd door reisorganisatie . Kwamen tegen tegen vijf uur aan, waarna we wel zin hadden in ons diner in buffet vorm. Het enige wat warm was de soep die niet te eten was. Zelfs de reisleider gaf die terug en een onbekend stukje vlees dat warm was. De rest allemaal koud eten wat ook de reisleider weer terug gaf. Het ontbijt matig met vooraf gesneden sneetjes brood die gedeeltelijk uitgedroogd waren. De bar in het hotel bestond uit 6 tafeltjes in een ongezellige ruimte en behoorlijk aan de prijzige kant voor de Turkse begrippen. De bedden waren echter prima. Als je er nog zin in had kon je nog even zwemmen in en klein zwembadje met water van ongeveer 40/45 graden rechtstreeks uit de grond.

fantastisch

danny bauwens
7-10-2012

is er zeer gezellig!!!!!!!!!!service is er dik in orde en het eten lekker.en het heerlijk warme water int zwembad bracht mij helemaal tot rust.erg relaxerend

Perfecte plek om te kuren.

gerrie
19-9-2012

Goed hotel om te kuren. Goede behandelingen en erg genoten van de omgeving. We gaan dt jaar weer. Dat zegt al genoeg.

Thermal center met weinig inhoud

R.L.
29-9-2011

Kamers met 2 éénspersoons bedden zijn zeer klein. Je krijgt er dan nauwelijks uw koffers nog in kwijt. Massages zijn echt afhankelijk van de persoon die het uitvoert. Bij een massage van rug en onderrug werd er meer lichaam gemasseerd dan bij een volledige lichaamsmassage. Als één en ander qua welness standaard in het pakket zit dan moet het allemaal vlug afgelopen zijn (massagebeurten van nauwelijks 15 minuten).

Je kunt je kamerbad vullen met bronwater; maar dit is dan koud terwijl voor het hotel een fontein warmwater staat te spuiten.

Het hotel verrast aangenaam

luc
25-9-2011

Hotel zag er aan de ingangszijde klein uit, maar pas op er zijn meerdere gebouwen. We waren er met de groep van reisorganisatie 1 nacht op doorreis naar Cappadocië en het verrastte ons aangenaam.

Ruime kamers met de mogelijkheid om je bad te laten vollopen met thermaalwater (de zware koperen kraan is thermaalwater) ofwel met gewoon water.

Het eten was er redelijk te noemen en het parkje was leuk om te zitten. Wel waren er te weinig stoelen. De weg naar je kamergebouw was overdekt zodat je in de schaduw kan wandelen.

Het thermaalbad was heerlijk warm en de jacuzzi lekker genietbaar.

Het viel ons op dat de Turkse gasten en kinderen er zeer vriendelijk waren. Alhoewel ze er bijna geen Engels kenden, poogden ze toch een grappig gesprek aan te knopen. Ze groetten me nadien als vriend door met hun wangen links en rechts tegen onze wangen te raken. Vreemd gebruik aldaar in 't binnenland.

Leuk gezellig hotelletje

Maarten
15-3-2011

In dit hotel verbleven wij 1 nacht omdat we naar Pammukale waren gekomen. Het is een net en goed hotel en ziet er ook erg leuk uit. Het is laagbouw en leuk met al die kleuren van de gevel. Het eten was goed en toen wij er waren was er een turkse band en werd er volop gedanst. Daarnaast is het hotel voorzien van een thermaal bad met water van 50graden en dat is gewoon leuk om mee te maken. Daarnaast kan je je hier goed katen masseren.

Al met al een aanrader als je op doorreis bent.

Rustig gelegen en net hotel

christel
17-3-2010

We zijn hier 3 dagen geweest. Het was een net en rustig hotel. Kamers zagen er goed uit. Alleen in de meeste badkamers waren problemen met doorlopende toiletten e.d. Ook was in de avond het water een stuk kouder dan in de ochtend. De massages werden door echte vakmensen gegeven. Het eten was matig. Weinig variatie en als vlees alleen kip in verschillende varianten. Het ontbijt was prima. Leuk stadje, wel erg vervallen. De kalksteenterassen waren geweldig en op korte afstand van het hotel (ongeveer 4km) Al met al een net hotel en zijn 3 sterren zeker waard.

ongelooflijke service en vriendelijkheid

Van Pellecom Monique
21-2-2010

het was voor mij een prachtige ervaring om in dit hotel te vertoeven. Heel gezellige kamers, het eten uitmuntend en heel vriendelijke service. De welness massages worden zeker door vakkundige mensen gegeven. Ik ga er zeker nog naar toe.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Herakles Thermal Center in Pamukkale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Herakles Thermal Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.