Hotel Sunis Efes Royal Palace Resort Hotel & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag33°18°
Hotel Sunis Efes Royal Palace Resort Hotel & Spa
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Sunis Efes Royal Palace Resort Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Sunis Efes Royal Palace Resort Hotel & Spa in het Nederlands

Fantastisch, maar eens en niet meer weer.

Mandy De groot
16-8-2018

Het hotel krijgt een dikke 10!

Eten was erg goed! Ruime keuzes voor ieder wat wils! GEEN handdoekje leggen bij de zee of het zwembad, heerlijk! Kamer was prima, schoon en ruim genoeg.

Jammer was dat er niks in de buurt is. Alles wat je wil doen met met een Taxi.

Izmir is een aanrader! Wel 60 euro voor een retour. 2 maal in kusadasi geweest en dit was geweldig! 50 euro retour.

Barka Labriq
11-5-2018

Beste hotel ooit. Waar moet ik beginnen �� receptie echt top doen alles om je te helpen. Was mijn bagage kwijt op het vliegveld. Esra van de receptie heeft rondgebeld en er alles aan gedaan: zodat ik mijn bagage had. De volgende dag had ik deze al. Portiers ook heel lief en behulpzaam. We kregen eerst verkeerde kamer met een 2 persoonsbed in plaats van 2 een persoonsbeddenpersoonsbedden. Dit hebben ze onmiddellijk veranderd. Dan restaurant ̈personeel Edip Uston en Even Gelik 2 top mannen altijd vriendelijk sociaal en behulpzaam. Ook de andere die ons bediende 1 voor 1 practige mensen.

Ook de poetsvrouwen echt wauw. Iedere dag blonk ons kamer. En ook iedere dag gedecoreerd bloemen en handdoeken op ons bed.

En personeel van de hammam en spa. Zalig behulpzaam en vriendelijk

Oook se dame van de animatie. Tugaba heel aangenaam vriendelijk.

Als ik kon zou ik 15 sterren geven. Ik kan niets negatief bedenken. Alles was tor in de puntje

Aanrader!

Nalbantoglu
18-8-2017

We verbleven voor 10 dagen met het gezin in dit luxe hotel. Er waren weinig reviews te vinden, toch best spannend als je niet weet wat je te wachten staat. Maar wat hebben wij genoten! Oprechte vriendelijkheid van het personeel (Mujdat|Bunyamin|Sahin|Onder|Nuri) dit zijn zo een aantal toppers. Hygiëne, kamer, eten, ligging, SPA alles klopt. Er waren opvallend veel Iranezen aanwezig, die helemaal losgingen. Mini club voor de kids was goed geregeld. Animatieteam was goed, theatershows in de avond kan nog wel echt beter. Les Engels voor het personeel kan ook geen kwaad. Al met al zeker voor herhaling vatbaar. Ik kan dit hotel iedereen aanbevelen...

D-reizen

Niet geschikt voor de Europese markt

Johanna
4-9-2016

Toen wij er waren was er voor de koffers geen tijd en het vullen van de minibar lukte ook niet echt. Op zich geen probleem, het was erg druk. Maar vervolgens was het bestellen van een drankje ook al ingewikkeld. Een witte wijn en een bier verstonden de obers niet. Andere gasten vertaalden het voor ons in het turks. Ook dat zou geen probleem zijn maar dit duurde alle dagen. Het is zelfs voorgekomen dat wij op de bestelling moesten wachten omdat de ober van zijn leidinggevende eerst een tafel moest afruimen. De ober gaf daarvoor excuses aan ons. Het leek al met al meer op een foodcourt dan op een hotel: gasten die zelf hun bestek van andere tafeltjes afhalen, zelf water pakken (omdat ze te lang moeten wachten). Ik zie geen onwelwillendheid bij de werknemers maar door de taalbariere (spreken geen engels en geen duits) is er geen sprake van een correcte service. Jammer, het is een mooi hotel hoewel de hotelkamer wat aan de kleine kant was.

Tophotel - Topvakantie

Segers Davy
27-6-2016

Dit is voor ons de 4de keer dat we naar Turkije zijn geweest en het beste wat we tot nu toe geboekt hadden.

Sunis Efes Royal Palace is een gloednieuw hotel en van gebreken hebben we niets gemerkt.

Het personeel was heeeel vriendelijk en behulpzaam, geen vraag was hen teveel. Het animatieteam was ook super!

Het eten eveneens TOP.

Wij hebben hier niets negatiefs op aan te merken.

Onze volgende vakantie zal terug naar daar zijn.

Om alles in 1 woord samen te vatten gewoon ......SUBLIEM!

Fantastisch!

Pim Verbeeten
6-5-2016

Voor onze 4de keer Turkije kozen wij dit keer voor het nieuwe hotel Sunis Efes Royal Palace. Het was een bijzondere ervaring. Een nieuw hotel, gelegen direct aan zee. Met een enorme keuze aan eet- en drinkgelegenheden, sportmogelijkheden, met binnen- en buitenzwembaden, prachtige kamers, perfect entertainment, maar vooral... een sublieme klantgerichte houding. Niet gemaakt, zoals in veel andere Turkse hotels, maar met een echt authentiek Customer Relations hart. Dit hotel verdient een gouden toekomst!!

Boven verwachting!

Fam Peters
29-8-2015

Het hotel is pas een paar maanden open, wat dus betekent dat alles helemaal nieuw is. In alle jaren dat wij in Turkije komen hebben wij in geen een hotel zo lekker en gevarieerd gegeten. Bij de bars worden goede dranken geschonken, echte merk drank.

De kamers zijn super. Alles is nieuw. Goed bed en elke dag goed schoongemaakt.

Zwembaden zijn mooi en er zijn genoeg bedjes beschikbaar dus geen handdoekje leggen om 7 uur.

Fijn strand, wel wat stenen maar niet storend. Ook een mooie houten steiger waar je op kunt liggen en er zijn ook prive hutjes te huur.

Wat voor ons een hele fijne verassing was, het Nederlandse meisje Lisa in de miniclub. Normaal gesproken wil onze dochter niet mee doen met de kinderactiviteiten, maar hier vanwege de taal was alles goed. In 10 jaar Turkije nog niet meegemaakt dat een animatie meisje zoveel plezier in haar werk heeft, de mini disco is fantastisch, wat een energie!

Gaaf

Renzo
3-8-2015

Het is een mooi, groot hotel. Maar aangezien t nog een jong hotel is zitten er nog wat kinderziektes in. Het eten bijvoorbeeld. Het eten hier goed verwarmen is geen probleem, het koelen wel. Bijvoorbeeld de vis en de salades zijn niet gekoeld. Ook bij de sushibar staat vanaf openingstijd de sushi op een dienblad, niet gekoeld. Ook jammer is dat de fonteinen niet gevuld zijn. Wat ook opvalt is dat er veel stroomstoringen zijn. Op dit moment zijn er veel mensen uit Slowakije. Wat ons ook opviel is dat er geen Nederlanders zijn. In de zomer is er een goed animatieteam. Sommige zijn nog in opleiding dus is er meestal iemand bij die t ze voordoet. Als zij weg is word t soms wel een troep. Er is genoeg te doen voor iedereen, buikdansen, zumba, water gymnastiek, waterpolo en een kidsclub. Het drinken is ook goed, maar soms word je slecht geholpen aan de bar bij de snackbar. Er worden merkdranken geschonken zoals Jack Daniels en Chivas Regal.

hotel dat bijna op punt staat

jonas
3-8-2015

Positieve aan dit hotel is het lekker eten,super zwembad met voldoende ligzetels. Dus geen handdoek leggen om 6u smorgens! Leuke animatie die zich niet opdringt. Iets minder is het feit dat over het hele hotel kleine dingen nog niet in orde zijn. Bv 4 fonteinen die er staan maar nog niet werken. Enkele planten die nog in de pot staan ipv in de grond. Dit is al bij al een super hotel als je begrip hebt voor het feit dat dit hun eerste jaar is en het personeel nog niet allemaal even enthousiast is. Kuisploeg is ok,maar spreekt enkel Turks,wat lastig is als je net van het zwembad komt en ze de kamer aan het kuisen zijn.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunis Efes Royal Palace Resort Hotel & Spa in Ozdere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunis Efes Royal Palace Resort Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.