Géén boekingskosten
TurkijeEgeïsche ZeeOzdereHotels OzdereHotel Sunis Efes Royal Palace Resort Hotel & Spa

Hotel Sunis Efes Royal Palace Resort Hotel & Spa

TurkijeEgeïsche ZeeOzdere

8.6FantastischScore uit 18 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

19 Reviews over Sunis Efes Royal Palace Resort Hotel & Spa

• 1Amanda24-08-2021

Worst hotel

It’s the worst hotel I have been in for twelve years in Turkey! Cleaning lady steals things! Someone stole a gold necklace from my sister, the manager didn’t even care and went home, we called the police and they opened the case. All my family had diarrhea. The food is always cold and doesn’t have taste, cutlery and glasses are dirty as hell, pools also. For photos please email me: [email protected] Or find my opinion on TRIPADVISOR

• 10Nick van der Zande01-10-2019

Fantastisch wat een paleis!

Ik ging hier heen om lekker tot rust te komen en dat is zeer zeker gelukt! Enorm naar mijn zin gehad hier, het was vrij rustig in het hotel wat ik heerlijk vond. Er was ook totaal geen sprake van een handdoekjes cultuur. Je kon op elk tijdstip van de dag overal wel een plekje vinden.

Het eten was overal zeer goed en op elk moment van de dag beschikbaar. De bars waren ook tip top in orde! Het grootste pluspunt van dit hotel was het animatie team. Wat waren hun geweldig zeg, zij hebben mijn vakantie perfect gemaakt.

De ligging was het enige wat als minpunt gezien kan worden, maar ik wist dit van te voren dus was geen hekelpunt voor mij.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Guest Relation Manager, Misafir ilişkileri müdürü, 13-10-2019

Thank you for choosing us and we sincerly appreciate your comments .

All comments and suggestions from you have been shared with our management.We would like to assure you that we pay careful attention to feedback, taking immediate steps to correct any deficiencies.

• 6Ilse26-09-2019

Niet wat we verwachten van een 5*

Wij waren hier met vrienden. Kamers zijn prachtig, sfeervol, ruim en netjes. Hotel op zich is niks mis mee. Ligging is afgelegen maar dat wisten we van tevoren. Zwembad is niet groot. In het hoogseizoen zal dit echt een probleem vormen. Toen wij aankwamen op zondag en in de avond wouden eten in het restaurant. Dit was dramatisch slecht. Alles was koud of lauw. Van soep tot vlees alles koud! Geen ontvangst bij binnenkomst. Iedereen loopt door elkaar heen. Wij waren buiten het hoogseizoen om. Tafel zoeken die beschikbaar was hebben we 10min over gedaan. Echt drama! Personeel is grotendeels Aziatisch. Spreekt geen woord Engels of Duits. Eten in de middag is overigens wel goed en warm. Kapper is niet aan te raden. Je spreekt een prijs af en vervolgens gooien ze er €40,- bovenop. Daarbij willen ze maar al te graag manicure en pedicure erbij verkopen. Winkeltje is duur! Luchtbed tussen de €30/40,- echt belachelijk. Meenemen van thuis dus.

Guest Relation Manager, Misafir ilişkileri müdürü, 01-10-2019

• 6Katrien11-09-2019

Vrij goed

Hotel is erg afgelegen, je moet écht voor alles de dolmus of taxi nemen. 2,5 € per persoon, per rit met de dolmus naar Kusadasi centrum (40 min.). Met de taxi kost dit 50 € heen & terug. Het eten viel wat tegen, het was 9/10 koud, na 1 weekje heb je het wel helemaal gehad met het eten, wilde je een spiegelei, moest je lang aanschuiven (wat moet dat in het hoogseizoen zijn?) Er waren bijna geen Belgen of Nederlanders. Vooral mensen van Turkije, Roemenie, Iran dit was niet storend! Wat wel storend was, was de luide muziek en muziek door elkaar, af en toe eens een ander ‘cassetje’ had ook wel leuk geweest. Een hele week dezelfde muziek. De kamer was dik inorde! Het terras daarentegen was héél klein, je kan er amper met zen tweetjes zitten. Het personeel spreekt amper engels, jammer, ze verstaan niet wat je wil vragen. Voor ons was het de eerste keer, maar ook de laatste keer omwille van de ligging en het eten.

Guest Relation Manager, Misafir ilişkileri müdürü, 16-09-2019

• 7Kris27-08-2019

Mooi uitzicht

Hotel ok , a la Carte top, het enige heel erg storend muziek staat overal veeeeeeel te luid je kan met moeite blijven zitten tijdens optredens zo luid dat het staat ! En muziek blijft ook alle dagen heel luid spelen tot 24u. Meeste zwembaden 1m40 diep weinig voor kindjes

CRM MANAGER, Misafir ilişkileri müdürü, 07-09-2019

Thank you for choosing us and we sincerly appreciate your comments .

We look forward to welcoming you back to Sunis Efes Royal Palace Resort in the near future.

• 8sylvie18-07-2019

prijs kwaliteit een goed hotel

Goed hotel, prijs kwaliteit is het een mooi hotel, alles is zeer netje, familiekamers zijn ruim en zeer goede bedden, eten is heel lekker en genoeg keuze, je kan elk uur van de dag eten krijgen. Personeel spreekt nauwelijks Engels waardoor de communicatie moeilijk verloopt. Animatie is goed maar s'avonds is er live muziek dat niet zo top is , hotel is vooral gericht op het turkse volk. Hotel ligt nogal afgelegen waardoor je niets te voet kunt doen.

SUNIS EFES ROYAL PALACE RESORT& SPA MANAGEMENT, Misafir ilişkileri müdürü, 24-07-2019

Dear Guest, Thank you for choosing us and we sincerly appreciate your comments .

• 9Jannette18-06-2019

een top hotel

Het hotel is super ,niks op aan te merken . waar je wel rekening mee moet houden ,dat er niks in de buurt is. geen stadje of iet anders om naar toe te wandelen .

• 10Renske Kuiper25-05-2019

Wat een aanrader!!

Wat een parel aan de Zuid-Egeische kust. Geweldig mooi hotel. Enorm goede service! Alles enorm schoon. Iedereen in het hotel was enorm vriendelijk, elke werknemer/werkneemster was vrolijk en vriendelijk. Er werd goed Engels gesproken door het personeel. Eten enorm lekker en vers. Ook veel keuze en van 16.00 tot 18.00u ook nog veel mogelijkheden om iets lekkers te eten. Toen wij er waren was het enorm rustig, maar de sfeer was er niet minder om gelukkig. De animatie was leuk. Vooral Messi en Metehan waren goed gezelschap. Metehan bedankt voor jouw gezelligheid en goede gesprekken!! Aanrader is wel om een kamer met zeezicht te boeken. Enige minpunt was het harde bed, maar werd meteen een topper geregeld!

Niets dan lof en zeker een aanrader om te boeken!

• 10Mustafa20-09-2018

Süper tatil

Rüya gibi bir tatil Bu yorumu yaptığım tarih oteldeki son günümüz yarın ayrılıyoruz.Oncelikle otel muhteşem Kendine özel plaj alanı büyük bir iskelesi ve bu iskelede de bar hizmeti mevcut.Sezlong yeterli sayıda kimse açıkta kalmaz. 2 adet Aqua havuzu bulunmakta ayrıca 2 büyük ayrı havuzda mevcut .Gelelim havuz tuvaletlerine ; Havuz tuvaletinden sorumlu Fidan hanıma işini gerektiği gibi yaptığı için çok teşekkür ediyorum.Hijyene bu kadar önem veren personelin olduğunu bilmek bizi mutlu etti.Ama tuvaleti temiz tutmak en başta biz misafirlerin görevi.Her kullanımdan sonra arkamizdan bir misafirinde kullanacağını bilip tuvaletleri temiz kullanmalıyız. Havuza geri dönecek olursak kendine ait barı olup sneakde burda verilmektedir. Ayrıca çay saati için gözleme waffle pişi kumpir ve hamburger ile patates verilmekte. Odalara gelince büyük ve balkonlu.Bizim odamız hem havuza hem denize bakıyordu.Minibar ücretsiz.oda temizliği ile ilgilenen personele teşekkür ediyorum. Günlük temizliğini gerektiği gibi yaptığı ve güleryüzü ile bizi mutlu ettiği için kendisinede teşekkür ediyorum .Evet geldik restaurant veee yemeklere ve de burda görevli personele .HARIKA.Kelimelerim kifayetsiz kalır gerçekten. Baş ahcinizdan rest.sefinize ve personelinize sonsuz teşekkürler.Guleryuzlu ve kibar davranışları ile takdirimi kazandılar.Animasyon ekibine gelecek olursak misafirlerine hoş vakit geçirmek için gösterdikleri çabayı da alkışlıyorum.Oncelikle telefonda rezervasyonumu alan Tolga beye ,resepsiondaki Muserref hanıma,iskele bardaki serkan beye,animasyondaki Serdar beye ,sabahları muhteşem omleti ile mideme taht kuran Şemsi hanıma ve ismini sayamadığım diğer arkadaşlara teşekkür ederken Sunis Efes Royal Palace yönetimine biz misafirlerine sunduğu kaliteli hizmet ve kusursuz tatil anlayışına hitap ettigi için cani gonulden teşekkür ediyorum .Seneye gene misafiriniz olmak dileği ile

SUNIS EFES ROYAL PALACE RESORT& SPA YONETIM EKIBI, Misafir ilişkileri müdürü, 19-03-2019

Değerli misafirimiz, Otelimiz 13 Nisan itibari ile hizmet vermeye başlayacaktır.2019 yılında sizleri tekrar misafir etmek dileği ile,

Saygılarımla,

• 10Ahmet20-09-2018

Holiday in SUNİS

İ was one week there it was perfect.. i can not forget this holiday .. foot,alcohol animation are number one.. personele everytime smiling and so friendly..

Hotel Sunis Efes Royal Palace Resort Hotel & Spa info

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)