Hotel Paloma Pasha Resort

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag28°10°
Hotel Paloma Pasha Resort
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Paloma Pasha Resort voor je op een rij gezet:

24 tips over Hotel Paloma Pasha Resort

Stephanie, 14-5-2015
Als ik terugkom, overweeg ik een terrace suite te boeken, wat een luxe!
Diana, 11-5-2015
Effeze is zeker een bezoek waard en je moet geen uren in de bus zitten het is dichtbij. Persoonlijk zou ik geen swim-op kamer nemen want je hebt geen privatie.Als je in het restaurant bij Tanju zit zal je zeker verwend worden.
Sophie, 31-5-2014
Buiten het hotel is er niet veel, je kan enkel wandelen langs het strand naar Ozdere, waar wel wat winkels zijn maar niets toeristisch. Maar de rust die je hebt in het hotel is dan ook een enorm voordeel. Efese is op zo'n drie kwartier rijden en zeker de moeite waard.

Karen, 12-5-2014
Neem eens een kijkje in de wellness, die is zo mooi!! En neem er dan ineens een massage bij ;-)
Dirk en Ilse Lahaye-Vermeir, 18-4-2014

Kusadasi is niet veel zaaks - heel toeristisch en druk.

Efese is een prachtige historische site (30 km van hotel) - bezoek kan je combineren met Sirince - pitoresk authentiek dorpje in buurt van Selcuk (10 km van Efese) - gekend voor wijnen.

Pamukalle (200 km - 3u met wagen) is de moeite niet (meer) waard want door het gebruik van het helende water voor de zwembaden van de omliggende hotels heb je geen effect meer zoals je op fotos wel eens ziet.

mary , 20-9-2013

je kan vluchten en hotel apart boeken, hotel regelt het transport, kamer met zeezicht is mooist voor uitzicht, reserveer ook de a la cart restaurants, is heel lekker en aanrader. voor echte rust neem bedje op de pier, wellness is geweldig, boek zeker een massage, dorpje is klein maar heeft voldoende winkeltjes en leuke spullen, op zaterdag is er markt, neem taxi 4€ of wandel km te voet. Fee-shop heeft beste kwaliteit handtassen en acc.

iedereen vriendelijk, alles kan in euro's betaald worden.

mary , 20-9-2013

kamers met zeezicht als je van mooie view houdt, probeer ook de andere restaurants als je aan tafel wil bediend worden, wellness is geweldig en ontspannend : massage is aanrader. wil je volkomen rust, neem dan bedje op de pier, aan zwembad iets drukker. op zondag is het markt in Ozdere, je kan tevoet gaan (km) of taxi (4€) nemen. in stadje zijn voldoende winkeltjes, Fee-Shop heeft beste kwaliteit v handtassen en acc.

Je kan hotel en vlucht ook zelf boeken, hotel regelt de taxiservice.

Marleen & Norbert, 8-9-2013
Bezoek aan Efese is zeker een aanrader.
Claude, 6-9-2013

De kamers aan de buitenkant - met zicht op Ozdere en de bergen - zijn waarschijnlijk iets ruimer en koeler dan de kamers met zicht op het zwembad en de zee.

Reisleider Vedat zorgt heel goed voor zijn gasten :-)

In Ozdere is er een markt op zaterdag. Er zijn voldoende geldautomaten in het centrum. €'s kan je wisselen in het postkantoor of bij de juwelier aan de andere kant van de weg (tgo de automaten).

Het is voordeliger om kleine bedragen in TL te betalen.

Sarah, 24-7-2013
Het is aan te raden om bij de eerste dag van aankomst contact te zoeken met de juiste touroperator. Zij kunnen ervoor zorgen dat je vakantie foutloos verloopt. Zij zullen er alles aan doen om jou gelukkig te maken zodat niemand het gevoel heeft dat hij nergens terecht kan met vragen of problemen.