Hotel Maxima Paradise Resort

Hotel Maxima Paradise Resort
7,9

73 tips over Hotel Maxima Paradise Resort

Naomi, 29-5-2015
Boek een ruime kamer. Dit omdat er ook erg kleine kamers waren met een krap balkon. Voor iets meer geld heb je een ruimere kamer.
Irene, 28-5-2015
zijn leuke excursies te boeken, zeker dagje kusadasi is gezellig. dit is ook heel goed zelf te regelen want is ongeveer 45 minuten met bus
Maurits , 1-7-2014
Het dorp Ozdere, sterk in opkomst, is een paar minuten met de dolmus. Kusadasi is in ruim een half uur met de dolmus te bereiken. Leuk op woensdag, de textielmarkt.

We hebben een aantal aanbieders voor Maxima Paradise Resort voor je op een rij gezet:

maartjekool, 10-6-2014

Voor de kleintjes die nog niet kunnen zwemmen moet je erg uitkijken omdat de diepere zwembaden ook in de buurt van de mindere diepe liggen. Doe dus zeker bandjes om.

Er zijn veel leuke trips in de omgeving te doen, dagje naar Efeze, dagje Kusadasi en Izmir en ook Pamukale is mogelijk op een dag (dan ben je wel een hele dag op pad)

Sander Kool, 7-6-2014

Tip1: Ga je zwemmen in zee? Waterschoenen zijn een must.

Tip 2: Je kunt leuk snorkelen voor het resort dus... snorkelset mee!

Debruijn_lian, 4-6-2014
Huur eens een auto voor een paar tientjes en ga naar Çesme en Alicati, Selçuk, Sirince en natuurlijk Ephese niet vergeten

Manon van Duijn, 7-5-2014
Wandel op een bewolkte dag eens naar Özdere, met 35 minuutjes ben je er. Of bezoek Kusadasi, Efeze of Pamukkale (de kalkplateau's). Vanuit het hotel zijn deze excursies te boeken.
Martien H., 2-10-2013
Ga eens een keer ontbijten of eten in Sevgi Parki restaurant, tussen Maxima Paradise en Ozdere. Heerlijk en met een prachtig uitzicht.
vanden bussche hans, 22-8-2013
Voor wie graag eens een stapje buiten het resort zet is er natuurlijk de mooie kuststrook maar het zou ook aangenaam zijn om te voet naar Özdere centrum te kunnen wandelen, een voetpad langs de openbare weg ontbreekt echter en dat is toch wel jammer want gevaarlijk wandelen zo zonder voetpad. Voor de rest alles oké!
caroline, 25-7-2013
als je gewend bent o op loopafstand de winkels etc te vinden, dat is hier niet het geval, Ozdere is ca 5 km weg en Kusadasi 40 km. wil je daarheen dan moet je even een dolmus of taxi regelen. dat is het enige waar je even rekening me moet houden.