Hotel Maxima Paradise Resort

Hotel Maxima Paradise Resort

6.5Voldoende

Turkije, Egeïsche Zee, Ozdere

6.5Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Maxima Paradise Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

381 reviews over Hotel Maxima Paradise Resort

• 9Eddy Schaftenaar07-10-2020

Weer als vroeger

Het is een tijdje minder geweest, Maar een nieuwe beheerder doet vroegere tijden weer herleven Prachtig resort

Gereisd met partner in september 2020

• 2019
    3Margerie21-09-2019

Nooit meer

Geen aanrader. We komen al 18 jaar in Turkije. Dit hotel via touroperator geboekt. Voor het eerst een standaardkamer die bestemd is voor 1 persoon. Te veel betaald voor twee personen. Smerige kamer en zelfs het beddengoed. De badkamer beschimmeld en het behang viel er af. Schoonmaak bestond alleen uit schone handdoeken en even een natte dweil door de kamer.

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    1Mike01-10-2018

Nooit meer!

We zaten hier precies de laatste week dat het resort open was. Het personeel was onbehoorlijk en arrogant..behalve de jongen en het meisje achter de bar...het eten was dramatisch..koud en elke dag het zelfde..op dinsdag gebakken vis..op woensdag gebakken vis in stukken gesneden...en op donderdag dezelfde vis weer in stukken gehakt maar nu met wat groente erbij...snackbar was om 13.30 al gesloten..welness gesloten...geen animatie meer...alles kapot en verouderd...kamer klein en achterstallig onderhoud...muren waar de kalk spontaan van af viel...2 managers die er dagelijks rondliepen waar je verder niets aan had maar wel de parasols "repareerde" bij vrouwen die alleen lagen..schande dus....de ligging is verre van gunstig...a la carte was eveneens gesloten dus hebben een aantal keren om voedselvergiftiging te voorkomen in Ozdere moeten eten..waar al helemaal niks te beleven is...Kusadasi is wel heel leuk! En bel zelf gewoon een taxi..

Gereisd met partner in september 2018

• 8Petra Vermeij26-09-2018

Prima resort

Maxima Paradise is een heel mooi resort! Wij hadden een heel mooi appartement. Het was niet super luxe maar het voldeed prima voor ons, de douchecabine en de wastafel lekten wel maar even dweilen met een handdoek en dan was het weer weg. Wat wij wel een nadeel vonden is de DJ die vrijwel de hele dag harde muziek staat te draaien. Er is een geweldig kinderbad de Aztec Jungle, helaas is die 9 van de 10 keer dicht en als je vraagt hoe of wat word je van het kastje naar de muur gestuurd... Heel erg jammer.... En het water van de baden is echt heel koud.... En halverwege de week kwamen er een aantal Russen die zich wel een beetje vervelend gedroegen.... En een grote groep mannen die zich om 19.00 uur direct op het buffet stortten zodat je onderhand moest vechten voor je eten dat was ook erg jammer... Verder een prima verblijf gehad en met name Ali is een kanjer!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 3Serpil Tagi11-08-2018

Nooit meer!

Het is geen schoon hotel.. Te weinig personeel eten is koud en heel weinig variaties.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

5MMT27-09-2017

Nooit meer!

Eten en drinken heel slecht!! Alles is van goedkope troep... Eten is altijd koud, geen genoeg borden en bestek. Restaurant is klein voor zo een grote hotel. Minibar wordt nooit bijgevuld. Zelf was personeel niet blij. Slechtste hotel dat ik gezien heb. Geen lift. Maar kamer(familie kamer) was heel goed, airco goede kwaliteit. Echt kindervriendelijk,grote zwembaden, (twee voor kinderen) slechte service!! ik raad niet aan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 5Wendy25-07-2016

Nooit meer

Helaas hadden wij al geboekt voordat we de reviews hadden gelezen. Hotel is prima alleen als je met een gezin gaat en bent van plan om alleen op de strand te liggen. Verder was er weinig te doen. Veel schreeuwende kinderen. Heel veel wespen die op eten afkomen en ook gewoon in het algemeen rond vliegen. Zwembad was voor 2 dagen gesloten, omdat er een kind in had gepoept. Drinken is hier vies. Begin ook niet aan de alcohol!!!! Dat is goedkoopste troep ooit! Na 3 vieze cocktails had ik en mijn vriend de dag daarna verschrikkelijke hoofdppijn!!! Eten hier is prima. Voordat je zee binnen gaat moet je goed opletten dat je geen zeeegel tegenkomt, want we zagen er 2 zwemmen! Ook zijn er meer Turken dan andere buitenlanders, dus personeel spreek niet of nauwelijks Engels, omdat het niet nodig is (maar personeel doet wel der best en staat altijd voor je klaar). In ieder geval is deze hotel sow

Gereisd met partner in juli 2016

• 4Wanda25-07-2016

1ste en de laatste keer.

Hotel is prima alleen als je met een gezin gaat en bent van plan om alleen op de strand te liggen. Verder was er weinig te doen. Veel schreeuwende kinderen. Heel veel wespen die op eten afkomen en ook gewoon in het algemeen rond vliegen. Zwembad was voor 2 dagen gesloten, omdat er een kind in had gepoept. Drinken is hier vies. Begin ook niet aan de alcohol!!!! Dat is goedkoopste troep ooit! Na 3 vieze cocktails had ik en mijn vriend de dag daarna verschrikkelijke hoofdppijn!!! Eten hier is prima. Voordat je zee binnen gaat moet je goed opletten dat je geen zeeegel tegenkomt, want we zagen er 2 zwemmen! Ook zijn er meer Turken dan andere buitenlanders, dus personeel spreek niet of nauwelijks Engels, omdat het niet nodig is (maar personeel doet wel der best en staat altijd voor je klaar). In ieder geval is deze hotel sowieso geen 700 euro waard! Maximaal 400 euro voor 7 nachten. Wij hadden geboekt voor 8 dagen maar op de 8ste dag moeten wij om 7 uur sochtends vertrekken..

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Maurits30-05-2016

Groots !

Een heerlijk resort. Rustig gelegen, direct aan de zee. Veel voorzieningen. Prachtige zwembaden, waaronder een overdekt en verwarmd zwembad (handig op een minder mooie dag). Wij waren hier met onze familie voor de tweede keer en opnieuw hebben wij een fantastische vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 9Marcelle26-05-2016

Mooi hotel

Mooi hotel , wel wat afgelegen maar er rijden volop dolmus busjes naar Kusadasie .Iets verderop is er het dorpje Ozdere met een winkelstraat . Helaas is dit niet te lopen , langs een drukke weg maar met dolmus een euro Helaas is het wel te merken dat een hoop mensen turkeye links laten liggen waardoor het wel rustig is in het hotel . Het hotel heeft verschillende zwembaden en een erg leuk kinderbad met speeldingen en glijbanen . Je heb vanaf alle kamers zeezicht , mooi opgezet . Het eten is ook goed . We hebben het hier prima naar onze zin

Gereisd met partner in mei 2016

Hotel Maxima Paradise Resort info