Hotel Grand Efe

33 tips over Hotel Grand Efe

Yvonne, 18-4-2016
Waterschoentjes mee nemen.
R. Keijmel, 9-8-2015
Bezoek Efeze en de oude binnenstad van kusedazie
fam. van Aalderen, 16-6-2015
Zeker waterschoentjes meenemen als je de zee in wilt.

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Efe voor je op een rij gezet:

ArianneB, 28-5-2015
Waterschoentjes mee. Ook al is er een gratis handdoekservice, deze zijn niet zodanig groot dat ze het hele bedje bedekken. Met een xtra badhanddoek van huis mee is het bedekt. :-)
Wim, 30-10-2014

Het is echt verstandig als men de zee in wil om waterschoenen mee te nemen.

Winkelen kan op 15 minuten lopen van Ozdere of met de dolmus 5 minuten

Wil je naar Kusadasi dan is dat 33 km verder of naar Izmir 50 km verder.

Beide zowel met de taxi als met de dolmus goed te doen.

Wim Müller, 30-10-2014
Waterschoenen om de zee in te gaan zijn voor mensen met gevoelige voeten zeker aan te raden !

Patrick Rens, 21-9-2014
Animatieteam zou iets meer mogen lachen, kamer boeken met zeezicht wel een aanbeveling. De markt op zaterdag in Ozdere is erg leuk. Vergeet vooral niet te groeten in het Turks en je hebt meteen goed contact met de bewoners. Een zeker pluspunt is dat er veel turkse toerisme is uit Izmir die ervoor zorgt dat de combinatie resort/streek gerechten prima in orde is.
misspoppe, 2-7-2014

Kamer zeezicht is super.

Waterschoenen meenemen was echt absoluut geen overbodig iets!

Ferry, 6-6-2014
Betaal met Lira, gespaard je een hoop geld ! Taxi is duur maar Dolmus rijd tot 21:00 terug. Lopen maar Özdere is 20min en niet de moeite waard, weinig leuke winkels. Er zijn genoeg ligbedden ook als je wat later bent, er is een zonnedakteras, zonneweide, zwembad met bedjes en het strand zelf. Handdoeken niet meenemen, daar kan je ze gratis gebruiken !
Marijke, 29-5-2014
waterschoentjes is een must Neem de dolmus naar Kusadasi (tot circa 19.30 kun je nog terug, daarna evt. met taxi terug naar hotel). Betaal in Turkse lire, scheelt met alles.

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Efe voor je op een rij gezet: