Géén boekingskosten

TurkijeEgeïsche ZeeOzdere

8.6FantastischScore uit 95 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

95 Reviews over Dogan Paradise Beach

• 4Fred09-10-2019

Nooit meer!

Nooit meer..lijkt wel een gevangenis, eten niet veel keus. Centrum 5 km verder was ons enige uitje, alle in clusive stelt niks voor hier, we moesten zelf wat lekkers kopen in de winkel 2 km verderop. Strand is aan het hotel maar heeft pijnlijke kiezelsteentjes. Enige leuke zijn de tientallen jonge katjes die daar liepen. De buren hoor je snurken, erg gehorige kamers dat ook aan renovatie toe zijn.

• 9Karin Slot01-07-2018

Heerlijk ontspannen

Er zijn echt wel punten te noemen die voor verbetering vatbaar zijn.... maar: feitelijk hebben we een heerlijke vakantie gehad! Het hotel ligt direct aan zee en heeft, zoals al eerder genoemd, voldoende ligbedden op het strand en aan het zwembad. Eten is goed, na 10 dagen wil je wel weer wat anders, maar dat is bij elk hotel zo (in mijn beleving). De kamers (in de bijgebouwen) zijn gedateerd, wel functioneel en erg schoon. De ligging t.o.v. winkels e.d. is minder. Natuurlijk kun je de Dolmus of een taxi pakken naar Özdere, maar het dorp heeft, in onze ogen, niets gezelligs. Dan moet je het verderop zoeken, in Kusadasi bijvoorbeeld. Het personeel is leuk en toegankelijk. Goede service! De gasten zijn veelal Turks en wat Duitsers. Ook gezellig, maar zou ook leuk zijn als er meer Nederlanders komen! Al met al was het een relaxte 10 dagen!

• 9Sabine07-10-2017

Al voor de vijfde keer geweest. Top hotel. Tenminste voor ons. Lekker rustig. Goed eten. En leuk personeel. Ligging is fijn. En mooi strand. Geen boulevard. Maar dat zoeken wij ook niet. Kun de drukte opzoeken door dolmus te nemen. Naar kusedasi of ozdere. Vlakbij ligt het mooie efeze

• 9Belinda24-07-2017

Een echt paradijs voor ons!!

Een kleinschalig hotel waar het personeel vriendelijk is en waar de meeste gasten de Turkse nationaliteit hebben. Het eten is hier ook op gericht !! De kamers zijn functioneel - niet heel modern - maar bedden, douche en airco zijn super.

Klein strand met ligbedden, leuk zwembad ook met ligbedden. Tussen de bar en het strand een stukje gras waar ook ligbedden staan. Geen haast om handdoekje te leggen er zijn genoeg bedden. Heerlijke zee waar we dan ook 8 dagen hebben doorgebracht.

Met een minibus makkelijk naar het centrum van Ozdere. Een winkelstraat waar ook op zaterdag de weekmarkt is te vinden. Heerlijke plek voor 1 week helemaal niets doen of om langer te verblijven dan dan wat excursies te doen.

Wij waren voor 9 dagen all inclusive ca 1200 euro kwijt voor 9 dagen. In zo'n groot resort ben je dat per persoon kwijt. Zelf zou ik nooit voor zo'n groot resort kiezen - ik vond het wel fijn dat ze wisten wat ik wilde drinken na 2 dagen ;)

• 8laurena08-09-2014

Heerlijk, rustig en fijn hotel

Dit hotel is echt een aanrader wanneer je voor je rust komt! Ook wanneer je zelf graag dingen in de buurt onderneemt. Het is een all-in hotel maar geen vreetschuur-achtige praktijken. Het eten is lekker, het is gevarieerd genoeg en zat keus. Het pide uurtje was bij ons erg geliefd. Het hotel is klein opgezet en doet daardoor wel echt aan als een familiehotelletje. Personeel is supervriendelijk. De zee en het zwembad zijn heerlijk. Niet om 06.00 s'ochtends opstaan om je handdoeken neer te leggen. Waren genoeg stoelen! Enige minpunt voor ons was de ligging. Je kan niet vanuit het hotel een boulevardje op lopen, wilde je even het dorp in dan moet je echt de dolmus pakken. Overigens vonden wij Ozdere zelf ook tegenvallen t.o.v. andere dorpjes waar wij zijn geweest zoals Kalkan, Kas, Dalyan etc.

• 6Tine.gotlieb31-12-2013

Verwacht hier niet teveel van

Hotel is hard toe aan een opknapbeurt. In hoogseizoen veel Russische toeristen. Veel te weinig bedjes op het strand in verhouding tot aantal gasten. Eten was erg beperkt en op is op, dus kom zo vroeg mogelijk. Dit komt vooral ondat mensen borden tegelijk opscheppen en het vervolgens nauwelijk opeten. Hadden familiekamer geboekt net 2 aparte ruimtes, kregen 1 kamer netv3 bedden. Gelukkig heeft de host van touroperator dit voor ons opgelost.

• 8Oosterhuis26-05-2013

Heerlijk rustig

Het hotel is kleinschalig en het gaat er heel gemoedelijk aan toe. De kamers zijn wat verouderd, maar worden prima schoon gehouden. De badkamers zijn wel toe aan een renovatie. Omdat wij er aan het begin van het seizoen waren, was er geen animatie en ook in de buurt moest alles nog op gang komen.De beloofde badhanddoeken voor op het strand waren er niet. Overwegend Duitse gasten(95%. Het eten was prima. De ligging van het hotel zelf is perfect(direct aan het strand), maar de buurt eromheen ziet er wat troosteloos uit. Hier zijn vakantiewoningen, waarvan de meeste nog niet bewoond waren

• 8anke maas14-10-2012

Mooi hotel voor een relaxte vakantie

Dit hotel ligt erg mooi aan het strand, aan een rustige baai. Grote kamers, goed eten en vriendelijk personeel. In de buurt is er niets te doen, het hotel ligt in een wijkje met gesloten vakantiewoningen, ook in Özdere zelf is er niets te doen, althans niet eind september. Dus neem een stapel boeken mee en een spelletje voor 's avonds. Wij waren de enige Nederlanders, verder veel Duitsers. De beloofde handdoekenservice ontbrak en de matrasjes op de strandstoelen waren echt aan vernieuwing toe. Probeer een kamer te krijgen niet te dicht bij de bar, want de muziek staat best hard tot 's avonds laat. Kamers werden bij ons wel goed schoongemaakt.

• 9Stijn18-09-2011

Heerlijke vakantie

Dit jaar in september een vakantie geboekt naar Club Yali Paradise Beach. We hoorden vaak van vrienden dat je in Turkije om goed te zitten toch best een hotel neemt met minstens 4 of 5 sterren. Dit hotel had er echter maar 3. Op deze website had het echter super goede beoordelingen en we hebben dan ook besloten onze kans te wagen. Het was een groot succes!

Het hotel ligt op ongeveer een uurtje rijden van de luchthaven van Izmir. Het ligt vlak tegen het dorpje Ozdere midden in het groen, wel vlak tegen een vakantiedomein voor soldaten. Er staat vlak naast het hotel een bewakingspost met bewapende soldaten. In het dorpje is niet heel veel te doen. En Kusadasi is toch wel een uurtje rijden. Het is wel mogelijk om uitstappen te doen naar o.a. Ephese en Pammukale.

Het personeel is er zeer vriendelijk en het eten is enorm lekker. Na een week komt er wel veel van het eten terug, maar dat heb je in veel hotels. De kamers waren basic, maar meer dan voldoende. Ik zou zeker terug willen gaan!

• 9Astrid15-09-2011

Rustig hotel...

Heerlijke plek voor wie in alle rust wil genieten van de zon, zee en strand. Een kleinschalig hotel...midden in een buitenwijk van Ozdere. Wanneer je wat meer drukte zoekt, is een taxi naar één van de andere steden aan te raden. De manager kent iedereen en zegt je persoonlijk gedag wanneer je naar huis gaat! Kamers wat klein en verouderd, maar dit stoorde niet. Ze worden goed schoon gehouden. Het eten is goed en vers bereid. Het 'restaurant' is buiten(overdekt), zodat je tijdens elke maaltijd een schitterend uitzicht op zee hebt! Wat animatie aan het zwembad... en alle rust aan het strand! Zee blijft lang ondiep en aan de linkerkant geen last van keien. Jonge kinderen kunnen zich goed vermaken...voor tieners is er weinig te beleven. Prima hotel voor wie rust zoekt!

Hotel Dogan Paradise Beach info

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)