Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag31°19°
9,2

Wat vakantiegangers zeggen

Bij Hotel Club Marvy staat je een aangename verrassing te wachten. Volgens Kimmie: ‘Helemaal niet wat je verwacht bij de “typische” all in resorts in Turkije. Het hotel is ruim opgezet gelegen in een prachtige baai.’ Er is veel aandacht besteed aan de uitstraling en aankleding van het hotel, waardoor het hotel een modern uiterlijk heeft.

Doordat het hotel tegen een heuvel aan ligt is het wat minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Maar zegt Astrid: ‘Er rijden wel van die golfkarretjes om je eventueel op te halen of te brengen.’ Stefan raadt Hotel Club Marvy zowel voor koppels als families aan: ‘Een absolute aanrader voor koppels die rust zoeken en voor families die kinderpret willen.’ Boek je dit hotel? Dan krijg je er gratis het uitzicht over de baai bij. Het hotel biedt ook voldoende faciliteiten voor een prettige vakantie. Wil je weten welke precies? Lees dan snel verder.

Familie Molly is erg te spreken over het aanbod aan eten in Hotel Club Marvy: ‘Het eten is echt fenomenaal en variërend, er is voor iedereen wat wils, men werkt altijd met verse ingrediënten en op verschillende plaatsen wordt er live cooking uitgevoerd.’ En ook een cocktailbar is aanwezig. Lisette zegt: ‘Super cocktailbar, bijna alle dranken zijn all inclusive.’

Dankzij het waterpark en de animatie vind je bij Hotel Club Marvy voldoende vermaak voor de kinderen. Het waterpark is volgens Tiggy niet alleen geschikt voor de kinderen: ‘Fantastisch waterpark voor klein en groot.’ Vooral de glijbanen zijn favoriet bij de kinderen. Let wel op dat de vloer bij het zwembad soms erg glad kan zijn. Juut is vooral fan van de wellness: ‘De wellness is ook een super verwennerij voor een betaalbare prijs.’

De animatie is vooral subtiel aanwezig en als ouder kun je ook nog genieten van de rust, aldus Stefan: ‘Animatie verzorgd en niet te opdringerig.’ Ook Pippertje beaamt dit: ‘Aan het zwembad is nergens muziek, niemand komt vragen om deel te nemen aan activiteiten of massages, je kunt er echt genieten van de rust.’ Club Marvy bij Özdere is volgens jullie dan ook een prettige vakantiebestemming.

Omgeving

Vanaf Club Marvy loop je in een half uur naar het dorpje Özdere. Dit dorpje heeft nog een authentiek karakter en is daardoor de moeite om naartoe te lopen. Op woensdagochtend kun je de markt in Kusadasi bezoeken. Met de dolmus is deze stad makkelijk te bereiken.

Wil je de Turkse kust vanuit een ander perspectief bekijken? Boek dan een boottocht en aanschouw de kuststreek, terwijl je geniet van een aangenaam briesje. Onderweg stopt de boot zodat je even kunt zwemmen of gewoon kunt ontspannen.

Op slecht 25 kilometer van het hotel ligt Efeze, een absolute must-see tijdens je vakantie in Hotel Club Marvy. Efeze herbergt belangrijke archeologische opgravingen en is daardoor een interessante bezienswaardigheid. Onder andere de Tempel van Artemis en het Theater geven je een kijkje in de Romeinse tijd.

Contact

194 reviews over Hotel Club Marvy in het Nederlands

Geweldig, een heerlijke ontspannen vakantie

RoseMary
9-5-2019

Het ligt tegen de heuvel, mensen die het snel benauwd hebben(COPD bv), raden wij aan een kamer in het hoofdgebouw te boeken.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Esther
1-5-2019

Super hotel..vriendelijk personeel!! zou er zo weer terug gaan. Veel voor de kinderen te doen bij de kidsclub. Wij hadden een volpension en daar heb je echt genoeg en tijdens het ontbijt lunch en diner kan je alles (bier fris thee koffie en wijn) zoveel nemen als je maar wilt!!!!en rond 16:30 uur nog een tea time waar je koffie en thee kan drinken met koekjes en broodjes... En water kan je de hele dag door krijgen. Dus daar hoef je geen all inclusief voor te nemen.... prachtig uitzicht een sprookje... (wij zijn niet eens van het resort af geweest) terwijl we eigenlijk ook wat van het land wilde zien😬😂 ik zou het aan iedereen willen aanraden om eens zelf te genieten van dit resort!!!! Enige klacht wat we hadden buiten dat het eten lekker was vonden wij het koud! Maar goed, je kan niet alles hebben😂

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Super

Chantal
30-4-2019

Mooi en schoon hotel. Lekker eten en heerlijk rustig. Het is zo groot dat je van de andere mensen geen last hebt. Heerlijk geen handdoekje leggen in de ochtend. Zeker een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Roy Goossens
29-4-2019

Club Marvy steekt met kop en schouders boven alle All inclusive hotels in Turkije uit. Wat een fantastisch hotel. De ligging in de adults only was super, top eten en bovenal supervriendelijk personeel. Een absolute aanrader. Wij hadden een kamer met seaview. De kamer was zeer groot en iedere dag werden de handdoeken 2x verschoond. Het personeel spreekt gebrekkig Duits en Engels aan deze kant van de Egeische zee ( Meer naar Antalya is het ook toeristischer ) echter met handen en voeten en veel gebaren kom je er ook uit . Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Het main restaurant bood heel veel keuze en het eten was echt top. Iedere dag bood de lunch alsook dinner een ruime variatie en keuze. Een absolute aanrader.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nicole
15-4-2019

Een super verblijf gehad in een onzettend mooi gerenoveerd resort ! Veel animatie aangeboden door top animators/sporters. Elke avond genoeg entertainment. Het eten was zeer gevariëerd, smakelijk ter plekke bereidt en ontzettend lekker. Het personeel was gewoon top, zeer vriendelijk en niks was hun teveel. De kamer was heel modern, zeer proper en luxueus. Kamers werden elke dag schoongemaakt en elke dag nieuwe handdoeken. Overal in het resort was het even proper en hygiënisch! Kortom gedurende de 11 dagen dat we er waren waanden we ons in een paradijs! Sandra en Nicole

Gereisd Met partner in oktober 2017

Wij komen zeker nog een keer terug bij Club Marvy

Kimmie
30-10-2018

Wat een prachtig gelegen hotel! Helemaal niet wat je verwacht bij de "typische" all in resorts in Turkije. Het hotel is ruim opgezet gelegen in een prachtige baai. Als je je op het resort bevind kijk je overal uit op de zee doordat het resort tegen de heuvel aan ligt. Het resort is "hip", je merkt dat er veel aandacht is besteed aan styling en aanleg van groen. Alles klopt en de ene plek is nog fotogenieker dan de andere. Het resort straalt rust uit door gebruik van natuurtinten en veel groen. We waren in club Marvy in de laatste week van oktober. Het hotel was al erg rustig (wat wij niet erg vonden) alleen kon je erg aan het personeel merken dat de "puf" eruit was. Ze waren weinig attent. De bediening had er duidelijk weinig zin meer in. Ook was de hygiene minder, wc's niet fris en overal troepjes. Jammer want het hotel is verder zo geweldig! De animatie deed nog super zijn best en de kids hebben zich geweldig vermaakt! Aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Erg goed hotel, prima eten, mooie zwembaden

Astrid
15-9-2018

Als je slecht ter been bent dan is dit geen ideaal hotel. Er zijn verschillende niveaus. Veel trappen. Er rijden wel van die golfkarretjes om je evt op te halen of te brengen naar bv glijbanenpark/infinitypool.

Eten is prima, echt genoeg keuze en veel wordt ter plekke gebraden/gemaakt voor je (visgedeelte, vleesgedeelte, salades, brood, Turkse gerechten, etc). Kamers zijn prima, gerenoveerd en zien er netjes uit. Tapijt op de gangen is wel erg vies.

Personeel bij de receptie praat goed Engels, maar verder zijn er heel veel die of geen of slecht Engels praten. Dat maakt het niet altijd makkelijk communiceren. Suf dat je handdoekkaartjes krijgt en dat je die bij het zwembad beneden bij het strand in moet leveren, maar als je handdoeken wil bij de infintypool je ze gewoon pakken van de stapel.

Vloeren bij kinderbaden en glijbanenpark zijn echt heel glad! Bij infintypool ligt een andere steen die meer grip geeft.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Schitterend

Ben kock
8-9-2018

Schitterend resort, alles was perfect opgezet. het eten was van zeer hog culinaire nivo. animatie was van top nivo. Het resort is echt voor mensen die zich niet moe willen maken. Mogelijkheden om andere dingen the ondernemen zijn aanwezig

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Bijna Perfect !!

Familie Molly
4-8-2018

Club Marvy is een hotel dat recentelijk grondig werd vernieuwd en zich bevindt in een oogstrelende natuurlijke omgeving. Alles oogt in een prachtige "bohemian" style. Van de lobby, het familiezwembad, de infinity pool, het privé strand, de kamers, de diverse restaurants en tot de bars toe is alles uiterst verzorgd, proper en heel mooi ingericht. Het eten is echt fenomenaal en variërend, er is voor iedereen wat wils, men werkt altijd met verse ingrediënten en op verschillende plaatsen wordt er live cooking uitgevoerd. De kinderen waren supergelukkig met het aquapark, de snacks die zij gedurende de dag konden krijgen en met Colin van de kidsclub die ervoor zorgde dat zij konden genieten van diverse activiteiten, spelletjes en een onvergetelijke vakantie ; een dikke pluim hiervoor ! Als enige minpunten kan ik hier het gebrek aan talen en het gebrek aan supervisie van de obers aanhalen waardoor niet altijd alles gestructureerd verliep alsook de mindere animatie die voor volwassenen wordt uitbesteed maar al het andere positieve maakt dit eigenlijk meer dan goed. Doe zo verder Marvy !!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Zeer mooi ,luxe en relax resort , echt de moeite !

pippertje
15-7-2018

Mooi luxe resort om van een ontspannen vakantie te genieten.Bij aankomst kregen wij een kamer met zicht op bomen, wij belden naar receptie om een andere kamer maar dit was niet mogelijk. Ik ging naar de receptie en kwam Ilker tegen een man die beetje nederlands spraks en hij had binnen de 5 min een nieuwe kamer voor ons met mooi zeezicht.Waarvoor dank.Dit is een zeer lieve man die zeer behulpzaam was.Voor de rest spreekt niet al het personeel engels, wat toch wel mag aan de receptie en in het restaurant.Zeer opvallend hier, om 9u ligt er nog geen enkele handdoek klaar aan het zwembad.Dit is echt top.Aan het zwembad is er nergens muziek, niemand komt vragen om deel te nemen aan activiteiten of massages enz.Je kunt er echt genieten van de rust.De animatoren zijn ook niet herkenbaar en er hangt nergens iets uit betreft de daganimatie.'s avonds was voor ons een enorme teleurstelling betreft de avondanimatie.Meestal live muziek maar echt niet goed.Aan zee en aan de zwembaden was er steeds bediening voor drinken, top.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Marvy in Ozdere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Marvy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.