Géén boekingskosten

• Recreatieruimte
  • Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Club Marvy, gelegen in Özdere, Kesre Bay, ligt op een afstand van 35 km van Kuşadası, 50 km van de luchthaven Izmir Adnan Menderes en 55 km van het stadscentrum van Izmir. Op een uitgestrekt, weelderig land van 180 hectare verwelkomt Club Marvy u met 339 kamers en 3 penthouses in een afgelegen, meditatief, sereen luxueus toevluchtsoord.Club Marvy ligt aan een privébaai met twee privézandstranden. Het ene strand is bestemd voor alle gasten en het andere is alleen voor volwassenen, waar Kesre Bay strand zich bevindt. 64 Premium kamers met zeezicht en hun omgeving, gelegen boven de Kesre Bay strand, is gewijd aan het Adults Only-gedeelte van Club Marvy dat ideaal is voor stellen of groepen vrienden die willen genieten van een ontspannende en bevredigende vakantie-ervaring met het maximale niveau van comfort engoede service.Bij Hotel Club Marvy staat je een aangename verrassing te wachten. Volgens Kimmie: *‘Helemaal niet wat je verwacht bij de “typische” all in resorts in Turkije. Het hotel is ruim opgezet gelegen in een prachtige baai.’* Er is veel aandacht besteed aan de uitstraling en aankleding van het hotel, waardoor het hotel een modern uiterlijk heeft. Doordat het hotel tegen een heuvel aan ligt is het wat minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Maar zegt Astrid: *‘Er rijden wel van die golfkarretjes om je eventueel op te halen of te brengen.’* Stefan raadt Hotel Club Marvy zowel voor koppels als families aan: *‘Een absolute aanrader voor koppels die rust zoeken en voor families die kinderpret willen.’* Boek je dit hotel? Dan krijg je er gratis het uitzicht over de baai bij. Het hotel biedt ook voldoende faciliteiten voor een prettige vakantie. Wil je weten welke precies? Lees dan snel verder.##FaciliteitenHet hoofdrestaurant serveert ontbijt, laat ontbijt, lunch, diner, middernachtsnacks en lokale alcoholische dranken, tafelwijn en frisdranken binnen het concept. Terwijl geïmporteerde en luxedrankjes gratis worden geserveerd in andere restaurants en bars, zijn drankjes van de premium categorie tegen een toeslag. In het hoofdrestaurant wordt een speciaal kinderbuffet bereid door de Kids Chef.Familie Molly is erg te spreken over het aanbod aan eten in Hotel Club Marvy: *‘Het eten is echt fenomenaal en variërend, er is voor iedereen wat wils, men werkt altijd met verse ingrediënten en op verschillende plaatsen wordt er live cooking uitgevoerd.’* En ook een cocktailbar is aanwezig. Lisette zegt: *‘Super cocktailbar, bijna alle dranken zijn all inclusive.’*Dankzij het waterpark en de animatie vind je bij Hotel Club Marvy voldoende vermaak voor de kinderen. Het waterpark is volgens Tiggy niet alleen geschikt voor de kinderen: *‘Fantastisch waterpark voor klein en groot.’* Vooral de glijbanen zijn favoriet bij de kinderen. Let wel op dat de vloer bij het zwembad soms erg glad kan zijn. Juut is vooral fan van de wellness: *‘De wellness is ook een super verwennerij voor een betaalbare prijs.’* De animatie is vooral subtiel aanwezig en als ouder kun je ook nog genieten van de rust, aldus Stefan: *‘Animatie verzorgd en niet te opdringerig.’* Ook Pippertje beaamt dit: *‘Aan het zwembad is nergens muziek, niemand komt vragen om deel te nemen aan activiteiten of massages, je kunt er echt genieten van de rust.’* Club Marvy bij Özdere is volgens jullie dan ook een prettige vakantiebestemming.##OmgevingVanaf Club Marvy loop je in een half uur naar het dorpje Özdere. Dit dorpje heeft nog een authentiek karakter en is daardoor de moeite om naartoe te lopen. Op woensdagochtend kun je de markt in Kusadasi bezoeken. Met de dolmus is deze stad makkelijk te bereiken. Wil je de Turkse kust vanuit een ander perspectief bekijken? Boek dan een boottocht en aanschouw de kuststreek, terwijl je geniet van een aangenaam briesje. Onderweg stopt de boot zodat je even kunt zwemmen of gewoon kunt ontspannen. Op slecht 25 kilometer van het hotel ligt Efeze, een absolute must-see tijdens je vakantie in Hotel Club Marvy. Efeze herbergt belangrijke archeologische opgravingen en is daardoor een interessante bezienswaardigheid. Onder andere de Tempel van Artemis en het Theater geven je een kijkje in de Romeinse tijd.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

281 Reviews over Club Marvy

• 10Jeremy29-10-2022

perfect charmant

Blij om Nederlanden vanuit Utrecht te bezoeken. We brachten er maar één avond door, maar de ervaring was fascinerend. Het is onbeschrijfelijk schilderachtig en charmant aan de oevers van de rivier de Vecht. Ik zal zeker terugkomen om meer tijd door te brengen en van de omgeving te genieten. Het dorp Vreeland is erg mooi en rustig. Voor het diner genoten we van een drankje aan de oever van de rivier de vecht. Het ontbijt is uitstekend. Het personeel is attent en professioneel. We verbleven in twee kamers, rustig en comfortabel. Hoewel de kamer onlangs is gerenoveerd, komen de prachtige omgeving, het uitstekende personeel, het mooie restaurant en het gezellige dorp allemaal samen voor de algehele ervaring. We reizen veel en vaak, en lange tijd zijn ook Nederlanden en Vreeland een van de meest fascinerende plekken die we ooit hebben bezocht.

• 9Michaela Van dijk27-10-2022

Een geweldige ervaring van begin tot einde

Bij de ingang werd ik heel vriendelijk ontvangen, het was mijn eerste keer in het hotel, maar ik voelde me helemaal geen vreemde. Receptie en Marvy Assist waren erg bezorgd. Maaltijden waren geweldig. De activiteiten en faciliteiten zijn erg leuk en leuk. Mijn vriend en ik verbleven in het gedeelte voor volwassenen en de omgeving was perfect voor een rustige vakantie. We zullen proberen volgend jaar weer te komen.

• 8Agnes Engels27-10-2022

Geweldige ervaring

De medewerkers waren erg glimlachend en geïnteresseerd. Mijn vriend verloor zijn horloge en ze hebben veel geholpen om het te vinden. Ik zou graag nog een keer komen.

• 10Amanda Bakker27-10-2022

het was geweldig

Het was een geweldig woord, we waren zeer tevreden en hadden plezier. Vooral de medewerkers waren erg aardig.

• 10Jane27-10-2022

Club Marvy

Geweldige service, prachtige natuur en perfecte vakantie. Bedankt club marvy!

• 10B.İ27-10-2022

Prachtig

We hebben een heerlijke vakantie achtergelaten. Tot volgend jaar, lieve Marvy.

• 10I.O.26-10-2022

Perfecte!

het was een perfecte vakantie, het was onze eerste vakantie met mijn vriendin, het personeel in het algemeen, vooral Marvy Assist, was erg zorgzaam en lachte. Het eten was onberispelijk en het strand voor volwassenen was erg rustig.

• 10Jeroen23-10-2022

Altijd mijn eerste keuze

Als ik voor een zakenreis kom, is dit mijn eerste keuze, het creëert een comfortabele werkomgeving voor mij, ik geef er altijd de voorkeur aan omdat ik allerlei soorten diensten kan krijgen.

• 10Kevin22-10-2022

Enorm!

Het was een perfecte vakantie, ik heb een geweldige tijd gehad, vooral de sfeer en de vriendelijkheid van de medewerkers gaven het hotel een geweldige energie!

• 10Max22-10-2022

Prachtig

Hotel met een prachtige natuur. Ik heb een heerlijke vakantie gehad. Ik zou het iedereen aanraden.

Hotel Club Marvy info

• KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (3)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• HaardrogerBeschikbaar
  • MinibarBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)