Hotel Club Marvy

Hotel Club Marvy

7.6Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Ozdere

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 892p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.6Goed

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Bij Hotel Club Marvy staat je een aangename verrassing te wachten. Volgens Kimmie: ‘Helemaal niet wat je verwacht bij de “typische” all in resorts in Turkije. Het hotel is ruim opgezet gelegen in een prachtige baai.’ Er is veel aandacht besteed aan de uitstraling en aankleding van het hotel, waardoor het hotel een modern uiterlijk heeft.

Doordat het hotel tegen een heuvel aan ligt is het wat minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Maar zegt Astrid: ‘Er rijden wel van die golfkarretjes om je eventueel op te halen of te brengen.’ Stefan raadt Hotel Club Marvy zowel voor koppels als families aan: ‘Een absolute aanrader voor koppels die rust zoeken en voor families die kinderpret willen.’ Boek je dit hotel? Dan krijg je er gratis het uitzicht over de baai bij. Het hotel biedt ook voldoende faciliteiten voor een prettige vakantie. Wil je weten welke precies? Lees dan snel verder.

Familie Molly is erg te spreken over het aanbod aan eten in Hotel Club Marvy: ‘Het eten is echt fenomenaal en variërend, er is voor iedereen wat wils, men werkt altijd met verse ingrediënten en op verschillende plaatsen wordt er live cooking uitgevoerd.’ En ook een cocktailbar is aanwezig. Lisette zegt: ‘Super cocktailbar, bijna alle dranken zijn all inclusive.’

Dankzij het waterpark en de animatie vind je bij Hotel Club Marvy voldoende vermaak voor de kinderen. Het waterpark is volgens Tiggy niet alleen geschikt voor de kinderen: ‘Fantastisch waterpark voor klein en groot.’ Vooral de glijbanen zijn favoriet bij de kinderen. Let wel op dat de vloer bij het zwembad soms erg glad kan zijn. Juut is vooral fan van de wellness: ‘De wellness is ook een super verwennerij voor een betaalbare prijs.’

De animatie is vooral subtiel aanwezig en als ouder kun je ook nog genieten van de rust, aldus Stefan: ‘Animatie verzorgd en niet te opdringerig.’ Ook Pippertje beaamt dit: ‘Aan het zwembad is nergens muziek, niemand komt vragen om deel te nemen aan activiteiten of massages, je kunt er echt genieten van de rust.’ Club Marvy bij Özdere is volgens jullie dan ook een prettige vakantiebestemming.

Omgeving

Vanaf Club Marvy loop je in een half uur naar het dorpje Özdere. Dit dorpje heeft nog een authentiek karakter en is daardoor de moeite om naartoe te lopen. Op woensdagochtend kun je de markt in Kusadasi bezoeken. Met de dolmus is deze stad makkelijk te bereiken.

Wil je de Turkse kust vanuit een ander perspectief bekijken? Boek dan een boottocht en aanschouw de kuststreek, terwijl je geniet van een aangenaam briesje. Onderweg stopt de boot zodat je even kunt zwemmen of gewoon kunt ontspannen.

Op slecht 25 kilometer van het hotel ligt Efeze, een absolute must-see tijdens je vakantie in Hotel Club Marvy. Efeze herbergt belangrijke archeologische opgravingen en is daardoor een interessante bezienswaardigheid. Onder andere de Tempel van Artemis en het Theater geven je een kijkje in de Romeinse tijd.

Contact

260 reviews over Hotel Club Marvy

• 2019
    4Deckers02-11-2019

Geen 5 sterren

Marvy is een "instagram"-hotel voor jongeren. De locatie is prachtig en als je wilt uitpakken met je selfies is dit the place to be. Echter, persoonlijke service of een 'pegase'-touch hoef je hier niet te verwachten. Wij houden niet van wachttijden aan bars en/of receptie en handdoekje leggen bestaat hier nog. Men had beter 2 hotels gescheiden ; ééntje voor de all-in adepts en ééntje voor adults only met luxe.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7B.23-10-2019

Hotel heeft positieve en negatieve punten

Prachtige kamers, wij lagen vlakbij zwembad, ideaal en dicht bij restaurant. Het hotel is idd trappen lopen als je ergens anders wil geraken. Heel fijn waterpretpark met veel redders. Handdoeken leggen overal is hier echt een must, anders om 9u geen enkel bedje meer vrij. Animatie zo goed als niets overdag en tijdens de avond tot laat 1u geluidsoverlast van de bar. Muziek staat overal loeihard. Geen animatie voor de kinderen. Er logeren enorm veel Belgen dus wel leuk voor de kids want veel vriendjes. Eten lekker maar idd veel vliegen op het eten en zeer weinig plaats om buiten te eten en drummen om een plekje. Wij zijn zoals zovele anderen ziek geworden tijdens de vakantie. Er waren heel wat mensen ziek in het hotel(overgeven en diaree). Heel wat reizigers gaan melden maar we konden allemaal niet tegen de zon volgens hun. Wij denken van het zwembadwater. Mooi hotel maar duur voor wat het waard is. Winkeltje buiten hotel veel goedkoper.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 4Van Mol Hilde03-10-2019

Massatoerisme op een prachtige locatie

Na eerdere vakanties met Pegase in luxe hotels werd ons Club Marvy aangeraden. Maar het past niet in het rijtje van top-luxe hotels. Het is allemaal nét niet ; lange wachttijden aan bars, hygiëne toiletten te beperkt , maaltijden ok maar geen éxtra culinaire verrassingen. Kleine ergernissen zoals te weinig plaats aan zwembaden en bars. Zelfs ligstoel reserveren door handdoekje leggen is hier nog van toepassing; wat een afknapper voor een 5 sterren hotel !

Gereisd met partner in september 2019

• 4Erik24-09-2019

Geen 5 sterren

Zeker geen luxe segment. Te druk aan zwembaden en in restaurants. Handdoekje leggen en andere ergernissen. Jammer want locatie is prachtig.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 5Lauwers15-09-2019

Tegenvaller

Meer voor jongeren of gezinnen met kindjes. Service en hygiëne zeer slecht.

Gereisd met partner in september 2019

• 9R.C05-09-2019

FANTASTISCH!

Was echt een super hotel, alles was perfect! Zeer proper + super mooie kamers! Eten was fantastisch, elke dag iets anders, hebben nog nooit zo'n goed hotel gehad qua eten! Is inderdaad nog al stappen maar er rijden voldoende golfkarretjes rond om je overal naar toe te brengen (sommige mensen vinden 10minuten lang wachten, maar dat is echt wel de maximum dat je moet wachten) Adults Only strandgedeelte was ook echt ideaal. Aquapark is super leuk om te doen! Wij zijn eind augustus, begin september gegaan en was hier echt rustig.

Super vriendelijk personeel ook, die ook voldoende Engels spreken.

Wij komen hier zeker nog naar terug! Elke euro dat wij hier aan hebben gespendeerd was het meer dan waard!

Sibel Çakmakoğlu, Marvy Assist, 09-09-2019

Beste R.C,

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8ann28-08-2019

goed maar niet super dus wij komen niet terug

Op eerste zicht een supermooi hotel. Héle mooie kamer met zeezicht gekregen. Hou wel rekening dat je met dit hotel veel trappen of bergen op moet lopen. Mooie zwembaden, maar na sluiting van de zwembaden werden de bedden wel netjes gezet maar er werd nooit gepoetst, waardoor de vloer vuil was. Bij het aquapark waren er 2 glijbanen die steeds gesloten waren. De meest spectaculaire glijbaan was wel altijd open, maar bij deze zaten de mensen soms vast. Het eten werd vers bereid, veel klaargemaakt op de gril en heel veel keuze. Personeel in het restaurant supervriendelijk! Snackbar ok, maar daar was weinig variatie. elke dag hamburgers, pizza, pasta en sla. Ice cream shop was een topper; lekker ijs en wafels te verkrijgen. Animatie was ronduit slecht. Je zag hen amper. 's Avonds geen enkele show, enkel live muziek maar totaal geen sfeer. Geen poolgame, geen clubdans,...en in omgeving v hotel ook niks te beleven.

Beste gast,

Houd er rekening mee dat we alleen zachte animatie aanbieden. In de commentaren van onze gasten kun je zien dat onze artiesten erg populair zijn en ook worden genoemd. Maak je geen zorgen, dat we je tijdens je volgende verblijf betrekken bij onze activiteiten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Corryn - De Vrieze17-08-2019

Zeker een aanrader !Fantastisch!

We hadden hoge verwachtingen van het hotel. Deze zijn volledig ingevuld geweest. Het hotel is anders dan andere hotels. Dit hotel geeft meer een rustig(welness) gevoel. In onze cottage was alles aanwezig wat er moest zijn. Eten was elke dag variabel en gigantisch uitgebreid. Bediening was goed ik het hoofdrestaurant maar ook in de snackbar. Snackbar elke dag verse slaatjes te verkrijgen. Er werd ook bediening gedaan aan het infinity pool. ’S Avonds waren er wel mooie muziekoptredens, maar spectaculaire shows waren er niet aanwezig. Cocktailbar is zeker aan te raden, lekkere verse cocktails! Hele mooie fitnessruimte voor sporters. Al had je gedurende dag al veel sport door de vele trapjes. Wat we natuurlijk wel wisten en wat ons ook niet stoorde. Onze kinderen waren groot genoeg om hier geen probleem van te maken. Buiten het hotel is er niet veel te bezichtigen. Enkele keren naar stadje Özdere geweest, maar eenmaal gezien is voldoend

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Catteeuw Nathalie12-08-2019

Zeer goed en een aanrader

Het hotel is een prachtige oord. Het is eten was er super lekker en voor elk wat wils ook voor vegetariërs. Ze koken alles voor je terplaatst en niets wordt er in een groot keuken gemaakt. je hebt verschillende hoeken met eten. Vb: Pizza's op steen, pasta's , verse vis dat je kan uitkiezen, zelfs een babyhoek waar je kan kiezen wat ze kunnen eten en doen het dan klaar. Zelfs de dessert tafel was heel groot. Inderdaad ze spreken niet zo goed Engels maar uiteindelijk is het altijd gelukt. Hetgeen je wel moest opletten wat wij ondervonden hadden is dat als ze ergens gemist hadden van drank en jij vraagt toevallig hetzelfde dat je dit glas dan kreeg. We hebben dit in 10 dagen veel gezien en letten er uiteraard dan ook extra op. Het zwembad was zeer goed en lag echt aan het strand. Voor ons was dat super. je hebt ook een strand voor volwassen +18. De kamer was ook zeer modern! Ons minpunt was kinderanimatie s'avonds. We misten shows.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Jan de Belg10-08-2019

Prachtige ligging maar geen luxe segment

Wij zijn luxe en persoonlijke service gewend. Dit hotel zit wel in die prijsklasse maar beantwoordt niet aan onze verwachtingen. Te veel kleine mankementjes, service ondermaats en restaurants niet bijzonder. Hotel heeft prachtige ligging maar niet geschikt voor ouderen of fysiek beperkten.

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Gereisd met partner in juli 2019

Hotel Club Marvy info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenVegetarisch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenVerplicht