Géén boekingskosten

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Ben jij toe aan een ontspannen strandvakantie in Turkije? Geniet dan in het vijf sterren hotel Aria Claros Beach aan de Egeïsche kust. Het hotel ligt gelegen aan een privéstrand en heeft comfortabele kamers, waarvan de meeste een prachtig uitzicht hebben over de zee. Neem een duik in een van de vijf zwembaden, droom weg in het wellnesscentrum of speel een rondje minigolf. Voor een all inclusive vakantie, verblijf je bij Aria Claros Beach!

Veel vakantiegangers hebben gekozen voor Aria Claros Beach. Aria Claros Beach scoort goed op de liggen en eten. Ook Jelle is zeer lovend over zijn vakantie naar Turkije. Hij zegt: “De ligging is top! Een mooie tuin met prive strand en leuke zwembaden. Ook het hotel is prima. Wel wat achterstallig onderhoud. Daar liggen veel verbeterpunten, maar dit heeft onze vakantie zeker niet verpest”. Verder staat Aria Claros Beach bekend als een kindvriendelijk resort. Voor elke leeftijd is er wel wat te doen! Het hotel heeft een sfeervolle uitstraling, en pal voor de deur ligt een heerlijk goudgeel zandstrand. Of je nu lekker relaxt van de zon, geniet van een rustgevende wellnesscenter of je je liever actief uitleeft? Bij Aria Claros Beach kan het allemaal!

De ligging

Aria Claros Beach ligt in Ozdere aan de Egeïsche kust in Turkije en ligt naast de oude stad Claros. Het hotel bevindt zich op een prachtige locatie op een heuvel en je kunt direct de zee inlopen. Verder ligt het hotel op 45 kilometer afstand van het vliegveld van Adnan Menderes en 4 kilometer van het authentieke centrum van Ozdere. Laat je hier onderdompelen in de Turkse sferen en de geur van de kruidige specerijen. Je vindt hier talloze restaurants, winkels en een rustige badplaats. Mis ook tijdens je vakantie de kans niet om de wekelijkse markt op zaterdag te bezoeken.

Het hotel en de faciliteiten

Aria Claros Beach is een vijf sterrenhotel en beschikt over 500 comfortabele kamers. Het hotel bestaat uit een hoofdgebouw van 6 verdiepingen en 52 bijgebouwen, in beide gebouwen zijn de verdiepingen gemakkelijk te bereiken met de liften. Daarnaast biedt het hotel een ruime lobby met een 24-uur receptie, waar het vriendelijke personeel voor je klaar staat. In het hele hotel is gratis wifi aanwezig, zowel in de openbare ruimtes als op de kamer. Houd er rekening mee dat de wifi goed is voor het versturen van WhatsApp-berichten of e-mails. Het bekijken van video’s of gebruik maken van een videogesprek zal minder tot niet werken. Aria Claros Beach heeft vijf zwembaden, een waterpark met acht waterglijbanen en twee privé stranden. Voor waterpret zit je bij dit hotel helemaal goed! De zwembaden worden omgeven door een zonneterras met ligstoelen en parasols. Je kunt tegen borg gebruik maken van de badhanddoeken. Verder biedt Aria Claros Beach een doktersservice en was- en strijkservice, kapper en oppasservice tegen betaling aan. Mocht je gebruik maken van een auto tijdens je vakantie in Turkije? Dan kun je de auto gratis parkeren op het terrein. Zowel overdag als in de avond verzorgt het animatieteam voor een afwisselend entertainmentprogramma en heb je toegang tot vele sportfaciliteiten. Ben je toe aan meer ontspanning tijdens je vakantie in Turkije? Naast relaxen aan het zwembad of strand, kun je ook langsgaan bij het wellnesscenter. Laat je omringen met alle rust in de sauna of geniet van je welverdiende massage. All inclusive genieten doe je bij Aria Claros Beach!

De kamers

Aria Claros Beach heeft diverse soorten kamers verspreid over het hoofdgebouw en de bijgebouwen. Alle clubkamers zijn voorzien van gratis wifi, airconditioning, een koelkast, een telefoon, kluisje en een televisie. De kamers hebben een privébadkamer met bad of douche, toilet en haardroger. Bovendien is er in alle kamers een balkon of terras met buitenzitje aanwezig. Voor uitzicht heb je de keuze uit: landzijde, zeezicht of zijzeezicht. Deze kunnen per accommodatie verschillen. Let op: De voordeelkamers kunnen afwijken van de standaardkamers van Aria Claros Beach.

Het verschil in kamers

De clubkamers liggen gelegen in het bungalow gebouw en zijn voorzien van alle standaard faciliteiten. Deze kamers zijn geschikt voor twee tot drie personen. Over het algemeen is er een tweepersoonsbed, een eenpersoons bedbank, al kunnen de bedden afwijken per kamer. Mocht je alleen op vakantie gaan, dan heeft Aria Claros Beach ook kamers die geschikt zijn voor 1 persoon. De comfort- en deluxe kamers zijn moderner en luxer ingericht, maar hebben dezelfde faciliteiten al de clubkamers. Deze kamers liggen gelegen in het hoofdgebouw en ze zijn naar wens te boeken met zeezicht. Aria Claros Beach heeft ook familie accommodaties die meer slaapplekken bieden, met een stapelbed voor de kinderen. Deze kamers zijn geschikt voor vier personen en de kamers liggen gelegen in het bungalow gebouw. Ga je met het hele gezin op kindvriendelijke vakantie naar Turkije? Boek dan een familiekamer, deze hebben twee slaapkamers. Deze kamers zijn geschikt voor twee tot vijf personen en liggen gelegen in het hoofdgebouw. Over het algemeen is er een tweepersoonsbed, een éénpersoons bedbank en een éénpersoons opklapbed, al kunnen de bedden afwijken per kamer. De suites bestaan uit twee ruimtes, een woonkamer en een slaapkamer. Deze kamer is geschikt voor maximaal 2 volwassen en je hebt uitzicht op de zee.

Eten en drinken

Op culinair gebied kom je hier niks te kort! Je verblijft bij Aria Claros Beach op basis van Ultra all inclusive verzorging. Ook beschikken ze over vijf restaurants met diverse cuisines, waaronder Italiaans, Turks en vis. De vier bars serveren de lekkerste snacks en drankjes. Maaltijden in het buffetrestaurant zijn inbegrepen bij de all inclusive verzorging, maar de andere restaurants zijn mogelijk tegen betaling. Het ontbijt, lunch en diner worden geserveerd in het buffetrestaurant. Het ontbijtbuffet van Aria Claros Beach wordt van 07.00 tot 10.00 uur geserveerd. Houd je van uitslapen? Dan kun je gebruik maken van een langslapersontbijt, deze wordt geserveerd van 10.00 tot 11.00 uur. De all-inclusive vakantiegangers genieten van speciale extra's waaronder diverse snacks, een ruime keuze aan alcoholische en non-alcoholische dranken en een gratis vulling van de minibar. Bij een dagje zwembad of strand kun je tussen 14.00 en 15.30 uur afkoelen met lekker ijsje.

Kindvriendelijke all inclusive vakantie

Aria Claros Beach is een fantastische accommodatie om met je kinderen te verblijven tijdens je all inclusive vakantie naar Turkije. De kleine vakantiegangers kunnen hier genieten van een kinderbad met glijbanen, een avonturenspeelplaats en worden er een mini disco's georganiseerd. Ook biedt het hotel miniclub “Mini Paradise Club” aan voor kinderen van 4 tot 12 jaar, en voor- en namiddag moeten de ouders bij hun kinderen blijven in de miniclub. Tegen betaling kun je een crossen met een buggy of gebruik maken van de playstation. Voor de allerkleinsten is er een babyclub. Voor ieder wat wils!

Goed om te weten

Huisdieren zijn niet toegestaan in Aria Claros Beach. Sommige faciliteiten en diensten van Aria Claros Beach zijn seizoensgebonden en afhankelijk van de weersomstandigheden. In het voor- en naseizoen zijn niet alle bars en restaurants geopend, welke ook geldt voor het waterpark en de discotheek. De drankjes in de discotheek zijn altijd tegen betaling. Wil je gebruik maken van een babybed? Geef dit aan tijdens of direct na het boeken aan. De toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen en dient ter plekke te worden betaald. Gebruik maken van een ligbed op het strand is tegen betaling.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

67 Reviews over Aria Claros Beach & Spa Resort

• 7Nadine de Graaf07-11-2022

Prima verblijf voor de prijs

Voor de goedkope prijs mag je ook niet alles verwachten. We hebben weinig betaald en een fijne vakantie gehad. Kamer was prima (goed matras!) maar douche zeer slecht. Schimmel + je kon alleen douchen als je de kop zelf vasthield.

Zeer veel zwerfkatten op de buitenterrassen tijdens het eten.

IJS en IJS koud zwemwater. Wij kwamen speciaal voor mijn 1-jarig zoontje, hij kan niets anders dan zwemmen. Maar heeft het water niet aangeraakt omdat dit zo koud was. De zee was nog warmer. Ik denk dat het water ca. 18/20 graden was. Er zwemt ook bijna niemand. Hierdoor ook geen gebruik kunnen maken van het aquapark gedeelte voor kids. Er jammer als je komt om de hele vakantie te zwemmen en uiteindelijk niet het water in kunt. Personeel geeft aan dat dit 'normaal' is. Niet gelogen, echt steenkoud water.

Eten is erg goed, er wordt veel vers bereid (staat iedere dag een verse bbq buiten) en binnen ook verse vis, verse pasta, vlees etc. Eten is top

• 3Femke07-11-2022

Vies.

Hotel was vies, en slecht onderhouden. Enorm ziek geweest van het eten.

• 9Jens Veldwachter04-11-2022

Heerlijk weekje!

Prachtige locatie, goed eten, schoon en vriendelijke mensen!

• 8Arjan05-10-2022

Een prima vakantie op een prachtige plek

Prachtige locatie, Leuk voor de kleintjes, animatie prima. Ruime keuze in eten. Eten goed op temperatuur. Bij aankomst goed geholpen. Kinderbedje binnen no time geregeld. Vloer van de kamer verkeerd gelegd hierdoor schuit het laminaat uit elkaar. Kleine upgrade aan de kamers zou een op lossing zijn.

Verder worden de kamers elke dag schoon gemaakt met beddengoed en nieuwe handdoeken.

Al met al een leuke vakantie.

• 8Dicky19-08-2022

Mooi gelegen, kindvriendelijk, geen 5 sterren.

Resort gelegen in mooie omgeving, een beetje afgelegen van dorp/stad. Door de hoogte verschillen mooi uitzicht over zee en heuvels/bergen. Mooi schoon privé zandstrand, de zee wordt geleidelijk dieper, ideaal voor kleinere kinderen om in te spelen. De zwembaden en glijbanen zijn geweldig voor jong en oud. De familiekamers zijn los van het hoofdgebouw en redelijk in orde, bedden zijn hard maar wij hebben er goed op geslapen. Een en ander is wel toe aan onderhoud/opfris beurt. Het eten valt een beetje tegen en is zeker geen 5 sterren, er zijn lange rijen en er is weinig variatie. Wij hebben ons prima vermaakt in dit resort.

• 7Reza Z12-08-2022

Fijne vakantie gehad maar geen 5 sterren waard

De plus punten: Hotel Aria Claros is erg mooi gelegen. De zee is echt schoon en je kan de bodem van de zee zien. Hamam en massage was perfect. Een echte aanrader. De familiekamers zijn in andere gebouwen en hoger gelegen en je kan altijd met een golfcar van het hotel naar je kamer gaan en opgehaald worden.Het personeel en animatieteam en de shows waren allemaal goed. Minpunten : vergeleken met andere 5 sterren hotels waar we eerder waren geweest was dit hotel veel minder. Omdat het hotel te druk was moest je vaak in de rij wachten voor het eten. Verder op het strand en bij zwembaden was genoeg te eten maar al bij al geen 5 sterren waard. Vanuit het hotel naar Ozdere is met taxi 10 euro heen en terug en is 5 tot 10 minuten rijden en met dolmus 2 euro pp. Het hotel is niet goed onderhouden en toe aan verbouwing. De airco's in de kamers waren goed maar de bedden kraakten en als je even draaide werd je wakker.

• 8Brigitte23-07-2022

Erg mooie locatie

Heel mooi maar het zijn niveau verschillen dus ik moest flink klimmen met mijn 65 jaar maar voor de rest super. Als ik nog 1 min puntje heb is het dat ze weinig tot geen Engels kunnen zelfs bij de receptie niet.voor de rest genoten.

• 9Daan Uit den Bogaard23-07-2022

Fantastisch, aanrader met kinderen!

Heerlijk hotel. Mooi gelegen aan privéstrand. Ondanks de drukte met eten, merk je hier niets van bij de zwembaden en het strand. Het eten is wel echt goed, en elke dag variërende gerechten. Aparte restaurants waar je 1x p/w gratis a la carte kan eten, ook erg leuk en lekker.

De zwembaden zijn top, dochter van 2 kon los bij het piratenschip met allerlei kleine glijbanen. De andere twee, 8 en 10 jaar, konden los bij de grote glijbanen.

Het hotel ligt enigszins afgelegen. Maar met de taxi ben je in 10 minuten in Özdere. Wil je echt een leuke dag naar een stad dan ben je overgeleverd aan de dolmus, een busje die je voor 3 euro pp naar Kusadasi brengt. Dit is een ritje van ongeveer drie kwartier.

Het personeel is geweldig, vooral de jongens bij het eten. Een geweldige vakantie gehad.

• 7Wijnie Goes15-06-2022

Voor ons nooit meer

Zijn genoeg faciliteiten , zwembaden in orde, mooie locatie dichtbij t strand,wifi is heel slecht, je moet elke avond vragen of de airconditioning aan kan is centraal geregeld als je geluk hebt doet hij t dan 4 uurtjes, ze praten nauwelijks engels en in t restaurant is het veel te druk hele lange rijen

Aria, Eigenaar, 01-07-2022

• 9Nadia08-05-2022

Het was super leuk en gezellig met mijn twee kinderen. De personeel was super vriendelijk, het eten was lekker en gevarieerd, de service is top. We hebben een ruime kamer voor onze drieën. De zwembaden en de glijbanen waren dezelfde wat in de foto’s gezien toen ik geboekt heb…de animatie was top. Iedere avond was een show voor allerlei leeftijden, ook kinderen hebben prima naar hun zin hier. Mijn kinderen willen graag nog een keer naar Aria Claros…ik vond het top hotel 👌👌

Aria, Eigenaar, 01-06-2022

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (5)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)