Géén boekingskosten

TurkijeEgeïsche ZeeOzdere

7GoedScore uit 65 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Ben jij toe aan een ontspannen strandvakantie in Turkije? Geniet dan in het vijf sterren hotel Aria Claros Beach aan de Egeïsche kust. Het hotel ligt gelegen aan een privéstrand en heeft comfortabele kamers, waarvan de meeste een prachtig uitzicht hebben over de zee. Neem een duik in een van de vijf zwembaden, droom weg in het wellnesscentrum of speel een rondje minigolf. Voor een all inclusive vakantie, verblijf je bij Aria Claros Beach!

Veel vakantiegangers hebben gekozen voor Aria Claros Beach. Aria Claros Beach scoort goed op de liggen en eten. Ook Jelle is zeer lovend over zijn vakantie naar Turkije. Hij zegt: “De ligging is top! Een mooie tuin met prive strand en leuke zwembaden. Ook het hotel is prima. Wel wat achterstallig onderhoud. Daar liggen veel verbeterpunten, maar dit heeft onze vakantie zeker niet verpest”. Verder staat Aria Claros Beach bekend als een kindvriendelijk resort. Voor elke leeftijd is er wel wat te doen! Het hotel heeft een sfeervolle uitstraling, en pal voor de deur ligt een heerlijk goudgeel zandstrand. Of je nu lekker relaxt van de zon, geniet van een rustgevende wellnesscenter of je je liever actief uitleeft? Bij Aria Claros Beach kan het allemaal!

De ligging

Aria Claros Beach ligt in Ozdere aan de Egeïsche kust in Turkije en ligt naast de oude stad Claros. Het hotel bevindt zich op een prachtige locatie op een heuvel en je kunt direct de zee inlopen. Verder ligt het hotel op 45 kilometer afstand van het vliegveld van Adnan Menderes en 4 kilometer van het authentieke centrum van Ozdere. Laat je hier onderdompelen in de Turkse sferen en de geur van de kruidige specerijen. Je vindt hier talloze restaurants, winkels en een rustige badplaats. Mis ook tijdens je vakantie de kans niet om de wekelijkse markt op zaterdag te bezoeken.

Het hotel en de faciliteiten

Aria Claros Beach is een vijf sterrenhotel en beschikt over 500 comfortabele kamers. Het hotel bestaat uit een hoofdgebouw van 6 verdiepingen en 52 bijgebouwen, in beide gebouwen zijn de verdiepingen gemakkelijk te bereiken met de liften. Daarnaast biedt het hotel een ruime lobby met een 24-uur receptie, waar het vriendelijke personeel voor je klaar staat. In het hele hotel is gratis wifi aanwezig, zowel in de openbare ruimtes als op de kamer. Houd er rekening mee dat de wifi goed is voor het versturen van WhatsApp-berichten of e-mails. Het bekijken van video’s of gebruik maken van een videogesprek zal minder tot niet werken. Aria Claros Beach heeft vijf zwembaden, een waterpark met acht waterglijbanen en twee privé stranden. Voor waterpret zit je bij dit hotel helemaal goed! De zwembaden worden omgeven door een zonneterras met ligstoelen en parasols. Je kunt tegen borg gebruik maken van de badhanddoeken. Verder biedt Aria Claros Beach een doktersservice en was- en strijkservice, kapper en oppasservice tegen betaling aan. Mocht je gebruik maken van een auto tijdens je vakantie in Turkije? Dan kun je de auto gratis parkeren op het terrein. Zowel overdag als in de avond verzorgt het animatieteam voor een afwisselend entertainmentprogramma en heb je toegang tot vele sportfaciliteiten. Ben je toe aan meer ontspanning tijdens je vakantie in Turkije? Naast relaxen aan het zwembad of strand, kun je ook langsgaan bij het wellnesscenter. Laat je omringen met alle rust in de sauna of geniet van je welverdiende massage. All inclusive genieten doe je bij Aria Claros Beach!

De kamers

Aria Claros Beach heeft diverse soorten kamers verspreid over het hoofdgebouw en de bijgebouwen. Alle clubkamers zijn voorzien van gratis wifi, airconditioning, een koelkast, een telefoon, kluisje en een televisie. De kamers hebben een privébadkamer met bad of douche, toilet en haardroger. Bovendien is er in alle kamers een balkon of terras met buitenzitje aanwezig. Voor uitzicht heb je de keuze uit: landzijde, zeezicht of zijzeezicht. Deze kunnen per accommodatie verschillen. Let op: De voordeelkamers kunnen afwijken van de standaardkamers van Aria Claros Beach.

Het verschil in kamers

De clubkamers liggen gelegen in het bungalow gebouw en zijn voorzien van alle standaard faciliteiten. Deze kamers zijn geschikt voor twee tot drie personen. Over het algemeen is er een tweepersoonsbed, een eenpersoons bedbank, al kunnen de bedden afwijken per kamer. Mocht je alleen op vakantie gaan, dan heeft Aria Claros Beach ook kamers die geschikt zijn voor 1 persoon. De comfort- en deluxe kamers zijn moderner en luxer ingericht, maar hebben dezelfde faciliteiten al de clubkamers. Deze kamers liggen gelegen in het hoofdgebouw en ze zijn naar wens te boeken met zeezicht. Aria Claros Beach heeft ook familie accommodaties die meer slaapplekken bieden, met een stapelbed voor de kinderen. Deze kamers zijn geschikt voor vier personen en de kamers liggen gelegen in het bungalow gebouw. Ga je met het hele gezin op kindvriendelijke vakantie naar Turkije? Boek dan een familiekamer, deze hebben twee slaapkamers. Deze kamers zijn geschikt voor twee tot vijf personen en liggen gelegen in het hoofdgebouw. Over het algemeen is er een tweepersoonsbed, een éénpersoons bedbank en een éénpersoons opklapbed, al kunnen de bedden afwijken per kamer. De suites bestaan uit twee ruimtes, een woonkamer en een slaapkamer. Deze kamer is geschikt voor maximaal 2 volwassen en je hebt uitzicht op de zee.

Eten en drinken

Op culinair gebied kom je hier niks te kort! Je verblijft bij Aria Claros Beach op basis van Ultra all inclusive verzorging. Ook beschikken ze over vijf restaurants met diverse cuisines, waaronder Italiaans, Turks en vis. De vier bars serveren de lekkerste snacks en drankjes. Maaltijden in het buffetrestaurant zijn inbegrepen bij de all inclusive verzorging, maar de andere restaurants zijn mogelijk tegen betaling. Het ontbijt, lunch en diner worden geserveerd in het buffetrestaurant. Het ontbijtbuffet van Aria Claros Beach wordt van 07.00 tot 10.00 uur geserveerd. Houd je van uitslapen? Dan kun je gebruik maken van een langslapersontbijt, deze wordt geserveerd van 10.00 tot 11.00 uur. De all-inclusive vakantiegangers genieten van speciale extra's waaronder diverse snacks, een ruime keuze aan alcoholische en non-alcoholische dranken en een gratis vulling van de minibar. Bij een dagje zwembad of strand kun je tussen 14.00 en 15.30 uur afkoelen met lekker ijsje.

Kindvriendelijke all inclusive vakantie

Aria Claros Beach is een fantastische accommodatie om met je kinderen te verblijven tijdens je all inclusive vakantie naar Turkije. De kleine vakantiegangers kunnen hier genieten van een kinderbad met glijbanen, een avonturenspeelplaats en worden er een mini disco's georganiseerd. Ook biedt het hotel miniclub “Mini Paradise Club” aan voor kinderen van 4 tot 12 jaar, en voor- en namiddag moeten de ouders bij hun kinderen blijven in de miniclub. Tegen betaling kun je een crossen met een buggy of gebruik maken van de playstation. Voor de allerkleinsten is er een babyclub. Voor ieder wat wils!

Goed om te weten

Huisdieren zijn niet toegestaan in Aria Claros Beach. Sommige faciliteiten en diensten van Aria Claros Beach zijn seizoensgebonden en afhankelijk van de weersomstandigheden. In het voor- en naseizoen zijn niet alle bars en restaurants geopend, welke ook geldt voor het waterpark en de discotheek. De drankjes in de discotheek zijn altijd tegen betaling. Wil je gebruik maken van een babybed? Geef dit aan tijdens of direct na het boeken aan. De toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen en dient ter plekke te worden betaald. Gebruik maken van een ligbed op het strand is tegen betaling.

Bekijk de beschikbaarheid

65 Reviews over Aria Claros Beach & Spa Resort

• 1Guido & myrna Peulen05-08-2022

Slechtste vakantie ooit

Bij aankomst leek het een mooie verzorgde accommodatie, helaas viel onze vakantie al snel zwaar tegen, het begon met 6 dagen zonder airco en daarna 2 dagen stroomstoring waardoor wederom geen airco en geen water, daarbij werden van het reisgezelschap van 9 personen 7 ziek (overgeven en diarree) daarbij zelf opgenomen in een kliniek en aan het infuus. De hygiëne in en rondom het hotel was erg slecht, zelfs bij het ontbijt werden de diverse belegsoorten nieteens gekoeld, als je aan de receptie iemand iets vraagt krijg je te horen dat ze alleen Turks spreken Duits of Engels konden ze niet, dit was voor ons de eerste en laatste keer Turkije.

• 3Lev Ayk28-07-2022

Kendinize biraz çeki düzen verin!

Mijn zoon en dochter waren een dag in dit hotel om vrienden te bezoeken die een week in dit hotel zouden verblijven. Mijn dochter werd de volgende dag ernstig ziek. Ook kinderen van onze vrienden werden ziek tegelijkerijd met onze dochter. Medlife Kuşadası waar wij met onze dochter naar toe gingen en waar wij goede dienstverlening ontvingen diagnisticeerde voedselvergiftiging. Hier durven ze dan bijna 40 euro per kind voor te vragen van 10 uur tot 18 uur , terwijl de kosten van de privé kliniek minimaal het tienvoudige gaan kosten. We hoorden naderhand van onze kinderen dat de sanitaire voorzieningen ook niet hygienisch waren. Bedankt Aria Claros. Kendinize biraz çeki düzen verin. Lütfen!

• 8Brigitte23-07-2022

Erg mooie locatie

Heel mooi maar het zijn niveau verschillen dus ik moest flink klimmen met mijn 65 jaar maar voor de rest super. Als ik nog 1 min puntje heb is het dat ze weinig tot geen Engels kunnen zelfs bij de receptie niet.voor de rest genoten.

• 9Daan Uit den Bogaard23-07-2022

Fantastisch, aanrader met kinderen!

Heerlijk hotel. Mooi gelegen aan privéstrand. Ondanks de drukte met eten, merk je hier niets van bij de zwembaden en het strand. Het eten is wel echt goed, en elke dag variërende gerechten. Aparte restaurants waar je 1x p/w gratis a la carte kan eten, ook erg leuk en lekker.

De zwembaden zijn top, dochter van 2 kon los bij het piratenschip met allerlei kleine glijbanen. De andere twee, 8 en 10 jaar, konden los bij de grote glijbanen.

Het hotel ligt enigszins afgelegen. Maar met de taxi ben je in 10 minuten in Özdere. Wil je echt een leuke dag naar een stad dan ben je overgeleverd aan de dolmus, een busje die je voor 3 euro pp naar Kusadasi brengt. Dit is een ritje van ongeveer drie kwartier.

Het personeel is geweldig, vooral de jongens bij het eten. Een geweldige vakantie gehad.

• 7Wijnie Goes15-06-2022

Voor ons nooit meer

Zijn genoeg faciliteiten , zwembaden in orde, mooie locatie dichtbij t strand,wifi is heel slecht, je moet elke avond vragen of de airconditioning aan kan is centraal geregeld als je geluk hebt doet hij t dan 4 uurtjes, ze praten nauwelijks engels en in t restaurant is het veel te druk hele lange rijen

Aria, Eigenaar, 01-07-2022

• 9Nadia08-05-2022

Het was super leuk en gezellig met mijn twee kinderen. De personeel was super vriendelijk, het eten was lekker en gevarieerd, de service is top. We hebben een ruime kamer voor onze drieën. De zwembaden en de glijbanen waren dezelfde wat in de foto’s gezien toen ik geboekt heb…de animatie was top. Iedere avond was een show voor allerlei leeftijden, ook kinderen hebben prima naar hun zin hier. Mijn kinderen willen graag nog een keer naar Aria Claros…ik vond het top hotel 👌👌

• 6John07-05-2022

Matig hotel, echt geen 5 sterren waardig.

Het eten is wisselen, de ene dag voldoende de andere dag magertjes en wordt slecht c.q. matig bijgevuld. De bungalows hebben achterstallig onderhoud. Bed vol met mieren, wordt niet opgelost maar je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Weinig te doen.

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

• 7Familie JanenMas05-05-2022

Goed genoeg, maar het hotel heeft onderhoud nodig

Hoi, We hebben de mei 2022 vakantie hier gevierd. In het kort, + Personeel vriendelijk en behulpzaam + Eten zeer goed en gevarieerd - behoorlijk achter stallig onderhoud, Stucwerk, wc's kapot, wastafel kranen die er los bij hangen en niet werken. Droevig aanblik ingang hotel vanaf het strand, je loopt dan door donkere gangen met kapotte en of knipperende verlichting en winkels die er niet meer in zitten. - appartement verouderd maar prima, Alleen de kit naden in de badkamer is geen plaatje voor het aanzicht. Schoonmaak personeel is top!! Elke dag alles weer netjes aan kant..

In onze ogen absoluut geen 5 steren waard, maar een prima betaal baar hotel.

• 8Inge04-05-2022

Top vakantie!

Top vakantie gehad. Het zit alleen wat afgelegen maar voor een paar euro zit je in Ozdere een klein dorpje voor kleding en wat supermarkten. Kusadasi was een half uurtje. Eten was goed, gevarieerd en meer dan genoeg. Je kon de hele dag door eten en drinken. Personeel was super vriendelijk en brachten ons zelfs met een golfkarretje naar onze kamer, wij zaten niet in het hoofdgebouw maar hadden een appartement met 2 slaapkamers en badkamer. Zeer ruim en netjes allemaal. We moesten met onze dochter naar de dokter wegens een snee in haar teen ook daar waren ze zeer behulpzaam en bekwaam. Het enige minpunt vonden wij het winkeltje. Deze meneer vroeg belachelijk hoge prijzen, voor een rolletje plakband 6 euro en een pakje sigaretten 8 euro terwijl je daar in andere winkels 1.60 betaald. Al met al een top vakantie! We waren wat huiverig gezien de reviews hier van voorgaande jaren maar dat was nu totaal niet aan de orde!

• 8R.03-05-2022

Heerlijk

Geen min punten. Heerlijke vakantie gehad. Prachtige plek met veel groen. Ligt in een privé baai. Erg leuk voor families met kinderen. Mooi strand en zwembaden. Goede Turkse keuken.

Hotel Aria Claros Beach & Spa Resort info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (5)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)