We hebben een aantal aanbieders voor Ozdere voor je op een rij gezet:

Min. temp. (℃)13°18°22°22°16°12°
Zeewatertemp (℃)15°15°15°16°17°21°22°24°24°22°19°16°
Dagen regen71110125110351215

Reviews over Ozdere

voor weekje zon zee strand prima

Joke
    23-2-2017

Alleen leuk voor een weekje niksen langs het zwembad en op het strandje Dorpje zelf niet veel te beleven, dus wel lekker rustig. Onze jongens waren 10 en 12, dan is het prima. Dus alleen voor een all inclusive vakantie niks doen.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klein dorp met 1 hoofdstraat niet echt veel aan.

Rene Feenstra
    1-5-2016

Ozdere is klein en absoluut geen winkel of wandel stadje.Ik heb mij laten vertellen dat het dorp op de schop gaat,en dat ze de zeekant willen gaan verbouwen als touristen boulevar.Dit wordt alleen nu nog tegen gehouden door oude regeringsleiders en hoge militairen die rondom Ozdere wonen en dit tegen houden. Nee voor Ozdere zelf hoef je er niet heen,dan kun je beter naar Kusudasi rijden 50 euro heen en terug.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2016

Rustig, gezellig en goed gelegen.

delvin_vanrenterghem
    4-4-2016

Ozdere ligt niet ver van Kusadasi, maar toch ver weg van alle drukte. Het centrale punt van het dorp is eigenlijk 1 grote straat, met winkeltjes en een paar restaurants. Wat je zeker moet weten is dat er hier in de winkeltjes niet aan het 'pusherige' gedoe wordt gedaan zoals in Kusadasi. Integendeel. In een paar winkeltjes kregen we spontaan een Turkse thee aangeboden, en ze lieten ons voor de rest met rust. De kledij is in 90% van de gevallen op voorhand geprijzd, en ja hoor, goedkoper dan in Kusadasi zelf (voor dezelfde kledij). Ozdere heeft een eigen publiek strandje en het geeft je de mogelijkheid om in alle rust toch een goede wandeling te doen. Aanrader! Ozdere is bovendien een heel goede uitvalsbasis voor excursies. De transfertijden zijn beperkt!

Gereisd Met vrienden in juni 2015

Rustig

MyriamC
    5-10-2015

Als je van vertier houdt, dan moet je hier niet zijn. Wij houden van rust en vonden het dorpje wel eens leuk om naartoe te wandelen hoewel er eigenlijk niet veel te zien is (zaterdag markt met veel 'genuine fake' kleding, handtassen en schoenen. Voor ons was dit perfect.

Gereisd Met partner in oktober 2015

Een klein dorpje, maar met veel charme.

A. Yavuz
    25-6-2015

Een mooi klein rustig plaatsje. Als je niet van de drukte houdt, zit je hier perfect. Heerlijk wandelen langs de kust, de markt op zaterdag waar verse groenten, fruit, Turkse lekkernijen en kleding e.d. wordt verkocht. Er zijn weinig toeristen, dit vinden wij erg fijn. Diverse eettentjes in het dorp waar men voor zeer schappelijke prijzen kan eten.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Ozdere scoort een 3,9 uit 10, op basis van 281 reviews