Hotel Petunya Beach

401 reviews over Hotel Petunya Beach in het Nederlands

Nooit meer!

Westerbeek
11-9-2018

Dit hotel verdient GEEN 4 sterren!

- geen plek om naar het strand te gaan, alle bedjes zijn bezet.

- geen plek om te eten in de eetzaal, alle tafels zijn bezet. Op de tijden dat de eetzaal opende, rennen er overal mensen om een plek te bemachtigen. Als je geluk hebt, krijg je een plaatsje , waarna je eten opschept en er vervolgens geen bestek is waardoor je eten koud is!!

- personeel spreekt geen Engels. Als je vraagt om nieuwe douche handdoeken , kreeg je strand handdoeken.

Ik snap werkelijk niet waar dit hotel deze hoge waardering aan te danken heeft!

- het hotel is nodig aan renovering toe!

- openbare toiletten besmeerd met poep of overstroomd!

1 X NOOIT WEER!!!

hotel chaoos

marc de grauwe
25-8-2018

chaos van het begin tot het einde , 2 u wachten voor de kamer werd toegewezen , mensen die turks spreken krijgen voorrang en dat is meer dan 80 % , vuile dekens , hoofkussens volledig verouderde kamer kapotte handdoeken en geen wissel tijdens het verblijf , te weinig tafels en ligzetels aan strand en zwembad. kapotte glazen wijn in bierglazen dus en stukken uit glazen, te weinig bestek wachten op borden , managers die geen engels spreken niemand eigenlijk . schimmel in de badkamer , zeer kleine douche waarschijnlijk geraak je er niet in als je wat molliger bent . eten was goed maar nooit warm genoeg keuze maar altijd het zelfde weinig afwisseling . bus geraakt niet tot bij hotel laatste 300 meter te voet moeten doen . geen coctails verkrijgbaar of je stelt ze zelf samen natuurlijk alles in kleine plastiek wegwerpbekertjes . muziek stond zo luid dat het meer dancing was dan strandhotel , geen gratis wifi en zo kan ik nog lang doorgaan

hotel chaos

marc de grauwe
19-8-2018

Preisdaler

Slechtste hotel ervaring ooit !

Marina
25-6-2018

Dit resort is absoluut geen 4 sterren waard !!!

Als je aankomt heb je al meteen het gevoel dat je niet in een hotel/resort zit maar eerder op een camping.

Alles is er verouderd, vuil en niet hygiënisch !

De kamer en de badkamer/douche zijn te klein, oubollig, vies en zéér primitief.

Geen deftige deken om te slapen.

Restaurant is de naam niet waardig ! Noem het gerust een camping kantine !

Wij moesten eten op plastieken borden, op linoleum !!! onderleggers ( echt waar ) !

Het eten is lauw en wansmakelijk net zoals de dranken. Koffie, wijn, bier ( Tuborg van de tap ) zijn allen ondermaats. Je moest zelf je tafel met een vuile vod of servetjes schoonmaken. Bij de aangeboden BBQ ( 3 x in een week ) : de helft van het buiten restaurant zat midden in de rook en daar moest je dan middenin eten.

Bij veel gerechten stond niet eens een bordje met uitleg wat je at. Dranken werden heel vaak in ontzettend dunne plastieken bekertjes aangeboden.

Openbare toilet bij de poolbar was VUIL en gevaarlijk glad !

Strandzetels op het strand en het zwembad waren eveneens vies en oud, ook véél te weinig plaats, wij moesten bij de buren gaan zitten om aan het strand te liggen. Daar moest je dan 100 TL ( 20 euro ) + drankjes te betalen.

Personeel kent geen andere taal buiten hun moedertaal. Sommige kenden een beetje Engels maar die kon je op 1 hand tellen.

Schoonmaken van de kamer kennen ze daar niet. Als ze al schoonmaken dan merk je daar maar zeer weinig van. In de buurt valt er niets te beleven, alleen maar restaurants en een paar winkeltjes. Het enige positieve aan onze reis was dat de zee proper en helder was en dat de zon van de partij was.

Ik snap niet dat reisbureaus dit hotel aanbevelen en er 4 sterren prijzen voor vragen. Dit is schandalig en wij zijn van plan om een schadeclaim in te dienen.

Voor ons was dit in elk geval de slechte hotel ervaring in Turkije ooit maar ook daar buiten !!!

Inderdaad, zoals andere mensen hier neerschrijven : Nooit Meer !

Nooit meer!

Guy
25-6-2018

Dit is echt geen 4 sterren hotel. Ze noemen het zelfs Resort !

Ons leek het meer op een camping.

De receptie is net zoals op een camping.

De kamers zijn erg verouderd, de douche is in erbarmelijke staat, de kamers hebben Geen isolatie, elke deur dat open of dichtgaat is zeer lawaaierig, hotelgasten naast of boven of onder je kan je een toilet of douche horen nemen, je hoort welke TV zender ze bekijken,...

Wij hadden maar 1 deken op onze kamer en moesten de dag erna wachten op een 2de deken ( aangekomen om 03u00 s'nachts ), we hebben met onze eigen meegebrachte stranddekens op ons geslapen. Er waren 2 versleten blauwe badhanddoeken die achteraf ook bleken onze stranddekens te zijn. Bij het melden ervan kregen we na nog 1 dag extra wachten eindelijk 2 witte badhanddoeken maar moesten onze blauwe stranddekens afleveren.

Het eten in buffetvorm is niet smakelijk, camping/kantine kwaliteit.

De snacks gedurende de namiddag zijn quasi allemaal gefrituurd en lauw.

De dranken worden geserveerd in flinterdunne plastieken bekertjes.

Voor de bierliefhebbers, er is enkel Tuborg bier van de tap.

De wijn is slechter dan de goedkoopste huiswijn.

Koffie machine is met poeder en melkpoeder.

Als je geluk hebt slaap je ergens midden of dicht tegen de receptie, zo niet zit je midden in oorverdovend lawaai van de geluidsboxen met slechte muziek smaak.

Het personeel spreekt nauwelijks Engels, in de receptie is het beter, maar stel je vraag beter 2x zodat je zeker bent dat ze het goed hebben begrepen.

Het strand ligt vol met verouderde lelijke strandzetels, er zijn er ook véél te weinig, je moet al s'morgens vroeg rennen om een plaats te hebben.

Zo ook bij de zwembaden, hetzelfde verhaal.

Wifi connectie is er niet, behalve in de receptie en is tergend traag.

Je kan internet connectie betalen, kost 3 euro per dag !

Wij zijn gearriveerd op 16 juni 2018 en bleven er 1 week.

PS. Bodrum ligt niet op een half uurtje met de bus zoals ze beweren, reken zeker op 50 min tot 1 uur.

Conclusie : dit is een slecht hotel, hoogstens 2 sterren waard. Wij kunnen het in elk geval Niet aanraden en onze Belgische gasten in die week deelden dezelfde mening.

Super beachresort

Nadia Reenaers
12-6-2017

Heel mooi resort, super vriendelijk personeel. Het is heel proper , lekker eten . Alles is mooi verzorg. Een echte aanrader 😃

Aster
11-6-2017

Zeer leuk hotel vriendelijk personeel zeer mooi uitzicht

ontzettend slecht hotel

yvonne mahabier
4-10-2016

Net terug van vakantie, op 24 september 2016 vertrokken. Bij aankomst verwarring bij balie personeel omtrent reservering. Werd uiteindelijk in een klein kamertje gestopt zonder gordijnen en een tussendeur als scheiding met de kamer ernaast. Veel geluidsoverlast gehad en ook veel licht in de kamer. Twee nachten wakker gelegen en angst dat de tussendeur elk moment open zou gaan. Reisleidster heeft op de derde dag een andere kamer geregeld. Maar toen was het gedaan met de vriendelijkheid van het personeel. Werd niet meer vriendelijk behandeld: op een normale manier communiceren was niet meer mogelijk. Moest dit via mijn reisgezelschap doen. Reisleidster had een tegemoetkoming voor mij geregeld om de slechte start goed te maken,. bv gratis wifi, kluis etc. Niets van gekregen. Toen ik dat aangaf keek men mij vragend aan en gaf geen antwoord.

Kamer was vies, schoonmaakster smeekte om het niet schoon te hoeven maken: moet ik het schoonmaken? Nee, niet nodig ok?: zei ze bijna iedere dag.

Na de tweede dag was het eten niet vers. Steeds opgewarmd van de vorige dag. Vis of kip was de variatie hierop.

Yvonne

slechtste ervaring in Turkeye

Geert
23-8-2016

Dit hotel is één grote teleurstelling

De receptie lijkt meer op een campingreceptie anno 1970 met personeel die amper een andere taal dan het Turks spreek ,

Gore uitgeleefde kamers met mini badkamer , op een normale manier het haar wassen is onmogelijk want de douche is te klein

Het restaurant is eigenlijk te klein , borden worden niet afgeruimd , vaak moet je zelfs wachten op propere borden of koffietassen , alles moet je zelf halen , witte wijn serveren ze in bierglazen .

Aan de enige bar voor een hotel met meer dan 500 gasten werkt 1 barman met lange wachtrijen tot gevolg , een cocktail kennen ze niet wel warme ipv koude drankjes, witte/ rosé wijn is nooit gekoeld je moet je maar behelpen met ijsblokjes in plastiek bekers , bier zonder schuim ,

Kamer werd op 7 nachten 3x niet gepoetst terras en asbak zelfs helemaal niet

In de openbare toiletten bij de poolbar is het ronduit smerig met zelfs uitwerpselen op de vloer .

We waren reeds 9 x in Turkeye maar dit hotel nooit meer geen 4 sterren waard laat staan 3

nooit meer

karin
15-8-2016

alles was minder dan dat je gemiddeld in Turkije gewend bent

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Petunya Beach in Ortakent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Petunya Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.