Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag28°18°

407 reviews over Hotel Petunya Beach in het Nederlands

Wij komen zeker terug

Cathy Rossaert
5-6-2019

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Onze kamer was netjes met voldoende ruimte. Mooi gelegen aan promenade met leuke winkeltjes. Lekker en uitgebreid buffet met variatie. Aangenaam strand en voldoende plek op strand of naast zwembaden.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beter dan verwacht

Willem Zeeuwe
16-5-2019

We waren hier in het begin van het seizoen. Veel van wat we op voorhand op deze website gelezen hebben, was op dit moment sterk verbeterd. Kamers waren proper, alleen mogen er wel dekens voorzien worden, nu lag er alleen een laken en kreeg men nog een sprei i.p.v. een deken. Er is de hele dag lawaai, in de dag vanaf 10 uur muziek, iedere dag dezelfde deuntjes. Ook 's nachts veel lawaai in de gangen. Bediening, heel vriendelijk en gedienstig. Genoeg keuze aan de buffetten. Spijtig dat er geen beschutte plaatsjes zijn op of rond het terras. Bij regen en wind kun je alleen terecht bij de receptie of op je kamer. Alles is dus voorzien voor het hoogseizoen. Wat betreft kamer keuze: mensen die een rolstoel of rollator gebruiken, (zoals mijn echtgenote) kunnen beter een gelijkvloerse kamer vragen dan de aangeboden gehandicaptenkamer. Deze kamer heeft 2 drempels (ingang en badkamer). Je kunt dus ook niet in de badkamer met een hulpmiddel! Geen

Gereisd Met partner in mei 2019

Prima hotel voor weinig geld.

Barbara
13-5-2019

Het is een prima hotel . Geen 5 sterren maar daar is de prijs dan ook naar. Niet al te grote kamers maar wel schoon. De bedden slapen prima. Het personeel doet enorm zijn best. Het buffet was prima. Niet al te veel keus maar er zit altijd wel iets tussen wat je lekker vind. De ligging is prachtig. Direct aan het strand en de boulevard van Ortakent. De busjes naar Bodrum zijn 150 meter verderop en kosten zijn ongeveer 1 euro pp.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tjingo

leuk maar nooit meer naar daar

kelly ketels
13-5-2019

we kwamen aan zaterdag 4 mei ging allemaal redelijk goed tot zondag klein ongevalletje gehad nadien alles onder controle savonds ging ik me drinken halen en kreeg ik me drinken enkel maar dat ik me kamernummer doorgaf aan een jongeman die met me vrouwtje wat anders wilde doen toen viel het voor ons allemaal wat tegen ik geef toe heb men hart verloren aan turkije maar niet meer naar dit hotel

Gereisd Met partner in mei 2019

slecht! niet aan te raden !

rumst
1-10-2018

slecht: te veel om op te noemen goed: de zon was van de partij

Gereisd Met vrienden in september 2018

Nooit meer

Niet vrolijk
26-9-2018

Eerst een kamer met hoekdouche waar je amper in kon keren. Andere kamer gevraagd en die was goed en zuiver die andere kamer was ook niet schoon. Alles wat ze in voorgaande reviews zeggen is waar helaas. Wij zijn in voorgaande jaren ook naar hotels geweest die niet duur waren maar dit was echt niks. Eten was altijd koud en hetzelfde. We hebben er positief tegen aan gekeken om onze welverdiende vakantie te vieren maar echt hier gaan we dus nooit meer naar toe.

Weggegooid geld, zonde Vd week.

M de Ruiter
25-9-2018

Wat in gids staat daar klopt niets van. Beesten in bed. Stopkontakten Vd muur. Koud en slecht eten. Wachten op vlees een uur. Niet genoeg borden en bestek. Personeel dat minstens 14 uur per dag werkt.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Nooit meer!

Westerbeek
11-9-2018

Dit hotel verdient GEEN 4 sterren!
- geen plek om naar het strand te gaan, alle bedjes zijn bezet. - geen plek om te eten in de eetzaal, alle tafels zijn bezet. Op de tijden dat de eetzaal opende, rennen er overal mensen om een plek te bemachtigen. Als je geluk hebt, krijg je een plaatsje , waarna je eten opschept en er vervolgens geen bestek is waardoor je eten koud is!! - personeel spreekt geen Engels. Als je vraagt om nieuwe douche handdoeken , kreeg je strand handdoeken. Ik snap werkelijk niet waar dit hotel deze hoge waardering aan te danken heeft! - het hotel is nodig aan renovering toe! - openbare toiletten besmeerd met poep of overstroomd! 1 X NOOIT WEER!!!

Gereisd Met partner in september 2018

hotel chaoos

marc de grauwe
25-8-2018

chaos van het begin tot het einde , 2 u wachten voor de kamer werd toegewezen , mensen die turks spreken krijgen voorrang en dat is meer dan 80 % , vuile dekens , hoofkussens volledig verouderde kamer kapotte handdoeken en geen wissel tijdens het verblijf , te weinig tafels en ligzetels aan strand en zwembad. kapotte glazen wijn in bierglazen dus en stukken uit glazen, te weinig bestek wachten op borden , managers die geen engels spreken niemand eigenlijk . schimmel in de badkamer , zeer kleine douche waarschijnlijk geraak je er niet in als je wat molliger bent . eten was goed maar nooit warm genoeg keuze maar altijd het zelfde weinig afwisseling . bus geraakt niet tot bij hotel laatste 300 meter te voet moeten doen . geen coctails verkrijgbaar of je stelt ze zelf samen natuurlijk alles in kleine plastiek wegwerpbekertjes . muziek stond zo luid dat het meer dancing was dan strandhotel , geen gratis wifi en zo kan ik nog lang doorgaan

Gereisd Met partner in augustus 2018

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Vegetarisch

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Petunya Beach in Ortakent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Petunya Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.