Hotel Petunya Beach

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Slechtste hotel ervaring ooit !

Marina
25-6-2018

Dit resort is absoluut geen 4 sterren waard !!!

Als je aankomt heb je al meteen het gevoel dat je niet in een hotel/resort zit maar eerder op een camping.

Alles is er verouderd, vuil en niet hygiënisch !

De kamer en de badkamer/douche zijn te klein, oubollig, vies en zéér primitief.

Geen deftige deken om te slapen.

Restaurant is de naam niet waardig ! Noem het gerust een camping kantine !

Wij moesten eten op plastieken borden, op linoleum !!! onderleggers ( echt waar ) !

Het eten is lauw en wansmakelijk net zoals de dranken. Koffie, wijn, bier ( Tuborg van de tap ) zijn allen ondermaats. Je moest zelf je tafel met een vuile vod of servetjes schoonmaken. Bij de aangeboden BBQ ( 3 x in een week ) : de helft van het buiten restaurant zat midden in de rook en daar moest je dan middenin eten.

Bij veel gerechten stond niet eens een bordje met uitleg wat je at. Dranken werden heel vaak in ontzettend dunne plastieken bekertjes aangeboden.

Openbare toilet bij de poolbar was VUIL en gevaarlijk glad !

Strandzetels op het strand en het zwembad waren eveneens vies en oud, ook véél te weinig plaats, wij moesten bij de buren gaan zitten om aan het strand te liggen. Daar moest je dan 100 TL ( 20 euro ) + drankjes te betalen.

Personeel kent geen andere taal buiten hun moedertaal. Sommige kenden een beetje Engels maar die kon je op 1 hand tellen.

Schoonmaken van de kamer kennen ze daar niet. Als ze al schoonmaken dan merk je daar maar zeer weinig van. In de buurt valt er niets te beleven, alleen maar restaurants en een paar winkeltjes. Het enige positieve aan onze reis was dat de zee proper en helder was en dat de zon van de partij was.

Ik snap niet dat reisbureaus dit hotel aanbevelen en er 4 sterren prijzen voor vragen. Dit is schandalig en wij zijn van plan om een schadeclaim in te dienen.

Voor ons was dit in elk geval de slechte hotel ervaring in Turkije ooit maar ook daar buiten !!!

Inderdaad, zoals andere mensen hier neerschrijven : NOOIT MEER !

NOOIT MEER !

Guy
25-6-2018

Dit is echt geen 4 sterren hotel. Ze noemen het zelfs RESORT !

Ons leek het meer op een camping.

De receptie is net zoals op een camping.

De kamers zijn erg verouderd, de douche is in erbarmelijke staat, de kamers hebben GEEN isolatie, elke deur dat open of dichtgaat is zeer lawaaierig, hotelgasten naast of boven of onder je kan je een toilet of douche horen nemen, je hoort welke TV zender ze bekijken,...

Wij hadden maar 1 deken op onze kamer en moesten de dag erna wachten op een 2de deken ( aangekomen om 03u00 s'nachts ), we hebben met onze eigen meegebrachte stranddekens op ons geslapen. Er waren 2 versleten blauwe badhanddoeken die achteraf ook bleken onze stranddekens te zijn. Bij het melden ervan kregen we na nog 1 dag extra wachten eindelijk 2 witte badhanddoeken maar moesten onze blauwe stranddekens afleveren.

Het eten in buffetvorm is niet smakelijk, camping/kantine kwaliteit.

De snacks gedurende de namiddag zijn quasi allemaal gefrituurd en lauw.

De dranken worden geserveerd in flinterdunne plastieken bekertjes.

Voor de bierliefhebbers, er is enkel Tuborg bier van de tap.

De wijn is slechter dan de goedkoopste huiswijn.

Koffie machine is met poeder en melkpoeder.

Als je geluk hebt slaap je ergens midden of dicht tegen de receptie, zo niet zit je midden in oorverdovend lawaai van de geluidsboxen met slechte muziek smaak.

Het personeel spreekt nauwelijks Engels, in de receptie is het beter, maar stel je vraag beter 2x zodat je zeker bent dat ze het goed hebben begrepen.

Het strand ligt vol met verouderde lelijke strandzetels, er zijn er ook véél te weinig, je moet al s'morgens vroeg rennen om een plaats te hebben.

Zo ook bij de zwembaden, hetzelfde verhaal.

Wifi connectie is er niet, behalve in de receptie en is tergend traag.

Je kan internet connectie betalen, kost 3 euro per dag !

Wij zijn gearriveerd op 16 juni 2018 en bleven er 1 week.

PS. Bodrum ligt niet op een half uurtje met de bus zoals ze beweren, reken zeker op 50 min tot 1 uur.

Conclusie : dit is een slecht hotel, hoogstens 2 sterren waard. Wij kunnen het in elk geval NIET aanraden en onze Belgische gasten in die week deelden dezelfde mening.

Super beachresort

Nadia Reenaers
12-6-2017

Heel mooi resort, super vriendelijk personeel. Het is heel proper , lekker eten . Alles is mooi verzorg. Een echte aanrader 😃

Aster
11-6-2017

Zeer leuk hotel vriendelijk personeel zeer mooi uitzicht

Oude reviews (archief)

ontzettend slecht hotel

yvonne mahabier
4-10-2016

Net terug van vakantie, op 24 september 2016 vertrokken. Bij aankomst verwarring bij balie personeel omtrent reservering. Werd uiteindelijk in een klein kamertje gestopt zonder gordijnen en een tussendeur als scheiding met de kamer ernaast. Veel geluidsoverlast gehad en ook veel licht in de kamer. Twee nachten wakker gelegen en angst dat de tussendeur elk moment open zou gaan. Reisleidster heeft op de derde dag een andere kamer geregeld. Maar toen was het gedaan met de vriendelijkheid van het personeel. Werd niet meer vriendelijk behandeld: op een normale manier communiceren was niet meer mogelijk. Moest dit via mijn reisgezelschap doen. Reisleidster had een tegemoetkoming voor mij geregeld om de slechte start goed te maken,. bv gratis wifi, kluis etc. Niets van gekregen. Toen ik dat aangaf keek men mij vragend aan en gaf geen antwoord.

Kamer was vies, schoonmaakster smeekte om het niet schoon te hoeven maken: moet ik het schoonmaken? Nee, niet nodig ok?: zei ze bijna iedere dag.

Na de tweede dag was het eten niet vers. Steeds opgewarmd van de vorige dag. Vis of kip was de variatie hierop.

Yvonne

slechtste ervaring in Turkeye

Geert
23-8-2016

Dit hotel is één grote teleurstelling

De receptie lijkt meer op een campingreceptie anno 1970 met personeel die amper een andere taal dan het Turks spreek ,

Gore uitgeleefde kamers met mini badkamer , op een normale manier het haar wassen is onmogelijk want de douche is te klein

Het restaurant is eigenlijk te klein , borden worden niet afgeruimd , vaak moet je zelfs wachten op propere borden of koffietassen , alles moet je zelf halen , witte wijn serveren ze in bierglazen .

Aan de enige bar voor een hotel met meer dan 500 gasten werkt 1 barman met lange wachtrijen tot gevolg , een cocktail kennen ze niet wel warme ipv koude drankjes, witte/ rosé wijn is nooit gekoeld je moet je maar behelpen met ijsblokjes in plastiek bekers , bier zonder schuim ,

Kamer werd op 7 nachten 3x niet gepoetst terras en asbak zelfs helemaal niet

In de openbare toiletten bij de poolbar is het ronduit smerig met zelfs uitwerpselen op de vloer .

We waren reeds 9 x in Turkeye maar dit hotel nooit meer geen 4 sterren waard laat staan 3

nooit meer

karin
15-8-2016

alles was minder dan dat je gemiddeld in Turkije gewend bent

Verschrikking

Van ber****
12-8-2016

Totaal onhygiënisch en achterstallig onderhoud!

Losse stopcontacten en beschimmelde douches..

Losse glasplaten, bloed en stof overal..

Absoluut geen 4 sterren!

Alie
9-7-2016

Ik wil graag onze ervaringen delen over Smartline Petunya Beach.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, maar zullen dit hotel niet aanbevelen

We kwamen `s avonds laat aan en kregen 2 vieze, oude kamers.. Stonk muf, los stucwerk aan de muren, erg vuil en veel schimmel en tuinzicht was de achterzijde opslag keuken waar een groen doek voor hing.

Een kakkerlak voor de deur, verkreukelde vitrage, overgordijn hing er los voor en kapotte hor voor de ramen..badkamers zagen er niet uit.. Met tegenzin hebben we daar een nacht doorgebracht.

Wel `s avonds meteen touroperator gebeld.

De volgende dag hebben we betere kamers gekregen. Tevens kwam de hostess `s middags. We kregen late check out aangeboden, gratis wifi> daar moest je dik voor betalen, in de brochure stond gratis in de lobby,gratis kluis en wijn en fruit op de kamer

We hebben het er prima gehad, maar dit hotel is absoluut geen 4 sterren waard!

-achterstallig onderhoud

-het is er niet schoon

-handoeken onder de urinoirs in openbare toiletten bij poolbar

-kamers werden nauwelijks schoongemaakt

-klein 1 pers dekentje voor 2 personen

-vuile handdoeken werden meegenomen, vaak geen nieuwe weer neergelegd

-er stond een schoonmaak kar op de gang, met de schoonmaakmiddelen laag bij de grond, levensgevaarlijk voor kinderen

-buffet was goed,niet veel keus> echt geen 4 sterren hotel>tevens geen aanduiding met bordjes wat het was

-te weinig zitplaatsen voor het eten, zodat je moest wachten tot er een tafel vrij kwam

-En wat ook erg was, ze stonden `s avonds buiten op een bbq vlees te grillen, het hele terras zat in de rook, echt naar.. geen afvoerpijp of id

-de lobby, is net een camping receptie,waar vieze stoelen stonden

-er was maar 2 persoon bij de receptie welke engels spreekt en die was niet altijd aanwezig

- drankjes bij poolbar heel vaak in weggooi plastic bekers

We hebben dagelijks gebruik gemaakt van het strand van de buren, hoe vroeg je ook was er was nooit een strandbed beschikbaar.Wel een aanrader, Vona, voor een paar consumpties hadden we wel een ligbed, meteen aan zee.

De ligging was wel perfect en het zeewater super helder! Dit was onze 7e keer in een 4 sterren hotel in Turkije . Maar dit hotel verdiend dit echt niet!

Ik begrijp dan ook niet dat hotel een 9,0 op zoover krijgt.....

Lekkere relax vakantie

B
7-7-2016

Als je niet veel wilt doen is dit een heerlijk hotel. In de omgeving is weinig te beleven, een paar winkels maar vooral veel restaurants. Die niet nodig zijn want het eten is goed variabel en lekker. Zwembaden zijn schoon en het strand ligt meteen aan het hotel. De kamers zijn basic, schoonmaak kan allemaal wat beter. En vraag meteen om een extra laken want onder de standaard bed opmaak kun je niet met zijn tweeën slapen. Maar al met al een heerlijke vakantie gehad, goed gegeten en lekker van de zon genoten!

We hebben een aantal aanbieders voor Petunya Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Petunya Beach in Ortakent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Petunya Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Petunya Beach scoort een 8.77 uit 10 op basis van 658 reviews.