Ortakent

Reviews over Ortakent

leuke boulevard

Dagmar Guillaume
    12-9-2014

Leuke boulevard om 's avonds eens te kuieren. Leuke restaurantjes met zicht op zee. Kalm, toch in de maand mei, maar wel weinig te beleven. Dolmus elke 8 min richting Bodrum! Ligbedjes kan je gebruiken als je iets drinkt bij het restaurant, wat dus wel handig is daar er dan ook een douche aanwezig is. Aanrader is Zest hotel met Rokka restaurant. Als je daar iets drinkt dan mag je ook het zwembad vh hotel gebruiken! Moustafa, super garcon!! vriendelijk, behulpzaam en niet opdringerig!

Gereisd Met oudere kinderen in september 2014

Turkse gastvrijheid

Selma
    5-9-2012

Een verademing in vergelijking met Gumbet. Ortakent is een klein plaatsje met veel charme en gastvrije bevolking, die eerlijk de boterham willen verdienen. Tip als ze vragen om wat met je te drinken, doe het. Mensen willen gastvrij zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 27 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kasia: Net terug van Ortakent, Hotel Club Sardunya & 10

K. Doornebos
    17-7-2008

Kasia: Net terug van Ortakent, Hotel Club Sardunya & Petunya, 10 dagen, zon, super gezellig voor jong en oud, leuk hotel, klein, gemoeddelijk, altijd lekker eten, de bediening heel vriendelijk, en hulpvol, het hotel zelf heeft twee leuke zwembaden en liegt direkt aan het strand en boulevard, leuk, leuke Turkse bad! met de busjes zijn er goede verbindingen naar Gumbet of Bodrum. We hadden super leuke en gezellige vakantie. Tesekkur ederim!

Gereisd Anders in juli 2008

we zijn net terug van de vakantie in hotel petunyabeach .

rita en ina troost
    7-9-2007

we zijn net terug van de vakantie in hotel petunyabeach club . het park op zich is heel mooi ,de kamers waren voor ons goed genoeg (wel oud ) balkons zaten los dus gevaarlijk .hadden kakkerlakken op de kamer. het personeel is niet echt vrouwvriendelijk .met het eten waren de borden en bestek smerig.de glazen voor de limonade zat nog gewoon lipstift van de vorige persoon aan .het zwembad was voor veel mensen een bron van bacterieen 80/100% van de mensen hadden buikloop en kinderen middenoorontsteking .dit doordat het gezuiverd werd met zeewater en er haast geen chloor gebruikt werd . er zit een leuke boulevard vol met vis restaurantjes niet groot wel leuk en gezellig .geld kon je inderdaad alleen in bodrum pinnen ,maar dit was bekend . toch hebben wij het er erg leuk gehad ,want wij gaan er vanuit dat je zelf ook een bijdrage moet leveren aan een leuke vakantie ,maar om er weer naar toe te gaan gaat ons net iets te ver .leuk om mee gemaakt te hebben .

Gereisd Familie in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke vakantie, maar weinig te doen

Corver
    2-8-2007

Leuke vakantie, maar weinig te doen. Geen pinautomaat in de omgeving. Je moet daarvoor een half uur met de bus naar bodrum. Hotel Petunya Beacht Club was leuk, maar zeer slecht engels sprekend, terwijl dat wel in de brochure staat. Complex is zeer slecht onderhouden en vies, ook alle kamers, geen een uitgezonderd, waren in badkamer beschimmeld en overal bladderde de verf eraf. Ook zaten overal aan de buitenkant van de gebouwtjes houten planken los. Het trapje in het zwembad is verwijderd omdat deze stuk was, maar daarvoor in de plaats bleven er twee gaten over. Daar lag betongruis naast waar het trapje in had gezeten en er staken 4 enorme bouten omhoog uit de grond. Deze hebben de hele vakantie eruit gestoken. Bij de receptie gemeld, maar er werd niets gedaan. De derde keer klagen en toen hebben we met andere Nederlanders er zelf maar 2 parasolvoeten opgezet. Tot onze verbazing werden deze iedere avond nog verwijderd ook. Jammer.

Gereisd Familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Ortakent scoort een 7,7 uit 10, op basis van 58 reviews