Hotel Turquoise

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Aan de Turkse kust in Oludeniz vind je Hotel Turquoise. Hier slaap je op een ruime, schone kamer en geniet je van lekker en gevarieerd eten. De all-inclusive is hier ook echt all-inclusive. Verwacht hier daarentegen geen goede Wifi, want je kunt alleen in de lobby gebruik maken van het internet. Dichtbij het strand en de winkelstraat.

321 reviews over Hotel Turquoise

• 2018
    10Stephanie16-05-2018

Fantastisch echt een aanrader

Super goed hotel. Kamers erg schoon. Wordt elke dag schoon gemaakt. Eten erg lekker. Veel keus. Leuk dat ze elke dag een soort van thema hebben. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Veel Engelse maar allemaal zeer vriendelijk. Water van het zwembad was erg koud. Privé strand erg mooi. Het eten moet je daar wel zelf kopen maar is erg lekker. En niet te duur. Over 10 dagen ga ik weer 😍🌞 en in oktober met de airgames nog een keer.

• 9ic.Schilder14-05-2018

Geweldig tweede thuis daar waar IK verwend wodt

Zeer kleinschalig geen grote resorts vriendelijk en sportief dorp qua paraglyding

• 9Corry van Leest31-01-2018

Geweldig ligging lux hotel voor een leuk prijsje

Een mooie omgeving met op 500 mrt. een gezellige boulevard/uitgaansleven. Zeer vriendelijk personeel, 4 sterren hotelwaardig . Het hotel ligt tussen de bergen en wij hebben genoten van een mooi uitzicht . Aanrader is deelnamen aan een duo parageleidingen .

• 2017
    7Debby30-10-2017

Relaxed

Wij gingen dit jaar voor de 5de keer naar Turquoise Hotel, alleen nu voor het eerst zonder de kinderen. Elk jaar beginnen en eindigen we de vakantie bij de Hamam, echter we hebben t nog nooit zo slecht gehad als dit jaar. We zijn ook maar 1 x geweest deze keer. Hotel is verder prima, eten is goed, al kan het wel wat warmer. Animatie was er bijna niet, het liep tegen t einde van het seizoen. De kamers zijn prima voor de turkse begrippen, ze worden dagelijks schoongemaakt en het schoonmaakpersoneel is erg vriendelijk. De omgeving is prachtig. Wij hadden het probleem niet dat er handdoekjes werden gelegd bij t zwembad, vollop ruimte nog. Zwembadwater is erg koud, wordt gekoeld volgens ons...het zeewater is nog warmer dan het zwembad in ieder geval. Zijn ook regelmatig met de shuttlebus van het hotel naar Seahorse beach geweest. Dit is bij de Blue Lagoon, je krijgt hier je strandbedden en een parasol en ze willen graag dat je daar dan wat te eten en drinken neemt. Prijzen zijn wel aan de hoge kant, maar t eten is er heerlijk.

• 10Yvonne03-09-2017

Al 17 jaar in mei en oktober....THUISBASIS.

Aan bijna het einde van een oplopende weg en een harde matras zijn voor mij de enige minpunten. Het is een super,geweldig en schoon hotel waar je met liefde wordt omringt en ze alles voor je doen om je een ongelooflijk fijne vakantie te bezorgen.

Alleenreizend

• 9Nollen10-08-2017

Geweldig in mooie omgeving

Zeer goed hotel voor een mooie prijs. Als je in blok 1,2,Of 3 zit heb je geen last van de moskee om 5 uur in de ochtend. Het eten is van goede kwaliteit warm en variërend kunnen veel 5 sterren hotels wat van leren. De bezetting was bij ons 50 % Engelsen en 25 % turken en 25 % Nederlanders. Het handdoekje leggen is hier echter wel aan de orde om 7 uur moet je echt je handdoek leggen als je aan het zwembad wil liggen. Het animatie team doet zijn best en overdag is er waterpolo en water basketbal darten en poolen. In de avond ook het een en ander. Het paragliden was super geboekt bij sky sport 90 euro per persoon. Een hotel waar vele Nederlanders en Engelsen terug naar toegaan. Het waren gezellige Engelsen die een praatje met iedereen maakte en geen zatte mensen op het complex mee gemaakt. Overdag drinken in stevige plastic bekers en bij het eten en in de avond glazen. Een top vakantie gehad hier komen we zeker terug.

Met oudere kinderen

• 9Josefine Huntjens05-08-2017

Fantastisch gezinshotel

Eten, drinken,personeel, kamers, zwembad, entertainment krijgen een 9 ze hebben heerlijke maaltijden, voor ieder wat wils, de kamers zijn mooi en heel erg schoon, ze hebben een prachtig zwembad ook voor de kleintjes, er is genoeg te doen, en het ligt niet ver van het prachtige strand en de blue lagoon, voor ons een top lokatie!

En minpunten? Die zijn er niet, echt niet!

• 9OME GEURT25-07-2017

Geweldig zeer goed,

Geweldig wat een top hotel,personeel heel behulpzaam en boven al vriendelijk,goed en gevarieerd eten,heerlijk zwembad,mooie kamers alleen wel wat gedateerd,10 minuten lopen en je zit tussen de winkeltjes barretjes en eet gelegenheden ook mooi en spektaculair zijn de paragliders die de hele dag door te zien zijn,er is voldoende aanbod voor excursies die moet je gewoon boeken in het dorpje zelf,wij komen hier zeker terug.

• 9Yvette noordermeer22-07-2017

Geweldig hotel @Paradise!

Waanzinnig stukje Turkije! Geweldig hotel niet te groot en ze doen er alles aan om de gasten het naar de zin te maken. Echt een aanrader goede prijs, goede ligging direct aan de 500 meter lange mainstreet waar alles te beleven valt en dan sea horse beach club waar je gratis naar toe kan met pendelbus en gratis ligbedden! Eten is goed genoeg keus en variatie! Gewoon 13 superdagen gehad en zeker voor herhaling vatbaar!

Met oudere kinderen

• 8Diana20-07-2017

Heerlijk hotel

Kleinschalig maar heel gezellig. E ht ons kent ons. Eten is goed maar wat eentonig. Ligging is perfect. Mag wel eens een sopdoek over de balken in de eetzaal, bar en snackbar gehaald worden. Kamer was schoon. Toch gaan we in oktober voor de derde keer terug. Heerlijk.

21 tips over Hotel Turquoise

• Freek Taal, 29-06-2019

Let op de transver naar dit hotel is soms meer dan 2 uur

• annette verkooyen, 08-06-2014

Dinsdag markt in Fethiye Ook aldaar de vissershaven waar 1-2 grote schildpadden zwemmen die daar gevoerd kunnen worden. Je ziet vanzelf in welk hoekje t is want daar staan veel mensen. Bij ons was dat rond 15:30 uur

• theaderaad, 22-07-2013

6 of 12 eilanden boottocht. Boek het gewoon in het dorp, veel goedkoper dan bij de host(ess) en je vertrekt gewoon uit Oludeniz. Spaart weer een lange busreis naar Fethiye!! Paragliden (zelf niet gedaan, maar zeker volgend jaar). Jeepsafari is ook zeker de moeite waard.

33 vragen over Hotel Turquoise

• Cindy, 31-07-2019

Boulevard

Wij vragen ons af of het vlakbij een boulevard of stadje is waar we savonds vanuit het hotel heen kunnen lopen? Iemand een idee?

peter, 07-08-2019

Hallo, verder op gelegen plaatsje Fethiye is heel erg leuk , moet je zeker gezien hebben . voor 3 euro met de taxi ben je er, 5 minuten rijden , en nog goedkoper als met de dolmus. kortom genoeg te zien in de buurt. groetjes Peter.

Frans Jonkers, 02-08-2019

Jazeker.Vanaf hotel 5 min lopen naar brede boulevard.Volop restaurantjes en barretjes.

• bennie, 19-06-2018

ontbijt

hoeveel keus is er bij het ontbijt ?

Frans Jonkers, 23-06-2018

ruim voldoende-zowel english breakfast als gewoon.Altijd vers fruit,omelet,wentelteefjes broodjes etc

• bennie, 19-06-2018

ontbijt

hoeveel keus is er bij het ontbijt ?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand10 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 500 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald