Hotel Turquoise

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Aan de Turkse kust in Oludeniz vind je Hotel Turquoise. Hier slaap je op een ruime, schone kamer en geniet je van lekker en gevarieerd eten. De all-inclusive is hier ook echt all-inclusive. Verwacht hier daarentegen geen goede Wifi, want je kunt alleen in de lobby gebruik maken van het internet. Dichtbij het strand en de winkelstraat.

321 reviews over Hotel Turquoise

• 8Elles Blesgraaf15-09-2019

Heerlijk tot rust gekomen

Hotel turquoise is een mooi hotel. Eten is wel gericht op Engelsen. Personeel is vriendelijk. Leuke animatie om de avond. Schoon. Kinderen leken ver van mijn kamer te zitten. Goed over nagedacht leek het. Drankkeuze wat beperkt. Sauna en hammam helemaal lekker. Professionele pedicure. Zie je vaak anders. Receptie heeft geen verbanddoos of kaart van de omgeving. Dat vind ik wel vreemd.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    10Stephanie Kreuger03-11-2018

Super hotel

Voor de 3de keer naar dit super hotel. Eten was lekker en altijd goed warm. Veel variatie. Kamers schoon en groot. Zwembad wat aan de koude kant maar was al midden oktober. Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Leuk dat ze je ook herkennen. Volgend jaar zeker weer terug in mei en oktober. Kapper was ook erg goed. En helemaal niet duur. Echt een aanrader !

• 10Yvonne05-06-2018

Voor mij en veel anderen, alleen Hier.

Dit was weer thuis komen.Hier ben ik al vaak geweest en het wordt iedere keer nog beter.Ze doen zo hun best,technische dienst,dames die alles super schoon houden,bedienend personeel,keuken en management .... Top. Ben blij dat ik in Oktober weer terug ga.

• 2017
    10Yvonne03-09-2017

Al 17 jaar in mei en oktober....THUISBASIS.

Aan bijna het einde van een oplopende weg en een harde matras zijn voor mij de enige minpunten. Het is een super,geweldig en schoon hotel waar je met liefde wordt omringt en ze alles voor je doen om je een ongelooflijk fijne vakantie te bezorgen.

• Oude reviews

10yvonne12-06-2016

Voor altijd Turquoise..dat is thuis komen.

Wat was het weer een heerlijk thuiskomen.Of je nu voor de 1ste keer komt of voor de zoveelste maal,iedereen wordt hier in de watten gelegd.

Ontbijten op z'n Engels of met luxe broodjes met volop beleg. Lunchen met een heerlijke salade of met wat warms. Dineren met heerlijke vis op verschillende manieren bereid,kip,rund of lamsvlees het wordt afwisselend aangeboden en laten we over de heerlijke groenten en salades zwijgen,een lekker wijntje,biertje,raki of fris,mmmm het water loopt in m'n mond. Er is ook een poolbar waar verschillende snacks voor je klaar gemaakt worden.

Een entertainment team waar ook Nederlands gesproken wordt en die als je het wilt je de hele dag bezig houdt. Yoga-jeu de boules-watergym-waterpolo-dartgame- kidsclub-kinderdisco en avondentertaiment.

Petje af voor de dames van de housekeeping, wat een schone kamers,bedden en handdoeken.Het hele hotel is gewoon super schoon.

Wil je even rust loop dan eens door de mooie tuin.

Voor mij is dit op een hard bed na het geweldigste hotel in Ölüdeniz.

Het management, ASST GENERA MANEGER, 08-09-2016

Geachte mevrouw Yvonne,

Wat een mooie punten, heel erg bedankt hiervoor!

We vinden het super om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf.

Bedankt voor uw komst en graag tot de volgende keer!

Het management

• 8lievonne04-06-2014

Een 2de thuis of nog beter.

Wat een fantastisch hotel. Super schoon met een hele lieve staf die alles voor je willen doen. De kamers worden iedere dag schoongemaakt en de bedden om de 2 dagen verschoont. De maaltijden zijn heerlijk en er is zo veel dat je echt niet alles kunt proeven. De tuin is prachtig en er is een fantastisch groot zwembad. Dit is een plek om vaak terug te komen wat veel gasten dan ook doen.

• 9lievonne17-09-2013

2de huis

Geweldig hotel.Iedereen is er even vriendelijk en proberen je het helemaal naar de zin te maken.Kamers zijn super schoon.1 Min puntje voor mij is dat het wel erg op de Engelsen is ingesteld.Ga er graag weer naar terug.

• 9Annette06-06-2013

super

van 25 mei t/m 4 juni in het hotel geweest. Ontzéttend vriendelijk personeel, super lekker eten. Eenpersoonskamer gehad, ach je bent er niet veel en het was voor mij prima. Waterstraal douche is overal in TR niet krachtig, dat is nou eenmaal zo. Kussens van het bed erg dik, fijn voor liefhebbers. Matras hard maar niet als onprettig ervaren hoor. Ik ben alleen gegaan en ik heb me er prima thuisgevoeld. Zeker omdat het een kleinschalig hotel is. Aanrader in de omgeving is wat mij betreft de Jeepsafari én voor diegene die het durven: Paragliden !! Nicolette aldaar is Nederlandse dus ook makkelijk qua info. Vergeet niet het strand rond 20.00 uur te bekijken, super hoe de golven op het strand stuk slaan Ik ga zéker nog eens terug !!

• 8yvonne meoli06-07-2012

2de huis

Geweldig hotel en wat en lieve mensen die alles willen doen om je een onvergetenlijke vakantie te bezorgen.Wat een warmte en dan bedoel ik niet de zon maar de uitstraling van het gehele personeel. Veel Engelse maar ook aardig wat Nederlanders. Een echte aanrader en een hotel om vaak naar terug te keren.

• 8Nellie23-06-2010

Prima hotel

Voor de vijfde keer dit hotel bezocht. Turquoise is een prima hotel: schone kamers, lekker eten, goede service en heel vriendelijk personeel.Enige minpuntjes zijn de vrij harde muziek bij het zwembad van vroeg tot laat en de luidruchtige entertainer die wel heel erg aanwezig is. Ben wel benieuwd hoe de prijzen volgend jaar zullen zijn als de all-inclusiveformule wordt ingevoerd. Hotel is vooral in trek bij gasten uit Engeland. Heel Ölüdeniz lijkt een engelse kolonie te worden in de zomer, met alle gevolgen van dien: veel Engelsen willen kennelijk vermaakt worden met veel harde muziek en een niet aan te horen karaoke.

21 tips over Hotel Turquoise

• Freek Taal, 29-06-2019

Let op de transver naar dit hotel is soms meer dan 2 uur

• annette verkooyen, 08-06-2014

Dinsdag markt in Fethiye Ook aldaar de vissershaven waar 1-2 grote schildpadden zwemmen die daar gevoerd kunnen worden. Je ziet vanzelf in welk hoekje t is want daar staan veel mensen. Bij ons was dat rond 15:30 uur

• theaderaad, 22-07-2013

6 of 12 eilanden boottocht. Boek het gewoon in het dorp, veel goedkoper dan bij de host(ess) en je vertrekt gewoon uit Oludeniz. Spaart weer een lange busreis naar Fethiye!! Paragliden (zelf niet gedaan, maar zeker volgend jaar). Jeepsafari is ook zeker de moeite waard.

33 vragen over Hotel Turquoise

• Cindy, 31-07-2019

Boulevard

Wij vragen ons af of het vlakbij een boulevard of stadje is waar we savonds vanuit het hotel heen kunnen lopen? Iemand een idee?

peter, 07-08-2019

Hallo, verder op gelegen plaatsje Fethiye is heel erg leuk , moet je zeker gezien hebben . voor 3 euro met de taxi ben je er, 5 minuten rijden , en nog goedkoper als met de dolmus. kortom genoeg te zien in de buurt. groetjes Peter.

Frans Jonkers, 02-08-2019

Jazeker.Vanaf hotel 5 min lopen naar brede boulevard.Volop restaurantjes en barretjes.

• bennie, 19-06-2018

ontbijt

hoeveel keus is er bij het ontbijt ?

Frans Jonkers, 23-06-2018

ruim voldoende-zowel english breakfast als gewoon.Altijd vers fruit,omelet,wentelteefjes broodjes etc

• bennie, 19-06-2018

ontbijt

hoeveel keus is er bij het ontbijt ?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand10 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 500 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald