Hotel Turquoise

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Aan de Turkse kust in Oludeniz vind je Hotel Turquoise. Hier slaap je op een ruime, schone kamer en geniet je van lekker en gevarieerd eten. De all-inclusive is hier ook echt all-inclusive. Verwacht hier daarentegen geen goede Wifi, want je kunt alleen in de lobby gebruik maken van het internet. Dichtbij het strand en de winkelstraat.

321 reviews over Hotel Turquoise

• 10Loes Joyce en Nova06-09-2016

Heerlijke vakantie gehad!

Super fijn kleinschalig hotel waar het je aan niets ontbreekt. Vriendelijk personeel en leuke animatie totaal niet opdringerig. Mooie ligging vlakbij taxi post en winkelstraat. Het eten is erg goed en smaakvol elke dag iets anders. Wij komen zeker terug hier! Oludeniz is ook een erg mooie plaats

Het management, ASST GENERA MANEGER, 08-09-2016

Geachte mevrouw Loes, Joyce en Nova,

Wat een mooie punten, heel erg bedankt hiervoor!

We vinden het super om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf.

Bedankt voor uw komst en graag tot de volgende keer!

Het management

• 10jan sondervan10-06-2016

magnifiek hotel

Dit jaar voor de 2e x in dit fantastische hotel doorgebracht.. Het is de mooiste stek in Ölüdeniz. Op loopafstand van het strand bij de tot mooiste verkozen zee vd wereld ! Fijne winkelstraat richting strand en kleine boulevard waar de paragliders landen. Prachtig kleinschalig goed onderhouden rustig gelegen en schoon hotel met laagbouw met een fijn zwembad. Ik heb de hotels in Ölüdeniz paragliding ook van boven mogen beoordelen; Turqoise is het mooist.Supervriendelijk gastvrij en behulpzaam personeel. Overdag en 's-avonds leuke activiteiten georganiseerd door het enthousiaste entertainment team Ebru en Ali met oa superoptredens in de avond. Ook het eten was heerlijk, gevarieerde goede keuken.. Het is ál het goedlachse hardwerkende gastvrije personeel die het hotel een dikke 10 doen verdienen. Zeker niet ons laatste bezoek geweest. Teşekkürler personel Turqoise, Görüşürüs!!

• 4Paul22-09-2013

Twee sterren teveel

Bij aankomst een slechte ontvangst door de receptie onvriendelijk. Kamers gerenoveerd maar slechte bedden veren voelbaar, badkamer roestige douche cabine en zeer gedateerd. Kleine doorgang om in de douche te komen voor corpulentie mensen bijna niet toegankelijk. Het eten er was voldoende maar zeer eenzijdig altijd de zelfde salades, en de hoofdgerechten warmen weinig gevarieerd en niet lekkerwarm. De ligging van de tuin en zwembad zijn perfect, en gezellig. Dit hotel verdiend geen 4 sterren maar maximaal 2 sterren. Tevens is er geen handdoeken service aanwezig wat je wel zou verwachten bij een all-inclusief

• 9Claudia en Edwin14-06-2007

wij zijn regelmatig in Turkije geweest in verschillende hotels,wij vinden Turquoise een van de betere 3 sterren hotels.We hadden een mooi gelegen kamer(blok 5 1e verdieping, het ontbijtbuffet was uitstekend en het personeel zeer vriendelijk. Ook de ligging van het hotel sprak ons zeer aan niet te ver van het centrum en strand en heerlijk rustig.Wij zullen dit hotel zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen

• 8Nico Donker04-06-2007

Wij zijn van 26 mei tot en met 02 juni in hotel Turquoise geweest. Het is ons zeer goed bevallen. De parkachtige tuin met een prachtig zwembad is top. Het personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Wij hadden een goede hotelkamer,op de eerste verdieping van blok 5; enige nadeel was het kleine balkon.

Het eten was goed, echter de keuze van het hoofdgerecht te beperkt. Ontbijtbuffet uitstekend.

Hotel is op een paar honderd meter van de gezellige hoofdstraat verwijderd, strand eveneens makkelijk pet voet te bereiken.

Oludeniz heeft een prachtig (kiezel/zand)strand en de zee is werkelijk fabelachtig.

Oludeniz is het centrum voor de paragliders. Sky Sports in de hoofdstraat met een Nederlandse eigenaresse is de nummer één voor wat betreft service, klantvriendelijkheid, veiligheid en verzekering. Kortom een aanrader.

Marga, Nevan en Nico

• 8Netty en Piet 28-05-2007

Wij zijn van 15 mei t/m 26 mei 2007 in Turquoise geweest. Ondanks diverse negatieve beoordelingen hebben wij hier een prima vakantie gehad. Positief zijn: Bijzonder vriendelijk personeel. Groot zwembad met voldoende ligbedden Redelijk diner veel lekkere voorgerechten, matige keuze in hoofdgerechten en desserts.

negatief:de kamers.Als je een goede kamer wilt hebben probeer dan (een tip doet wonderen) een kamer te krijgen op de 1e of 2e verdieping en niet in blok 6 en 7. De voorzienig van zeep en shampoo is zeer matig.

Verder valt er op dit hotel niets aan te merken zeker als het een 3 sterren hotel betreft

• 8Johan24-05-2007

Van 12 tot 19 mei 2007 naar Turquoise geweest. Mooi en schoon hotel met prachtige tuinen en gezellig restaurant en bar. Het hotel ligt aan de rand van het gezellige centrum van Oludeniz en is dus een minuutje lopen. In tegenstelling tot veel andere turkse badplaatsen zijn de mensen hier niet opdringerig! Heerlijk! Belcekiz-strand ongeveer 5 minuutjes lopen en het Blue-Lagoon strand ongeveer 15 minuten (erg de moeite waard trouwens). Wij boekten op basis van halfpension. Erg goed bevallen, veel afwisseling en keuze in het voor- en hoofdgerecht. Nagerecht had iets uitgebreider gekund naar mijn mening (wij zijn misschien verwend met voorheen altijd 5* hotels). Meerdere avonden dansshows en op donderdagavond een barbecue in de tuin. Erg gezellig en goed georganiseerd. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding, drankjes niet duur. Uiterst vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 8C.Keizer-Doodeman24-10-2006

Adrie en Christa,

Wij zijn van 70kt tot 17okt in dit hotel geweest, wij vonden het er super Heel lief en behulpzaam personeel, alle complimenten voor de koks in dit hotel, en niet te vergeten het animatieteam Een hele fijne plek om terug te gaan leuke mensen ontmoet bedankt Turquoise

• 8Anneke en Dick22-10-2006

vannacht naar nederland gekomen,het was er SUPER. prachtige tuinen en behulpzaam personeel! ondanks de regen hebben we ons toch goed kunnen vermaken. nog nooit zoveel varianten op kip gezien!wij vonden het eten goed. enne...Maranne en Rien:die RAKIE was RAAK!!!!Groetjes,Anneke en Dick

• 8marianne en rien20-10-2006

wij zijn 18 oktober terug gekomen en hebben het er heerlijk gehad, een prima sfeer overdag en s,avonds ,ik vond het hele gezellige mensen.de kamers prima ,de bedden werden zowat elke dag verschoond, en een schat van een tuinman die altijd klaar voor je stond.ook als je s,nachts je kamer een beetje ver weg vond, hij wees je de weg. groetjes marianne en rien

21 tips over Hotel Turquoise

• Freek Taal, 29-06-2019

Let op de transver naar dit hotel is soms meer dan 2 uur

• annette verkooyen, 08-06-2014

Dinsdag markt in Fethiye Ook aldaar de vissershaven waar 1-2 grote schildpadden zwemmen die daar gevoerd kunnen worden. Je ziet vanzelf in welk hoekje t is want daar staan veel mensen. Bij ons was dat rond 15:30 uur

• theaderaad, 22-07-2013

6 of 12 eilanden boottocht. Boek het gewoon in het dorp, veel goedkoper dan bij de host(ess) en je vertrekt gewoon uit Oludeniz. Spaart weer een lange busreis naar Fethiye!! Paragliden (zelf niet gedaan, maar zeker volgend jaar). Jeepsafari is ook zeker de moeite waard.

33 vragen over Hotel Turquoise

• Cindy, 31-07-2019

Boulevard

Wij vragen ons af of het vlakbij een boulevard of stadje is waar we savonds vanuit het hotel heen kunnen lopen? Iemand een idee?

peter, 07-08-2019

Hallo, verder op gelegen plaatsje Fethiye is heel erg leuk , moet je zeker gezien hebben . voor 3 euro met de taxi ben je er, 5 minuten rijden , en nog goedkoper als met de dolmus. kortom genoeg te zien in de buurt. groetjes Peter.

Frans Jonkers, 02-08-2019

Jazeker.Vanaf hotel 5 min lopen naar brede boulevard.Volop restaurantjes en barretjes.

• bennie, 19-06-2018

ontbijt

hoeveel keus is er bij het ontbijt ?

Frans Jonkers, 23-06-2018

ruim voldoende-zowel english breakfast als gewoon.Altijd vers fruit,omelet,wentelteefjes broodjes etc

• bennie, 19-06-2018

ontbijt

hoeveel keus is er bij het ontbijt ?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand10 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 500 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald