Hotel Turquoise

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Aan de Turkse kust in Oludeniz vind je Hotel Turquoise. Hier slaap je op een ruime, schone kamer en geniet je van lekker en gevarieerd eten. De all-inclusive is hier ook echt all-inclusive. Verwacht hier daarentegen geen goede Wifi, want je kunt alleen in de lobby gebruik maken van het internet. Dichtbij het strand en de winkelstraat.

321 reviews over Hotel Turquoise

• 8Cheyenne09-07-2019

Fijn, schoon hotel. Goede service en lekker eten.

Een fijn hotel met meerdere blokken hotelkamers, verdeeld over de mooie tuin. De kamers zijn ruim en schoon en bevatten een koelkast en waterkoker. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het eten is erg goed, met als hoogtepunt de wekelijkse Turkish night barbecue. Ontbijt, lunch en diner in buffetvorm en tussendoor genoeg mogelijkheden om eten bij de bar van het zwembad te halen. Een minpuntje voor mij is dat het zwembad niet heel groot is en de ruimte eromheen ook niet. In drukke periodes staan de ligbedjes dus erg dicht tegen elkaar. Bij het hotel zit een super goede hammam waar je terechtkunt voor heerlijke massage arrangementen, een groot pluspunt! Ook is er een klein winkeltje en een kapsalon/schoonheidsspecialist (denk aan manicure, pedicure, enz). Het hotel ligt helaas niet aan het strand, maar naar het dorp en strand lopen is wel te doen. Daarnaast rijdt er dagelijks een busje van het hotel naar hun privéstrand en terug.

• 10Ria Van de sanden14-06-2019

Heaven

Een ongelooflijke vakantie. Deze accomodatie denkt aan alles. Zeer vriendelijk personeel. Geweldige bediening. Het eten was heerlijk. Prachtige omgeving met heel veel te doen. Echt een aanrader! Ik kan niet wachten weer terug te gaan. Dit hotel krijgt van mij een 10!

• 2018
    10Desiree Vd Berg21-10-2018

Geweldig!

Dit hotel is een Echte aanrader. Er is niks aan te merken op dit hotel Vriendelijk personeel Super eten en erg gevarieerd Zeer schone kamers Gemoedelijk hotel Prima ligging en levendig Genoeg bedjes en parasols bij en om het zwembad Misschien alleen als er in de avond geen animatie is een beetje lekkere muziek aanzetten

• 10Stephanie16-05-2018

Fantastisch echt een aanrader

Super goed hotel. Kamers erg schoon. Wordt elke dag schoon gemaakt. Eten erg lekker. Veel keus. Leuk dat ze elke dag een soort van thema hebben. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Veel Engelse maar allemaal zeer vriendelijk. Water van het zwembad was erg koud. Privé strand erg mooi. Het eten moet je daar wel zelf kopen maar is erg lekker. En niet te duur. Over 10 dagen ga ik weer 😍🌞 en in oktober met de airgames nog een keer.

• 9ic.Schilder14-05-2018

Geweldig tweede thuis daar waar IK verwend wodt

Zeer kleinschalig geen grote resorts vriendelijk en sportief dorp qua paraglyding

• 2017
    9Josefine Huntjens05-08-2017

Fantastisch gezinshotel

Eten, drinken,personeel, kamers, zwembad, entertainment krijgen een 9 ze hebben heerlijke maaltijden, voor ieder wat wils, de kamers zijn mooi en heel erg schoon, ze hebben een prachtig zwembad ook voor de kleintjes, er is genoeg te doen, en het ligt niet ver van het prachtige strand en de blue lagoon, voor ons een top lokatie!

En minpunten? Die zijn er niet, echt niet!

• 9OME GEURT25-07-2017

Geweldig zeer goed,

Geweldig wat een top hotel,personeel heel behulpzaam en boven al vriendelijk,goed en gevarieerd eten,heerlijk zwembad,mooie kamers alleen wel wat gedateerd,10 minuten lopen en je zit tussen de winkeltjes barretjes en eet gelegenheden ook mooi en spektaculair zijn de paragliders die de hele dag door te zien zijn,er is voldoende aanbod voor excursies die moet je gewoon boeken in het dorpje zelf,wij komen hier zeker terug.

• 7Linsey11-06-2017

Lekker ontspannen

Het is een rolstoelvriendelijk hotel, veel engelsen en ouderen.. de sfeer is wel gezellig onder de engelsen en er komen veel gasten ieder jaar terug. Maar qua eten mochten ze meer variatie doen. Het is niet voor iedereen weggelegd. Mijn reisgezelschap kon niet altijd van het eten genieten. Verder zijn de kamers boven top alleen de familiekamers zijn wat gedateerd.. we konden het verschil goed zien.. Verder is het personeel wel aardig. Ze mogen alleen hun engels bijspijkeren! Tip: Ga lekker paragliden en maak er het beste van!

• Oude reviews

10Martens Bas-Roos Line05-11-2016

Goed vertoeven daar

Voor het derde jaar op rij onze vakantie daar doorgebracht. heel goed, niet te groot en met veel groen. Was minder bezet dan vorige jaren, maar toch nog beter, daar waar andere hotels gewoon dicht waren. Het eten is nog steeds heel goed' zowel aan de buffetten als de showcooking! Hebben daar vertoefd begin september voor 15 dagen, met uitzonderlijk heel warme temperaturen. Volgend jaar, als alles blijft zoals het nu was, gaan we er zeker terug.

• 10Yvonne23-10-2016

Het was weer geweldig

Als je graag naar een All Inclusive hotel wilt gaan of gaat maar je vindt de meeste hotels te groot, dan is dit de plek om naar toe te gaan. Alle voordelen van All Inclusive maar niet te massaal. Geweldig hotel, vriendelijke staf, goed eten enz. We gaan volgend jaar weer.

21 tips over Hotel Turquoise

• Freek Taal, 29-06-2019

Let op de transver naar dit hotel is soms meer dan 2 uur

• annette verkooyen, 08-06-2014

Dinsdag markt in Fethiye Ook aldaar de vissershaven waar 1-2 grote schildpadden zwemmen die daar gevoerd kunnen worden. Je ziet vanzelf in welk hoekje t is want daar staan veel mensen. Bij ons was dat rond 15:30 uur

• theaderaad, 22-07-2013

6 of 12 eilanden boottocht. Boek het gewoon in het dorp, veel goedkoper dan bij de host(ess) en je vertrekt gewoon uit Oludeniz. Spaart weer een lange busreis naar Fethiye!! Paragliden (zelf niet gedaan, maar zeker volgend jaar). Jeepsafari is ook zeker de moeite waard.

33 vragen over Hotel Turquoise

• Cindy, 31-07-2019

Boulevard

Wij vragen ons af of het vlakbij een boulevard of stadje is waar we savonds vanuit het hotel heen kunnen lopen? Iemand een idee?

peter, 07-08-2019

Hallo, verder op gelegen plaatsje Fethiye is heel erg leuk , moet je zeker gezien hebben . voor 3 euro met de taxi ben je er, 5 minuten rijden , en nog goedkoper als met de dolmus. kortom genoeg te zien in de buurt. groetjes Peter.

Frans Jonkers, 02-08-2019

Jazeker.Vanaf hotel 5 min lopen naar brede boulevard.Volop restaurantjes en barretjes.

• bennie, 19-06-2018

ontbijt

hoeveel keus is er bij het ontbijt ?

Frans Jonkers, 23-06-2018

ruim voldoende-zowel english breakfast als gewoon.Altijd vers fruit,omelet,wentelteefjes broodjes etc

• bennie, 19-06-2018

ontbijt

hoeveel keus is er bij het ontbijt ?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand10 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 500 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald