Hotel Turquoise

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Aan de Turkse kust in Oludeniz vind je Hotel Turquoise. Hier slaap je op een ruime, schone kamer en geniet je van lekker en gevarieerd eten. De all-inclusive is hier ook echt all-inclusive. Verwacht hier daarentegen geen goede Wifi, want je kunt alleen in de lobby gebruik maken van het internet. Dichtbij het strand en de winkelstraat.

321 reviews over Hotel Turquoise

• 6Patricia13-08-2019

Volgend jaar ander hotel.

Familiekamer geboekt met 4 bedden,maar werden om 2 uur ‘s nachts in 2/3 persoons kamer gepropt,bedden stonden klem tegen elkaar.Na klacht werd er gezegd dat dit een familiekamer was.Volgende ochtend weer naar receptie, ivm lekkage deze kamer uit nood gekregen.Na twee dagen familiekamer, deze was op de begane grond.Ruimte viel nog tegen, tweede bed voor kind was een slaapstoel van max 1.50m dus erg aan de krappe kant en heel hard. Geen terras zoals omschreven maar balkon van 3 m2. Vreemd....maar er werd ons verzekerd dat dit de familiekamer was. Badkamer klein, douchestang bevestigd met tie-wraps.De avond voor vertrek kom ik er per toeval achter dat de familiekamers (met 4 normale bedden en terras) in het souterrain liggen.Verder weinig smaak en variatie met eten.Bij volle bezetting zwembad te klein,te weinig bedjes en handdoeken.Omgeving is verder prachtig, fijn zandstrand bij seahorse beachclub,maar zou Turquoise niet meer boeken!

• 8Nicole wassenaar05-05-2019

Prima hotel

Paragliden is een aanrader!

• 10marjan hoppenbrouwer25-08-2016

fantastisch hotel

sinds gister terug na een geweldige vakantie in het turquoise hotel in ölüdeniz. het liet niets te wensen over , niets was te veel voor het personeel. alles wat je vraagt wordt voor je geregeld . iedereen is heel vriendelijk, genoeg te doen in het hotel voor jong en oud. in principe hoef je je hotel niet uit. Dat hebben we natuurlijk wel gedaan maar als je dat niet wilt hoeft het niet. Het eten is werkelijk verrukkelijk en gevarieerd . de kamers zijn brandschoon, hamam is fantastisch , prachtige tuin , mooie shows s'avonds, kortom geweldig allemaal. het enige minpunt is dat je in de maand augustus een vol hotel hebt met te weinig zonnebedjes. om half 6 worden de bedjes bij het zwembad al geconfisqueerd zodat een ander geen plek heeft. soms staan ze de hele dag leeg voor. de ruimte voor meer bedjes heb je niet dus dat is het grote euvel. voor de rest geen enkele opmerking .

Geachte mevrouw Marjan Hoppenbrouwer,

Wat een mooie punten, heel erg bedankt hiervoor!

We vinden het super om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf.

• 9ed van schaik14-08-2016

Geweldig

Wij waren deze keer met ons hele gezin. Wij vonden dit hotel al altijd geweldig, onze kinderen en kleinkinderen waren ook zeer enthousiast over dit hotel.De kleinkinderen vonden het geweldig in de kidsclub en waren niet uit het zwembad weg te slaan.De glijbanen vonden ze geweldig. Het enige minpunt dit jaar is dat er werd toegestaan dat er voor 9h00 handdoekjes gelegd mochten worden, waardeloos.Moesten wel mee gaan doen aan deze onzin.Wij komen zeker weer terug in dit hotel.Wat ook een verademing was ,eindelijk eens geen russen die de zaak liepen te verstieren bij het buffet.

Geachte heer Ed van Schaik,

Wat een mooie punten, heel erg bedankt hiervoor!

We vinden het super om te horen dat u heeft / jullie hebben genoten van uw verblijf.

• 8Erik Stok10-08-2016

Fantastisch en (kind) vriendelijk.

Goed verblijf, de bedden konden iets beter maar alles daaromheen maakt alles goed. We gaan er voor de derde keer naartoe

Geachte heer Erik Stok,

We vinden het super om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf.

• 10tom03-03-2016

beste vakantie ooit

Deze super mooie plek is echt een aanrader!. Wij hebben wel vaker 3 a 4 x zoveel uitgegeven voor een vakantie. En die waren goed maar deze was echt super!

• 4Fam Nieuwenhuis06-08-2015

Erg jammer

Viel erg tegen. Restaurant tafels waren ronduit smerig. Werden alleen met veger afgedaan, plekzooi lieten ze zitten. Veel te weinig ligbedden tov aantal gasten. Ook een ramp alle bedjes lagen om 06:00 al belegd met een handdoek. Veel Turkse gasten, wat niet erg is echter werden ze overal voorgetrokken, denk aan rijen bij het eten en de bar. Personeel erg onvriendelijk en ook bijna geen contact mee te maken daar ze amper Engels kunnen. Prijs is erg duur. We dachten een gezellig kleinschalig 4 sterren hotel te boeken maar ik snap niet dat dit Hotel bij de touroperator als 4 sterren staat. Ik zou het net een 2,5 geven. De ervaring was zeker niet kleinschalig en gezellig, ja onderling.

Conclusie voor ons is als we 700 euro minder zouden hebben betaald hadden we dit kunnen verwachten en geen reden gehad tot onvrede.. Maar door de hoge prijs tov 5 sterren hotels in bv Side kunnen we niet anders concluderen: Erg jammer. Ook frappant detail: 7 van de 10 NL gasten vond het zeer tegenvallen...

• 4Fam. van den Berg05-08-2015

Nooit meer.

De kamer wordt inderdaad netjes schoon gemaakt. Maar verder is het niet erg proper in dit hotel.Het restaurant (nou ja, restaurant) heeft geen koeling/airco. Er wordt wel volop gebakken hier binnen dus temperatuur loopt hoog op. Tafelkleden- bestek- de vloer werden niet echt schoon gehouden. Er zijn veel te weinig ligbedden tov het aantal gasten. Op een dag was er een plaatselijke bruiloft waarvoor een veld waar normaal ligbedden staan niet door toeristen gebruikt mocht worden (?????). Uiteraard hebben wij zelf onze keuze voor dit hotel gemaakt maar dat was wel op basis van de informatie welke de reisgidsen aangeven. Het verbaast ons dat die info niet klopt. Dit is zeker geen 4 sterren hotel en ik betwijfel of 3 sterren haalbaar is.

• 8Cynthia26-08-2014

Prima hotel in mooie omgevind

Prima hotel, bedden wel erg hard en wij voelde de veren in de bedden zitten. We hadden een vernieuwde erg ruime kamer met een groot balkon. Het zwembad en de ruimte daaromheen is iets te krap in het hoogseizoen i.v.m. dat er een verdieping op de accomadatie geplaatst is. Dus je moet geluk hebben dat er nog een bedje bij het zwembad vrij is al kom je redelijk bijtijds sochtends. Prima eten en Oludeniz blijft een mooie idyllische plek niet zo massaal, heerlijk gewoon!

• 9Maikel van den Enden20-09-2013

Heerlijke vakantie!

We zitten hier momenteel nog tot zondag einde middag / begin avond en hebben een heerlijke vakantie! Wat zeker een aanrader is om te gaan paragliden; super super gaaf!

21 tips over Hotel Turquoise

• Freek Taal, 29-06-2019

Let op de transver naar dit hotel is soms meer dan 2 uur

• annette verkooyen, 08-06-2014

Dinsdag markt in Fethiye Ook aldaar de vissershaven waar 1-2 grote schildpadden zwemmen die daar gevoerd kunnen worden. Je ziet vanzelf in welk hoekje t is want daar staan veel mensen. Bij ons was dat rond 15:30 uur

• theaderaad, 22-07-2013

6 of 12 eilanden boottocht. Boek het gewoon in het dorp, veel goedkoper dan bij de host(ess) en je vertrekt gewoon uit Oludeniz. Spaart weer een lange busreis naar Fethiye!! Paragliden (zelf niet gedaan, maar zeker volgend jaar). Jeepsafari is ook zeker de moeite waard.

33 vragen over Hotel Turquoise

• Cindy, 31-07-2019

Boulevard

Wij vragen ons af of het vlakbij een boulevard of stadje is waar we savonds vanuit het hotel heen kunnen lopen? Iemand een idee?

peter, 07-08-2019

Hallo, verder op gelegen plaatsje Fethiye is heel erg leuk , moet je zeker gezien hebben . voor 3 euro met de taxi ben je er, 5 minuten rijden , en nog goedkoper als met de dolmus. kortom genoeg te zien in de buurt. groetjes Peter.

Frans Jonkers, 02-08-2019

Jazeker.Vanaf hotel 5 min lopen naar brede boulevard.Volop restaurantjes en barretjes.

• bennie, 19-06-2018

ontbijt

hoeveel keus is er bij het ontbijt ?

Frans Jonkers, 23-06-2018

ruim voldoende-zowel english breakfast als gewoon.Altijd vers fruit,omelet,wentelteefjes broodjes etc

• bennie, 19-06-2018

ontbijt

hoeveel keus is er bij het ontbijt ?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand10 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 500 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald