Hotel Turquoise

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°21°
Hotel Turquoise
8,3

Aan de Turkse kust in Oludeniz vind je Hotel Turquoise. Hier slaap je op een ruime, schone kamer en geniet je van lekker en gevarieerd eten. De all-inclusive is hier ook echt all-inclusive. Verwacht hier daarentegen geen goede Wifi, want je kunt alleen in de lobby gebruik maken van het internet. Dichtbij het strand en de winkelstraat.

13 reviews over Hotel Turquoise in het Nederlands

2008

toppertje

r.kuijper
23-10-2008

zeer goed hotel, goede service met een goede ligging

Gereisd Familie in oktober 2008

is oke

carolien
18-10-2008

Wij komen er al 5 jaar Het is een van de goedkopere hotels in oludeniz. als je meer wilt verwachten moet je een ander hotel nemen. kwa prijs e.d. zit het wel goed.

Het eten is vaak hetzelfde evenals het entertaiment. mensen die er voor het eerst komen zullen het leuk vinden maar als je er al meerdere jaren komt is het wel zo fijn als het eten en entertaiment wordt veranderd.

Voor de rest is ligt het hotel op een "berg" je moet dus wel even een stukje lopen om bij het strand te komen.

Gereisd Familie in september 2008

Een paradijsje

astrid
28-9-2008

Een heerlijk hotel, goed eten en een gezellige gemoedelijke sfeer, vriendelijk personeel, een fantastisch zwembad met altijd genoeg ligstoelen, 2x per week een zeer uitgebreide bbq in de prachtige bloeiende tuin, veel amusument 's avonds, als je op een heerlijke ongedwongen manier wilt ontspannen dan moet je naar dit hotel gaan, wij hadden eerst een slechte kamer maar na even praten kregen wij een hele mooie schone kamer toegewezen en ook de omgeving is adembenemend, bounty stranden, bergen, je kunt er veel verschillende excursies maken er is werkelijk van alles te doen, het centrum waar je vlakbij zit is heel gezellig, het is er niet duur, ik ga er zeker terug

Gereisd Familie in september 2008

Preisdaler

Absoluut een aanrader !!!!

Guus en Edith
24-8-2008

Wij hadden met 3 personen een kamer op de 1e verdieping, met zicht op het zwembad.Dit is ons goed bevallen. Kamer was groot genoeg,zag er verzorg uit,werd iedere dag schoongemaakt,regelmatig schoon beddegoed en schone handdoeken in overvloed.Natuurlijk hoor je de muziek s‘avonds van de bar,maar dat vonden wij niet echt storend.En duurt bovendien niet tot diep in de nacht.Als je aan de straatkant een kamer krijg heb je veel meer last van het Dorian Hotel dat van s’ochtend vroeg tot s’avonds laat harde muziek draait.Eten was heerlijk en meer dan genoeg keus. Als er iets op was werd het gelijk weer aangevuld.Personeel is uitermate vriendelijk en werkt echt klokje rond. En dan staan ze s’avonds in de hitte ook nog vrolijk te dansen om de gasten te amuseren,en niet alleen het animatie personeel, maar ook b.v. het bedienend of het keukenpersoneel.Turks bad is vooral na het strand HEERLIJK.Ga daarvoor naar het Belcekiz beach Hotel.Schoon en Goed.Volw.€10, Kind.€5, Winkelstraat uit links af.

Gereisd Familie in augustus 2008

super aardige mensen!

van Broekhoven Bergen op zoom
15-7-2008

Gisteren terug gekomen van deze vakantie. We hebben het met onze tienerkinderen heerlijk gehad. Onze familiekamer was het type B. Zeer belangrijk als je apart wilt slapen...type A is allemaal in 1 ruimte.Elke dag schone badhanddoeken. De jonge mensen werken hier zo hard!!!Van half 6 tot 01.00uur zijn ze gewoon met een glimlach aan het werk. Het zwembad is mooi. 's Morgens aquagym en waterpolo. 's Middags waterbasketbal. Elke avond entertainment.Dansen en Cabaret is erg leuk. Eten was goed!Lekker gekruid en gevarieerd elke dag.Alleen de salades zijn hetzelfde...toetjes waren niet zo gevarieerd,maar lekker. Shuttle-service naar Sugar Beach!!!EEN AANRADER! Heerlijke ligbedden met goed eten aan het strand of op je ligbed. Bedjes kosten 5ytl per stuk,ook de parasol kost 5 ytl. In Oludeniz zelf kost dat 20ytl te samen(2pers) Markt in Fethiye is op dinsdag tot 20uur.Eind van de dag kan je goed zaken doen.Spijkerbroeken in het stadje kan je voor 55/60ytl krijgen.Markt 45 à 50ytl.

Gereisd Familie in juli 2008

GEWELDIG HOTEL!

manon
11-7-2008

wij zijn net terug gekomen van dit hotel, wij hebben echt een super vakantie gehad. dit hotel is echt een aanrader! je hebt wel wat last van het dorian hotel, die tegen over turquoise zit, maar daar stopt de muziek om 12 uur, dus dan kan je rustig slapen. De zee is erg mooi, je bent er zo via de winkelstraat. en zeker een aanrader is de jeepsafari dat was echt een hele belevenis! echt GEWELDIG. dit was echt een super leuke vakantie.

Gereisd Familie in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We waren hier 1 week

Ruud
7-7-2008

We waren hier 1 week. Op basis van half pension. Mijn algehele indruk van dit hotel is uitmuntend. Er wordt hier heel goed voor de gasten gezorgd. Het personeel is vriendelijk en heel erg behulpzaam. Er is een nabij liggend hotel wat nogal voor lawaai zorgt, we hadden om een andere kamer gevraagd omdat de kleine niet goed kon slapen, en hebben een andere gekregen die niet aan de straat kant was. Top! Volgend jaar komen we hier weer terug, zeker weten.

Gereisd Familie in juli 2008

prima tijd gehad,goede keuken en voor onze kleine meid een

anne
25-6-2008

prima tijd gehad,goede keuken en voor onze kleine meid een hele leuke speelplaats. Alles stond in bloei en dat was prachtig. Kamer was prima en werd goed schoongehouden,wel blij dat we niet aan de straatkant zaten ivm muziek van ander hotel.

Gereisd Familie in juni 2008
2007

Ben altijd heel positief geweest over dit hotel

Ben Franswa
31-10-2007

Ben altijd heel positief geweest over dit hotel. We zijn er dan ook al voor de achste keer naar toe gegaan. Alleen zijn we altijd in de zomer maanden gegaan juli/aug en dit jaar door omstandigheden in okt. Wat mij opviel was dat er geen fut meer in het personeel zat. De bar mederwerkers bij de pool waren dramatisch slecht dit jaar. En hadden er echt geen zin meer in. Het water in het zwembad was ijs maar dan ook ijs koud. De bar was s'avonds om 21.00 uur dicht. Jammer als je thuis komt en nog wat wil drinken. Ook is er in deze periode geen enkele vorm van entertainment en worden de gasten echt aan hun lot over gelaten. Er is werkelijk NIETS te doen. Mijn advies is dan ook niet naar toe gaan in de maand okt, maar in de maanden juli/aug is het er helemaal super. En de lokatie blijft schitterend.

Gereisd Familie in oktober 2007

Werkelijk een prima hotel, waar je helemaal tot rust kunt

Ben Franswa
8-8-2007

Werkelijk een prima hotel, waar je helemaal tot rust kunt komen. Niet te groot en zeker niet te klein. Kamers zijn keurig, en het personeel is werkelijk top en zeer behulpzaam. Jammer is wel dat om 24.00 uur de muziek uitgaat ivm buren overlast. We komen hier al 7 jaar en ik heb mijzelf er nog geen seconde verveeld.

Gereisd Familie in Wed Aug 08 2007 15:30:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand10 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 500 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BalsportenBasketbal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Turquoise in Olüdeniz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Turquoise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.