Hotel Noa Hotels Olüdeniz Resort

Hotel Noa Hotels Olüdeniz Resort

8.5Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Olüdeniz

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Noa Hotels Olüdeniz Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

392 reviews over Hotel Noa Hotels Olüdeniz Resort

• 8Cuddles21-10-2012

Wij komen terug!

Dit hotel is fantastisch gelegen. Omgeven door bergen en zee met prachtig blauw water. Vlakbij het hotel ligt een openbaar strand. Ligbedden en parasol moet je huren (6 Turkse lira per stuk). Voordeel hiervan dat er geen gedoe is met 'handdoekjes leggen'. Strand bestaat uit hele kleine kiezeltjes en gaat richting zee over in grotere stenen. Waterschoentjes met stevige bodem zijn onmisbaar. Zee loopt heeeeel steil af, dus al na 2 meter kun je niet meer staan. Niet kindvriendelijk dus. Het hotel heeft anderhalve kilometer verderop ook een eigen strand (Sun City); hier rijdt twee keer per dag een gratis busje naartoe. Hotel zelf is prima, we hadden prima kamers (422 en 423). Groot genoeg, schoon, heerlijke stevige bedden, doucheshampoo aanwezig. Het eten is goed, maar zou wat gevarieerder mogen. Na een week heb je het wel gehad. Personeel is vriendelijk, soms een beetje laks met aanvullen, afruimen e.d. Minpunt: cocktails zijn alleen tussen 20 en 21 uur gratis!

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 6voskuilen18-10-2012

Schitterende omgeving met leuke boulevard.

Geen 4 sterren waard, wij zaten in het oude gedeelte met bedden zo smal en klein waar je, wij zijn niet fors, geen twee volwassenen op kan laten slapen en met lakens te klein voor de bedden. De vloerbedekking was zo smerig dat je altijd iets aan je voeten moest hebben. Het eten was erg eenzijdig, elke dag kip en gehakt en vis, wat afwisseling had beter geweest. Veel kapotte stoelen en parasols bij de relaxpool die gewoon bleven staan.Door de hoge beoordeling had ik hier meer van verwacht, dit is geen 8.4 waard.

Gereisd met vrienden in september 2012

• 8vanhooren johnny16-10-2012

voor de 5de keer, en weer een super vakantie !

Als ik alle beoordelingen overloop dan kan ik sommige commentaren en kritiek tot op zekere hoogte volgen. Er is altijd wel iets waar je kunt over kankeren, maar dat zal grotendeels afhangen van hoe je ingesteld bent. iedereen zoekt maanden op voorhand naar een zo goedkoop mogelijke formule en verwacht dan een vip-behandeling in het Hilton. Doe even normaal en kijk eens wat je in dit hotel allemaal krijgt voor je geld. Dit is en blijft een steengoed hotel voor zijn prijs, in een paradijselijke omgeving. Je moet er dan wel de moeite voor doen om die te ontdekken. toegegeven sommige kamers hebben dringend een beurt nodig, de bar wordt te klein en hier en daar is de accommodatie wat oubollig maar ze doen hier echt hun best om het naar je zin te maken. kamers klein maar kraaknet en maaltijden voortreffelijk.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8ivheiningen05-10-2012

Fantastische plek

Hotel Oludeniz Resort ligt in een prachtige omgeving. De boulevard is erg gezellig en levendig o.a. door de para gliders die daar landen. Het strand is mooi en ruim. Het hotel heeft een oud en nieuw gedeelte, gelukkig zaten wij in het nieuwe, de oude hokjes in het oude gedeelte zijn geen 4 sterren waardig.Onze kamer werd keurig schoon gehouden, iedere dag schone handdoeken, het hele park was erg schoon.Het eten heerlijk en gevarieerd, en het personeel behulpzaam en erg vriendelijk.Wij hebben daar een prima vakantie gehad, maar omdat wij niet de kans willen lopen een oude kamer te krijgen gaan wij niet naar dit hotel terug. Wel naar deze streek want die is prachtig.

• 7A van Dalfen04-10-2012

Prachtige omgeving

De omgeving van dit hotel is erg mooi , maar het resort bestaat uit een oud en een nieuw gedeelte. Het oude gedeelte is bedroevend slecht, piep kleine en oude hokjes meer zijn het niet .,ook zijn de bedden erg klein het zijn twijfelaartjes dus niet eens een fatsoenlijk twee persoonsbed. Het nieuwe gedeelte ziet er goed uit en hebben nette en goede kamers, en prima bedden ,het vervelende is als je dit resort boekt weet je niet of je een nieuwe kamer of een oude kamer krijgt toegewezen. Bij aankomst kregen we een oude kamer toegewezen maar zijn daar niet mee accoord gegaan en hebben met een bij betaling van 10 euro per nacht een nieuwe kamer gekregen. De schoonmaak was prima en iedere dag kreeg je schone bad handoeken De koelkast was alleen de eerste dag gevuld met 1 fles water en later nooit weer, ook voor de kluisjes betaal je 3 euro per dag. Alle buitenlandse gedisteleerde dranken waren niet gratis. Al met al vond ik dit hotel niet 4 sterren waard en met name door het oude gedeelte

• 8P. Vervoort01-10-2012

Met touroperator nooit meer!

Het hotel kent inderdaad een aantal zeer verouderde en te kleine kamers,die helaas (nog) niet gerenoveerd zijn. Andere kamers zijn weliswaar kleiner maar prima!Vooral de kamerhuisjes op de 'berg' zijn erg mooi!Het gehele complex ligt in een zeer mooie en sfeervolle tuin en wordt goed onderhouden.Enige minpuntje:de lokale alcohol is erg beperkt en smaakt te goedkoop,bier is prima! We zouden onze 11e dag oorspronkelijk volgens ticket om 08.30 met vliegtuig vertrekken.1 dag tevoren was er een fax van touroperator;vertrek vliegtuig 06.45 /vertrek hotel 02.00u.Een zeer onaangename verrassing.Onze 'laatste' vakantiedag hebben we dus nauwelijks kunnen slapen, 4 uur op de zeer slecht geventileerde luchthaven moeten hangen en zijn volledig gesloopt 't vliegtuig ingegaan.Daarna nog 2 uur naar huis moeten rijden.We hebben 2 dagen nodig gehad om hiervan bij te komen.Touroperator levert dus wel ZEER onaangename verrassingen! Nooit meer. Volgens 't hotel gebeurt dit wel vaker met deze touroperator.

Gereisd met partner in januari 2012

• 6F.Gons21-09-2012

Nooit meer

In dit all in hotel zit je in een kamer van 30 jaar oud dus lig je ook op een matras van die leeftijd.Als je niet op het matras ligt is het 30 cm dik en als je er op ligt is het nog 8cm dik dus de binnenvering steekt in je lijf.een ander matras niet gekregen,er werd een deken op het matras gelegd.Ook een kluisje op de kamer valt niet onder All in dit kost €3 per dag.De strandbedjes op het strand zijn ook niet all in ,deze kosten samen met een parasol 18 TL per dag.bij elkaar is dit €168. Koffie automaten zijn regelmatig leeg of defekt.Om 23.40 uur word er bij een bar gewoon gezegd dat ze gesloten zijn ,terwijl ze tot 24.00 uur open moeten zijn.Ook is de cola lauw en het ijs vaak op . Wij nooit meer

cc

• 9-Hans-31-08-2012

Heeerlijke relaxte vakantie

Dit hotel is prachtig gelegen tussen de bergen in een prachtige goed onderhouden tuin. Het ressort ligt vlak aan zee en vlakbij het drukke winkelstraatje van Oludeniz (niet veel bijzonders en veel van hetzelfde) het strand is prachtig maar om in zee te komen heb je wel schoentjes nodig want de kiezels razen om je enkels. het personeel is super vriendelijk en zeer behulpzaam. Het eten is prima genoeg keuze en voldoende. Er waren geen Engelsen van de ergste soort en ook geen overdaad aan Russen. De kamers zijn klein maar dat maakte ons niet uit want je bent noodzakelijk buiten. Er werd dagelijks schoongemaakt en de handdoeken werden dagelijks vervangen. De zwembaden waren heerlijk om af te koelen en zeer goed schoon gehouden. Een persoonlijk minpuntje vond ik de keiharde matrassen verder was alles prima. Wij kunnen dit resort van harte aanbevelen. Wel moet je tegen warmte kunnen want tijdens ons verblijf was het tegen de 40 graden !

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Laila van Waalwijk van Doorn19-08-2012

Topvakantie!

Een hele mooie vakantie gehad. Super goed eten en zeer schoon. Personeel is erg aardig en zeer behulpzaam. Een aanrader! Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8Diana Schuiling03-08-2012

Wat een topper!

Fantastisch resort, echt een aanrader. Een heerlijke vakantie gehad, goed eten en een hele goede service!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Hotel Noa Hotels Olüdeniz Resort info