Hotel Noa Hotels Olüdeniz Resort

Hotel Noa Hotels Olüdeniz Resort

8.5Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Olüdeniz

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Noa Hotels Olüdeniz Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

392 reviews over Hotel Noa Hotels Olüdeniz Resort

• 9Edwin19-10-2013

Fantastische omgeving

Het is een goed resort met een fantastische omgeving. Het personeel is zeer behulpzaam en klantvriendelijk. De kamers waren goed en voorzien van alle gemakken. De kamers werden elke dag schoongemaakt en zonder wat te doen werd er leuke dingen gedaan.

Dit hotel is ook een kindvriendelijke locatie en heeft dan ook een kindvriendelijk zwembad.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 7Marian En Jim17-10-2013

Mooie plek, maar .....

Het is de 1ste keer dat we in dit hotel hebben vertoeft. Schone accommodatie. We komen al meer dan 13 jr in dit plaatsje en hebben het met de jaren positief zien veranderen. Ligging is prima vlak aan zee. Het plaatsje ligt aan een baai en hotel ligt vlak bij het centrum. Personeel erg vriendelijk. Gezien de kwaliteit van de "oude" kamers is de prijs te hoog. Er is een restaurant en het eten is erg lekker voor elk wat wils. Kamers worden elke dag schoongemaakt maar dienen opgeknapt te worden.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 9CP17-10-2013

een mooi hotel

een mooi hotel in een heel mooie streek tussen de bergen ,wel jammer dat je moet betalen voor een zetel als je op het kiezelstrand voor u hotel wil gaan liggen ,je kan wel naar het prive strand van hotel maar dat is alleen via een busje te bereiken omdat het te ver is te voet .maar anders is het hotel wel goed ,het eten is lekker en de kamers zijn proper en een zeer mooi tuin.

Gereisd met partner in juli 2006

• 8fam. Veldkamp05-09-2013

prima resort als uitvalsbasis voor activiteiten

We hebben genoten van de Lycische kust en dit resort is een prima resort als je niet van al te veel drukte houdt (zoals wij). Het eten is uitstekend, de kamers netjes en schoon, echt in 1 minuutje aan de boulevard/strand, het personeel utiermate vriendelijk. Het busje naar de blue lagoon is prima geregeld, het strand is keien (waterschoentjes wel handig) maar prima om op te liggen (je kan drukke kant van strand kiezen maar ook rustige kant), paragliden inderdaad geweldig en de eilandentocht geweldig (wel de tocht vanuit Fethye nemen) verder de Saklikent kloof gewoon bezoeken met de Dolmus via Fethye (kregen we bezoek aan Tlos er nog bij). Je kan heel goed zelf kiezen of je juist de drukte opzoekt (met andere vooral Engelse toeristen) of juist rust (met Turkse toeristen). Het water aan deze kust is inderdaad geweldig mooi blauw!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 9Nicky25-07-2013

Echte aanrader!

Dit Hotel heeft een prachtige ligging. Tussen de bergen en aan de fel blauwe zee! Als je het hotel uit loopt ben je gelijk op de boulevard! In het hotel is alles goed geregeld . het ziet er goed verzorgd en schoon uit! Ze doen ook hun uiterste best om je vakantie zo goed mogelijk te laten verlopen. En als je maar een klein fooitje geeft Rennen ze de hele week voor je! Ook voor de kinderen is het ideaal. Het animatie team is de hele dag bezig met spelletjes voor jong en oud! Ook heeft dit hotel een prive strandje waar je met een busje heen moet. (dit busje is gratis) Het eten in dit resort vonden wij super! Er was genoeg variatie alles was goed warm . Elke dag staan ze van alles voor je te bakken! De drankjes waren allemaal goed koud en de ijsklontjes zijn van mineraal water gemaakt! Wij hebben het hier dus onwijs naar ons zin gehad! Wel waren wij eind Juni ,dus toen was het hotel nog niet helemaal vol!

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Danny10-07-2013

Fantastische plek zeker voor herhaling vatbaar!

Noa hotel is zeer schoon en de service is boven verwachting! Mensen waren er erg vriendelijk en niet opdringerig dus je kon met gemak lopen'' De omgeving was prachtig zowel de natuur de zee en de bergen en de zwembaden bij het hotel. Wij hebben zeer genoten en het is zeker voor herhaling vatbaar. Het hotel is voor jong en oud en in de avond zit je direct aan het gezellige boulevard er is genoeg te doen!

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Monique15-06-2013

Topper

Wij hebben net een prachtige vakantie gehad in het Noa resort. Wij hebben de gehele vakantie zeer positief ervaren. Met name het personeel is uitermate vriendelijk in het gehele resort. Een familielid van ons werd ziek en binnen 5 minuten was er een dokter en de ambulance was er binnen zeer korte tijd. Zeer behulpzaam personeel, een groot compliment. Het resort heeft een prachtige ligging en het eten is goed. Wij hadden een kamer achterin het resort, wat een prima locatie was, de kamers zijn niet luxe, maar wel schoon en voorzien van alles wat je nodig hebt. Wij raden dit resort zeker aan!!

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 9lydia van veen06-06-2013

prachtig mooi gelegen in goed onderhouden tuin

fijn hotel, met meerde zwembaden. In mei altijd wel ergens een ligbedje vrij. jammer dat muziek soms hard staat er erg engels is...( hoor dan toch liever turkse muziek) . Personeel erg behulpzaam en vriendelijk. eten voldoende van keuze, wat warm moet zijn is warm, wat koud moet zijn is koud. alleen tussen vijf uur en half 8 kan je nergens iets te eten halen. soms jammer als je heel de dag op stap bent geweest en geen lunch hebt gegeten. kamers mooi in het groen..ik ga nooit naar een hotel terug, maar deze is wel te overwegen..

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Smans25-05-2013

Een fantastisch prachtige omgeving

Mooie accommodatie,vriendelijk personeel,behulpzaam. Alles op het resort is goed onderhouden. Mooie zwembaden zowel voor groot als klein Kamers zijn ruim, badkamers geen luxe,maar schoon Eten is goed en ruime keuze Resort is zijn 4 sterren waard! Komen zeker nog een keer terug.

Gereisd in mei 2013

• 7Marco09-01-2013

Geen vieren sterren waard..

In oktober naar dit resort geweest. Het tweepersoonsbed was 1,40 meter breed, de kamers donker en muf. We lagen (5 personen)in het oude deel van dit resort. Ik kom al 10 jaar in Turkije, maar dit was veruit het minste resort waar ik ooit heb mogen verbljven. Eten: vaak lauw en weinig variatie. Animatie en shows stelden weinig voor. Het enigste positieve vond ik de ligging en het dorpje zelf. Dit is geen 4 sterren waard, hooguit 3 sterren.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

Hotel Noa Hotels Olüdeniz Resort info