6 vragen over Hotel Noa Hotels Olüdeniz Resort

• merel, 03-09-2014 Rapporteren

fietsen en geld

Hallo,

Kan je goed fietsen in deze omgeving? Is er ook fiets verhuur? Hoe is het terrein?

Kan je met euros betalen??

Is alles op loopafstand te doen?

Ik hoor graag,

merel, 13-10-2014

Hallo Truus,

Bedankt voor de reactie. Wij zijn inmiddels terug en hebben een heerlijke week gehad! Zonder fietsen, daar was het inderdaad veel te heuvelachtig voor :) Wel hebben paragliden gedaan een ervaring om niet te vergeten!

Truus, 13-10-2014

fietsen kan maar is vrij heuvelachtig. In sommige winkels en restaurants kun je met euro betalen. Maar pinnen voor lira is veel makkelijker . lira is ongeveer 35 eurocent

• brigitte Jacobs, 09-01-2014 Rapporteren

handdoeken service strand

hallo, heeft dit handdoeken service voor het strand? mag je deze dus meenemen naar het strand? en kun je ook gewoon met euro s betalen of alleen TL en ponden?

Truus, 13-10-2014

handdoeken kun je in je hotel krijgen tegen een borg en mag je meenemen naar het strand. Bij sommige winkels en restaurants kun je met euro betalen. Maar lira pinnen is makkelijker

• Cynthia van Deurzen, 13-08-2013 Rapporteren

handdoeken service?

Heeft het hotel handdoekenservice?

marijkesando, 16-08-2013

ja

• gemma bastens, 09-08-2013 Rapporteren

prive strand

Is er op het privestrand van het hotel ook iets te eten en drinken te verkrijgen?

fam. Veldkamp, 05-09-2013

Ja, en de prijs viel ons ook nog mee in verhouding tot de omgeving. De terrasjes zijn erg mooi!

We hebben een aantal aanbieders voor Noa Hotels Olüdeniz Resort voor je op een rij gezet:

• IM74, 24-04-2012 Rapporteren

luchtbed in zwembad ?

mag je bij dit hotel met je luchtbed in het zwembad, om er lekker op te dobberen ? (mag lang niet overal dus vandaar :-) )

Sophie, 27-05-2012

Hallo,

Wij zijn er vorig jaar geweest en dit was toegestaan. Hebben erg genoten daar.

• m. rusman, 06-09-2011 Rapporteren

strand

heeft hotel oludeniz resort eigen strandbedjes op strand, of moet je deze huren. zijn er zwembadhanddoeken beschikbaar.

truus ooteman, 03-02-2012

bedjes moet je betalen