Hotel Noa Hotels Olüdeniz Resort

Hotel Noa Hotels Olüdeniz Resort
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Noa Hotels Olüdeniz Resort voor je op een rij gezet:

387 reviews over Hotel Noa Hotels Olüdeniz Resort in het Nederlands

Anders

Heerlijk

M.v.H.
7-9-2016

Ik kom hier al jaren en de locatie is super. Het was alleen heel jammer dat het hotel tijdens ons verblijf besloot eerder te gaan sluiten.

Vergane glorie

nicploeg123
8-6-2015

De ligging en het eten zijn prima. De standaardkamers zijn erg verouderd en gehorig. Wij hebben daarom een upgrade genomen naar een Deluxe kamer voor € 10,-- per dag. Deze kamers zijn mooi. Linnengoed en handdoeken zijn na wassen nog vies en stinken. Ook zijn de handdoeken erg versleten. Volgens mij wordt er nooit een zeepmiddel gebruikt. Het schoonmaken van de kamers en de algemene ruimten is absoluut op een dieptepunt gekomen. Tafels, vloeren toiletten worden slechts sporadisch en summier schoongemaakt. Er lopen managers genoeg rond, maar het overige personeel is erg onervaren. Het lijkt erop dat er erg in de kosten is gesneden. Verder komen er veel (Vooral Turkse) gezinnen met veel kinderen, die zich meestal goed laten horen en weinig door de ouders worden opgevoed. Ons zien ze hier nooit meer terug.

- Een pluspunt was de touroperator agent, die ons zeer goed begeleid heeft.

- Een aanrader is hier voor brildragers. Voor minder dan de helft in Nederland, koop je hier een top bril.

Lijkt op een van der Valk Hotel

reteps
29-10-2014

Ligging is prima. Accomodatie gaat, bediening is niet herkenbaar of aanwezig.Slechte kussens. Veel dronken Engelsen. Keuken is matig. Massa restaurant met te lang van te voren gemaakt eten. Bijn al het eten is lauw. 1 soort bier of wijn verkrijgbaar ( en dat is niet van het beste ). Na 23:00 uur betalen.

Handdoeken en lakens stinken. Zijn zonder waspoeder gewassen.

Super resort!

Angela
27-10-2014

Behulpzaam en vriendelijk personeel. resort was een prachtig opgezet klein dorpje met mooie zwembaden en goede voorzieningen. elke avond topentertainement zelfs in oktober nog! Kamers goed en schoon, mooi ruim balkon, elke dag handdoeken, ook elke dag gratis badhanddoek.

Mooi plek

Piet
22-10-2014

Het eten was redelijk goed. Drinken uit plastic bekers zowel bier als wijn of frisdranken. Koffie uit kartonnen bekertjes. Bij het schoonmaken van de kamers komt geen vocht aan te pas, stoffertje en schoon is de vloer denkt men. Even het bed opmaken en de kamers zijn gedaan dit wordt verstaan onder het schoonmaken van je kamer??? Dus niet op blote voeten lopen want deze zijn daarna vuil.

slecht eten iedere dag hetzelfde

Truus
13-10-2014

Hotel en liging is prachtig. Er is veel verbouwd en vernieuwd. nieuwe gedeelte mooie kamers, oude gedeelte zijn kleine huisjes maar wel knus. Bar die er vroeger zat bij het grote zwembad is verhuisd naar de olijfgarden. Dat is jammer want de oude bar lag centraal en was altijd gezellig. Het eten lijkt heel wat maar stelt weinig voor, bij het grote buffet wordt iedere dag gebakken kip - patat - wortel - courget - en soort worstjes aangeboden. Kom hier al 6 jaar maar vindt het eten verslechterd. Heel jammer.

Heerlijk relax weekje zon.

kitty
7-10-2014

8 dagen verbleven in het resort. Heerlijk zon vakantie gehad.

Resort ligt goed net buiten de gezellige drukte van de boulevard.

Je wandelt van uit het resort zo de boulevard. Vooral de paragliders maken de sfeer af. Erg leuk om ze te zien landen op de boulevard of vanuit de lucht te spotten liggen vanaf het strand.

Kamer die wij hadden was eenvoudig. alles was aanwezig wat je nodig had. Belangrijkste was dat de kamer schoon was.

Eten was goed, ruime keus en voor ieder wel wat wils.

Personeel is behulpzaam en klantvriendelijk.

Kortom een heerlijke verblijf gehad op het noa oludeniz resort.

Aanrader paragliden! Echt een super ervaring.

super heerlijke vakantie gehad

Brigitte jacobs
31-5-2014

het is een prima hotel en gaat steeds beter worden want ze zijn alles aan het opknappen! het eten was heerlijk en gevarieerd en al het personeel super vriendelijk. de oude kamers zijn echt aan vervanging toe maar de bedden zijn prima en alles is schoon, en er zijn dus een hele hoop nieuwe kamers nu!

wederom super

mayke
5-11-2013

Voor de 10e keer in oludeniz en de 4e keer in Resort en wederom een geweldige vakantie gehad. Fantastische ligging, direct aan het strand en de boulevard. Kamers zijn goed, iedere dag schone handdoeken, goede schoonmaak enige minpuntje zijn de harde bedden.

Eten gevarieerd en goed. Personeel is klantvriendelijk en behulpzaam. Tuinen en zwembaden goed onderhouden. Aanrader is een bezoek aan Saklikent enTtlos.

Prima plek!

J.smit
20-10-2013

Prachtige ligging, prima eten in buffet vorm,genoeg variatie, vriendelijk personeel, verzorgde en goed onderhouden tuin(en). De (standaard)kamers in het oudere gedeelte zijn sober en erg eenvoudig. Wel wordt er elke goed schoongemaakt,door zeer vriendelijke dames. Het hotel ligt in een prachtig dal en vlak bij zee met gezellige boulevard met veel leuke winkels en restaurants.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Noa Hotels Olüdeniz Resort in Olüdeniz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Noa Hotels Olüdeniz Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.