Appartement Mozaic

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag35°22°

We hebben een aantal aanbieders voor Mozaic voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Mozaic in het Nederlands

2008

Leuke plek en geschikt voor jongeren

jos
29-12-2008

Het appertement is erg leuk en ruim. alleen de schonmaak is niet al te geweldig. Je moet er zelf om vragen. Voor de rest is alles goed bereikbaar, van restaurantjes tot excursies en uitgaansleven. Aan te raden is om ook naar gumbet met de bus te gaan.

Gereisd Met vrienden in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Hallo

Julian
15-1-2007

Hallo... Ik ben vorig jaar naar appartement mozaiq geweest! Superrr!! Egt keigaaf... Goeie liggen & heel goed uitgaaan!!

Gereisd Anders in januari 2007

Appartement info

• ZwembadBuitenzwembad

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mozaic in Olüdeniz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mozaic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.