Hotel Montebello Beach

Kleine kamer

nick
23-8-2004

Kleine kamer.

Elke dag zelfde ontbijt, verse jus bijbetalen!

Alleen engelse gasten, enkele dronken met lawaai!

Druk zwembadje: voor 8 uur handdoek op het ligbed!

Vriendelijk personeel!

2003

goed hotel, nieuwe kamers, atilla van de poolbar regelt perfect de hapjes en drankjes.

wij zijn hier in juni 2003 geweest en hebben zelden voor dat geld zo´n mooi hotel gehad

oludeniz is in verhouding wel duurder dan de grotere plaatsen , daarintegen is het nog niet zo massaal.

aanrader: hotel flying dutchman om te eten en wat te drinken. niet goedkoop maar mede door paul en isik oergezellig.

Wij zijn TWEE JAAR GELEDEN in dit hotel geweest.Het eten was er erg eenzijdig daarvoor zou ik er niet terug gaan.(we hadden half pension)Kamers zijn eenvoudig maar netjes/schoon.Met een klein balkon.Kamermeisjes waren ERG aardig.Het zwembad was leuk en kindvriendelijk.Aleen het personeel sprak niet zo heel goed engels/duits maar was wel aardig.Volgens mij waren ze ook gewoon moe!!Ze maken ook zulke lange dagen.Wij waren er half okt.Dus einde van het seizoen.

We hebben een aantal aanbieders voor Montebello Beach voor je op een rij gezet:

BeachCheck
BeachCheck
Tjingo
Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Montebello Beach in Olüdeniz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Montebello Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.