Hotel Liberty Hotels Lykia

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9Fenomenaal

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Liberty Hotels Lykia is mooi aangelegd met verschillende tuinen en zwembaden. Het ontbijt is uitgebreid en het eten is lekker en gevarieerd. Liberty Hotels Lykia (Oludeniz) heeft een enthousiast animatieteam, zowel voor kinderen als voor volwassenen. Je hoeft eigenlijk niet weg uit het hotel, maar het centrum van Oludeniz is zeker de moeite waard.

208 reviews over Hotel Liberty Hotels Lykia

• 2019
    8Anne17-09-2019

Super! Zeker aan te raden.

Heel goed hotel, modern, proper, goede bedden, propere badkamer. Superlekker gegeten! Buffet was heel uitgebreid, van vegetarisch tot pasta tot fastfood tot traditionele gerechten, telkens ook een uitbreid ontbijt, en heel veel vers fruit. Werknemers waren vriendelijk, hun Engels kan mss wel een upgrade gebruiken :-) Heel groot domein, voldoende plaats, voldoende bedjes, zelfs een adults-only-zwembad. Vond ik zalig. Hotel ligt aan de zee, maar wel aan de andere kant van de berg waardoor je dus telkens met de dolmus naar Öludeniz-centrum moet. Dat vond ik het enige nadeel. Al bij al wel een super hotel dat ik zeker kan aanraden.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10J. Fennema08-09-2019

Absoluut een aanrader

Prachtig resort, mooi aangelegd met verschillende hoogte nivo's waardoor mooie uitzichten. Vriendelijk personeel. Heerlijk eten, heel veel keus, het desertbuffet was onze favouriet :) Het aquapark was prachtig, de ligbedden mooi verspreid over ruime grasvelden, altijd plek. Vooral voor wat kleinere kinderen perfect maar mijn tieners hebben zich ook prima vermaakt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Ray10-08-2019

Super mooi resort in een geweldige omgeving

Echt een aanrader waar voor jong en oud van alles is te doen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Sandra14-07-2019

Ik wil terug!

Geweldig mooi gelegen in een baai omgeven door een prachtige tuin. Of je nu van rust houdt of wat meer reuring. Er zijn ook zwembaden voor 18+. Super leuk waterpark. Het eten is heerlijk met veel keuze. Het park wordt zeer goed onderhouden. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kamers ruim en goed onderhouden. Tip : paragliding! Een geweldige ervaring met adembenemend uitzicht over ölüdeniz en het hotel 😍

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 9Filiz29-05-2019

Top vakantie

wij zijn hier eind april geweest.hotel was pas geopend voor het jaar 2019.al met al zeer goede service.personeel is zeer vriendelijk en servicegericht.ook goed te doen met kleine kinderen.altind wat te doen om je te vermalen.fijne is dat het strand erg dichtbij is (rond de 150 meter) .er is veel te doen in fethiye en de ligging van dit hotel is perfect.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9Turkijegangers05-05-2019

Heerlijk resort!

Een prachtig groot resort, mooie ligging onder de bergen aan een blauwe zee. Alles is brandschoon, service is goed en de medewerkers zijn vrolijk. Buffet is heerlijk warm en zeer gevarieerd. Veel life cooking en bij het ontbijt verse jus. Bij elk zwembad zijn er barretjes en schone toiletten. De poolbus rijdt heel de dag op en neer, dus als je niet de berg op wil lopen, geen probleem. We hebben genoten van het verwarmde T-bad, heerlijk rond de 27 graden. De glijbanen zijn minderleuk voor tieners. Enig minpunt wat we hebben is dat de buitenkant van de kamercomplexen vies ogen, een verfbeurt zou geen kwaad kunnen. Verder is dit resort echt top, we hebben er inmiddels al veel bezocht in Turkije, maar dit is echt een aanrader. Alles is perfect geregeld!

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 2018
    7Jan17-10-2018

Wij gaan nooit meer want het is te massaal

Niet goed was de temperatuur van de zwembaden, veel te laag (24C), er lagen veel keien op het strand en de toegang tot de zee was erg moeilijk vooral voor kinderen en ouderen. De stoppen van de elektriciteit sloegen vaak door tijdens het douchen. Veel overlast van wespen. Resort is vrij groot en je moet absoluut goed ter been en fit zijn om overal te kunnen komen door de vele trappen. Er was ons niet verteld dat er hoofdzakelijk Russen zijn (80%), rest Engelsen, Duitsers en een handvol Nederlanders of Belgen. Het eten was hier duidelijk op aangepast. Verder heel veel kleine kinderen. De ligging van het resort is erg mooi evenals de omgeving, verder schone hotelkamers, zeer goede bedden en behulpzaam en zeer vriendelijk personeel. Aan de balie kon je met engels prima uit de voeten. Barpersoneel op de plaza was geweldig. Neem geen taxi (retour 35 euro) met het dolmus 80 euro cent tot aan Fethiye.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Mariska Coenders08-10-2018

fantastich

Dit is voor mij de vierde keer in Liberty hotels Lykia en voor mij blijft het een gevoel geven als of je thuis komt. Er zijn een aantal kleine dingen veranderd, zoals dat er meer 'instagram points' zijn bijgekomen. Dat geeft alleen maar meer leuke foto momenten! Het hotel is altijd erg schoon, personeel is vriendelijk en het animatieteam is altijd goed. Lawsen blijft voor mij de beste animateur! Ook Amelia, Polina, Maria, Ekrem, Batu, Hiko, Mustafa, Ozzy, Roxy en Emre zijn super gezellige mensen om een leuk praatje mee te maken en ze zijn goede entertainers. Al om al heb ik weer twee weken genoten, untill next time! ;-)

Alleen gereisd in september 2018

Geboekt bij neckermann
  • 10De schryver v14-09-2018

Geweldig

Wij zaten eerst in ander hotel wat een hel was dan overgeboekt naar Liberty lykia world waar we net in een paradijs kwamen ...zeer vriendelijk personeel behulpzaam,proper aangekleed...top!! Heel lekker eten alles tot in de puntjes verzorgd ...veel variatie. Mooie zee ...verschillende zwembaden mooie tuinen ...hier is voor elk wat wils!!! Super hotel ...Bedankt om onze vakantie toch nog goed te maken😘

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10Ria13-09-2018

We zijn net terug van een fantastische vakantie in Liberty Hotel Lykia World. De service vonden wij echt top. Het eten was erg lekker en er was keuze in overvloed. Bijvoorbeeld Onbijt:verse jus d`orange,vers fruit,yoghurt,groentenomelet gebakken eieren,gebakken champignons,muffins, diverse soorten brood,pannekoeken en ga zo maar door. Bijvoorbeeld diner:Allerlei soorten salades,verschillende soorten vis(bijvoorbeeld gamba,s)verse pizza,s,Thais,Turks en Italiaans. Ze maken de lekkerste cocktails. Het strand is adembenemend mooi. In de omgeving is erg veel te doen. Wij gingen altijd naar het 16+ zwembad waar je heerlijk rustig kunt relaxen. Nergens hebben wij een handdoek neer moeten leggen want er was plaats genoeg. Je kunt met de dolmus naar Oludeniz of Fethiye of met de taxi. Wij gaan zeker nog een keer terug

Gereisd met partner in september 2018

Hotel Liberty Hotels Lykia info