Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Liberty Hotels Lykia is mooi aangelegd met verschillende tuinen en zwembaden. Het ontbijt is uitgebreid en het eten is lekker en gevarieerd. Liberty Hotels Lykia (Oludeniz) heeft een enthousiast animatieteam, zowel voor kinderen als voor volwassenen. Je hoeft eigenlijk niet weg uit het hotel, maar het centrum van Oludeniz is zeker de moeite waard.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

188 Reviews over Liberty Hotels Lykia

• 10Alysia Vos30-06-2022

Ongelooflijke service kwaliteit !!

We kunnen alleen maar zeggen dat het een voortreffelijke hotel is met een fantastische ligging, een kristalheldere strand met altijd genoeg plaats om te zonnebaden. Met name de keuken is prijzenswaard met iedere dag een ander culinaire concept. Het Aquapark was een troef en schot in de roos voor de kinderen die zich iedere dag enorm hebben vermaakt. Ik kan alleen maar zeggen dat deze hotel het overwegen waard is met een uitstekende gastvrijheid en service interpretatie waarvan we versteld zijn geraakt.

Eigenaar, 12-08-2022

Merhaba beste Alysia Vos, Ten eerste willen we u hartelijk bedanken voor het kiezen van ons land en Hotel en natuurlijk ook voor het delen van uw feedback met ons. Het is voor ons een uiterste genoegen om te lezen dat u tot het fijnste detail onze diensten heeft geprezen. Ons Kindervriendelijke Hotel kenmerkt zich door met zorg geselecteerde bezienswaardigheden zoals een Aquapark met een eigen restaurant, de Baby Beach voor het strandgenot van jong en oud en niet te vergeten ons Mini Club met tal van activiteiten voor verschillende leeftijdsgroepen. We kijken ernaar uit om u en uw dierbaren spoedig weer te zien.

• 9Nicky28-07-2021

geweldig hotel

het is alweer een tijdje geleden dat wij hier zijn geweest, maar het is echt het beste hotel waar ik geweest ben. Het eten is heerlijk. Heerlijke wafels. Ligging was een beetje afgelegen maar wel een heel mooi gebied! het aquapark is super leuk ook voor oudere kinderen(vind ik zelf) de kamers waren een beetje saai maar gewoon prima. Het strand is ook heel leuk om te snorkelen, maar ik raad waterschroeven wel aan. Helaas is de prijs nu zeer omhoog gegaan dus we zullen er helaas niet meer heen gaan. Ik raad dit hotel zeker aan!

• 8Anne17-09-2019

Super! Zeker aan te raden.

Heel goed hotel, modern, proper, goede bedden, propere badkamer. Superlekker gegeten! Buffet was heel uitgebreid, van vegetarisch tot pasta tot fastfood tot traditionele gerechten, telkens ook een uitbreid ontbijt, en heel veel vers fruit. Werknemers waren vriendelijk, hun Engels kan mss wel een upgrade gebruiken :-) Heel groot domein, voldoende plaats, voldoende bedjes, zelfs een adults-only-zwembad. Vond ik zalig. Hotel ligt aan de zee, maar wel aan de andere kant van de berg waardoor je dus telkens met de dolmus naar Öludeniz-centrum moet. Dat vond ik het enige nadeel. Al bij al wel een super hotel dat ik zeker kan aanraden.

• 10J. Fennema08-09-2019

Absoluut een aanrader

Prachtig resort, mooi aangelegd met verschillende hoogte nivo's waardoor mooie uitzichten. Vriendelijk personeel. Heerlijk eten, heel veel keus, het desertbuffet was onze favouriet :) Het aquapark was prachtig, de ligbedden mooi verspreid over ruime grasvelden, altijd plek. Vooral voor wat kleinere kinderen perfect maar mijn tieners hebben zich ook prima vermaakt.

• 9Ray10-08-2019

Super mooi resort in een geweldige omgeving

Echt een aanrader waar voor jong en oud van alles is te doen

• 9Sandra14-07-2019

Ik wil terug!

Geweldig mooi gelegen in een baai omgeven door een prachtige tuin. Of je nu van rust houdt of wat meer reuring. Er zijn ook zwembaden voor 18+. Super leuk waterpark. Het eten is heerlijk met veel keuze. Het park wordt zeer goed onderhouden. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kamers ruim en goed onderhouden. Tip : paragliding! Een geweldige ervaring met adembenemend uitzicht over ölüdeniz en het hotel 😍

• 9Filiz29-05-2019

Top vakantie

wij zijn hier eind april geweest.hotel was pas geopend voor het jaar 2019.al met al zeer goede service.personeel is zeer vriendelijk en servicegericht.ook goed te doen met kleine kinderen.altind wat te doen om je te vermalen.fijne is dat het strand erg dichtbij is (rond de 150 meter) .er is veel te doen in fethiye en de ligging van dit hotel is perfect.

• 9Turkijegangers05-05-2019

Heerlijk resort!

Een prachtig groot resort, mooie ligging onder de bergen aan een blauwe zee. Alles is brandschoon, service is goed en de medewerkers zijn vrolijk. Buffet is heerlijk warm en zeer gevarieerd. Veel life cooking en bij het ontbijt verse jus. Bij elk zwembad zijn er barretjes en schone toiletten. De poolbus rijdt heel de dag op en neer, dus als je niet de berg op wil lopen, geen probleem. We hebben genoten van het verwarmde T-bad, heerlijk rond de 27 graden. De glijbanen zijn minderleuk voor tieners. Enig minpunt wat we hebben is dat de buitenkant van de kamercomplexen vies ogen, een verfbeurt zou geen kwaad kunnen. Verder is dit resort echt top, we hebben er inmiddels al veel bezocht in Turkije, maar dit is echt een aanrader. Alles is perfect geregeld!

• 7Jan17-10-2018

Wij gaan nooit meer want het is te massaal

Niet goed was de temperatuur van de zwembaden, veel te laag (24C), er lagen veel keien op het strand en de toegang tot de zee was erg moeilijk vooral voor kinderen en ouderen. De stoppen van de elektriciteit sloegen vaak door tijdens het douchen. Veel overlast van wespen. Resort is vrij groot en je moet absoluut goed ter been en fit zijn om overal te kunnen komen door de vele trappen. Er was ons niet verteld dat er hoofdzakelijk Russen zijn (80%), rest Engelsen, Duitsers en een handvol Nederlanders of Belgen. Het eten was hier duidelijk op aangepast. Verder heel veel kleine kinderen. De ligging van het resort is erg mooi evenals de omgeving, verder schone hotelkamers, zeer goede bedden en behulpzaam en zeer vriendelijk personeel. Aan de balie kon je met engels prima uit de voeten. Barpersoneel op de plaza was geweldig. Neem geen taxi (retour 35 euro) met het dolmus 80 euro cent tot aan Fethiye.

• 10Mariska Coenders08-10-2018

fantastich

Dit is voor mij de vierde keer in Liberty hotels Lykia en voor mij blijft het een gevoel geven als of je thuis komt. Er zijn een aantal kleine dingen veranderd, zoals dat er meer 'instagram points' zijn bijgekomen. Dat geeft alleen maar meer leuke foto momenten! Het hotel is altijd erg schoon, personeel is vriendelijk en het animatieteam is altijd goed. Lawsen blijft voor mij de beste animateur! Ook Amelia, Polina, Maria, Ekrem, Batu, Hiko, Mustafa, Ozzy, Roxy en Emre zijn super gezellige mensen om een leuk praatje mee te maken en ze zijn goede entertainers. Al om al heb ik weer twee weken genoten, untill next time! ;-)

Hotel Liberty Hotels Lykia info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (18)
  • KinderzwembadBeschikbaar (9)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)