Chalet

1 review over Chalet Chakra Beach Kabak in het Nederlands

Bijzondere ervaring

Jeroen Spakenburg
16-7-2014

Ik heb hier 1 week verbleven, en het was een bijzonder mooie camping. Erg schoon en leuke mensen, de bungalows zijn lekker koel in de avond, dat was ideaal.

Gereisd Met vrienden in juli 2014

Chalet info

• Aantal personen2 tot 4

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Chakra Beach Kabak in Olüdeniz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Chakra Beach Kabak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.