Hotel Belcekiz Beach

195 reviews over Hotel Belcekiz Beach

• 2018
    7R29-08-2018

Goed hotel maar geen 5 sterren

Ligging perfect Slaapkamers matig Strand goed Eten goed Zwembad matig Service goed Rolstoelvriendelijk slecht

• 10Chantal11-06-2018

Wij waren hier van 27 mei tm 7 juni. Wat een fantastische plek om naar toe te gaan. Oludeniz is een hele gezellige plaats en de omgeving is schitterend. Op 10 meter lopen van het hotel zit je in de winkelstraat met leuke winkeltjes en eettenten. Het hotel heeft een fantastische ligging met een bar die uitkijkt op de landingsbaan van de paragliders, er is altijd wel wat te zien en het leeft er heel erg. De zee is super helder en schitterend blauw, wel kiezelstrand maar met waterschoentjes goed te doen. Via een shuttle bus vanuit het hotel kun je gratis naar de bleu lagoon met heerlijke gratis ligbedden voor belcekiz gasten en een fijn zand strand. Heerlijk en schitterend mooi met grote zeeschildpadden. Het eten in belcekiz is geweldig goed en varieert iedere dag. Het paragliden is ook een geweldige ervaring. Wij gaan hier zeker terug naar toe.

Met vrienden

• 2017
    9Peter de Kock14-03-2017

Hier zie je ze vliegen

Oludinez een geweldig gebied om aan paragliding te doen of er naar te kijken. Hotel direct aan de landing aria kortom geweldig om ze te zien vliegen in al die verschillende kleuren schermen.Hotel medewerkers vriendelijk , belangstellend en medelevend.

Met vrienden

• Oude reviews

10Laetitia Muilenburg22-10-2016

Paradijs

zit hier nu samen mijn man te genieten van de zonsondergang aan de beachbar.paraglijders die 1 voor 1 landen en de mensen die langs lopen op de boulevard,echt van alles te zien.het personeel is helemaal top en zuilen ze echt missen.zijn veel in Turkije geweest maar zon top personeel hebben wij nooit meegemaakt.De ligging is Fantastisch..echt een paradijsje..wat een uitzicht zeg,de mooie bergen en het hagel witte strand en de blauwe zee.Fethiye in zeker de moeite waard,lekkere vis eten die rechtstreeks uit de zee komt ,die je dan bij het vistentje betaald,en dan dat het restaurant het klaar maakt..hmmm...Het is gewoon voor Iedereen aan te raden. gaan hier zeker nog heeeeeeel vaak terug...

• 9Kitty14-07-2016

Fantastisch hotel

Hotel Belcekiz Beach in Oludeniz ligt direct aan de wandelpromenade en het strand. Het All Inclusive concept is super. Heel gevarieerd eten. Personeel en animatie team heel erg vriendelijk en behulpzaam. Kamers niet groot, maar wel schoon. Winkelstraatje om de hoek. Paragliders landen op het grasveld tussen de promenade en het strand. Prachtig om te zien. Hotel voor herhaling vatbaar!!!

Alleenreizend

• 10M eenkhoorn02-06-2016

Fantastisch hotel we gaan zeker nog een keer terug

Rustige omgeving prachtige ligging aardige mensen niet opdringerig goede kapper en nagelstyliste eten was zeer goed. Ze brachten je naar je tafel schoven zelfs de stoel aan en brachten je het drinken aan je tafel hebben heerlijke zeebaars gegeten hebben een avond a la carte gegeten was ook heerlijk.er is veel personeel en ze zijn allemaal service gericht Savonds is het animatie team bij debeachbar te vinden en maakt met iedereen een praatje ze vragen of je het naar je zin hebt en of ze nog iets voor je kunnen betekenen de alinclusive formule is zeer goed de kamers zijn niet super groot maar word goed schoongemaakt zelfs ons wasgoed was binnen gehaald en netjes opgevouwen

• 8Roxanne07-07-2015

Gewoon goed

Wij zijn hier 2 weken geweest Wilde hier altijd al eens naartoe, service en vriendelijkheid zijn super, kamers zijn schoon en heel het hotel is erg school Personeel erg vriendelijk en werkt hard Animatie in de avond top overdags ook goed maar minder dan wij in andere hotels gewend zijn. Air is erg goed maar de andere meiden snappen weinig van de activiteiten (zijn overigens wel erg aardig) ook hebben wij maar 1 keer een poolgame gezien en misten wij de gehele dag door muziek bij het zwembad

Ook de race om 8:00 voor een stoel bij het zwembad was erg vervelend er gingen veel mensen rennen die later aankwamen ook deden sommige eerder handdoeken leggen en werd hier niets van gezegd

Eten is erg lekker, kortom een prima hotel waar wij best naar terug zouden gaan echter zijn er andere 5 sterren hotels waar wij zijn geweest beter en ook iets minder qua prijs

• 9Annelies29-06-2015

toch wel wat veranderd in 6 jaar

Omdat we 6 jaar geleden een fantastische vakantie hadden in dit hotel, besloten we dit jaar weer te gaan. Hotel is nu zakelijker, je moet betalen voor verse jus d'orange, 8 lira. Kluisje op de kamer moet voor betaald worden. Zou m.i. standaard moeten zijn bij een 5* hotel. Je mag met je ligbed niet op het gras, want dan beschadigt het, kregen we te horen. We misten een NL tv zender. Airco werkte prima. Kamers zijn idd klein, op de begane grond zijn balkons iets groter dan op de 1e. Personeel is aardig en behulpzaam, zeker als je een praatje met ze maakt. Animatie is soft; darten, poolen, jeu de boules, tafeltennis, Air is nog steeds animator, inmiddels opgeklommen tot manager animatieteam. Shows in amfitheater zijn meestal de moeite waard en duren niet te lang; zo'n 40 minuten gemiddeld. Het kijken naar de vele paragliders verveelt nooit en vanaf de plaza bar zie je ze landen op het strand. Paragliden moet je doen als je in Oludeniz bent! Het eten is heerlijk, kan niet anders zeggen.

• 7Yvon23-10-2014

Leuk hotel maar absoluut geen 5*

Prachtige tuinen mooi aangelegd. Maar kamers waren niet groot, kleine balkon daar kon je niet zitten met 2 pers. kleine badkamer geen bad. Hoofdzakelijk Engelsen, een handjevol Nederlanders. Eten was fantastisch! Maar verder viel het tegen, 1 winkelstraat en zo achterhaald 15 jaar geleden dezelfde stalletjes met dezelfde troep. en hondsbrutaal de Turken als je niks wilde kopen zo onbeschoft in de winkels.

• 9M van Veen23-09-2014

Prima hotel op prachtige locatie

Het was een heerlijke vakantie in Belcekic Beach We hadden een kamer in het hoofdgebouw. Ook de kamers in het bijgebouw staan op een mooie plaats. Vooral als je wat meer rust wilt is dat een prima optie. Het hotel ligt aan de gezellige boulevard en aan het strand met zand en kiezels dus vergeet je waterschoenen niet. Het personeel is ontzettend aardig en zorgt dat je niets tekort komt. Alles is netjes en heel schoon en het eten is heel goed. Het straatje met winkeltjes en eetgelegenheden ligt op 2 minuten afstand van het hotel. We hebben de hamam in het hotel bezocht, dit is echt op toeristen gericht. Ook zijn we gaan paragliden, even slikken als je op die berg staat, maar wat een ervaring! Het enige minpuntje is het handdoek leggen op de bedjes bij het zwembad. Heel irritant, want veel bedden worden amper gebruikt maar zijn wel bezet. In de regels staat dat het hotel de handdoeken verwijderd die voor half 9 neer worden gelegd maar helaas hebben wij ze dat niet zien doen. Verder top!

10 tips over Hotel Belcekiz Beach

• Shannon, 06-05-2014

Wij gaan in het voor en najaar. Temperaturen zijn dan rond 25-30 graden en snachts rond 15 graden. Ga je in de zomer dan is het behoorlijk heet, waarbij de temperaturen kunnen oplopen tot 45 graden.

• kees en petra deelen, 29-05-2014

Veel te doen in de omgeving

• Monique, 22-06-2014

ga een dagje naar Sugar beach, hartstikke leuk. neem wel waterschoenen mee. Wij hebben een boot trip gemaakt, was ook hartstikke leuk. Heerlijke hamman met 45 min massage gehad bij het hotel voor 35 euro.

11 vragen over Hotel Belcekiz Beach

• M, 02-04-2014

Kamer

Welke kamer ligt het meest rustigst? Ik bedoel niet aan de weg of vlakbij het animatie gebeuren en of hoofdgebouw En heeft zee zicht? Ik kan nergens een kamer voorkeur invullen.. we willen graag een rustig gelegen kamer met als het kan zeezicht, zonder last te hebben van de weg of harde muziek... ;)

Wie kan mij een kamer nr. adviseren?

Merel, 23-06-2014

Hallo Monique,

Bedankt voor je antwoord. We hebben door omstandigheden voor een andere bestemming gekozen.

Gr. Merel

Monique, 22-06-2014

wij hadden kamer nr 249. wij hadden niet veel last van geluidsoverlast. Onze kamer lag tegenover het restaurant, Ik heb wel een paar x begin van de nacht de vuilnisauto gehoord maar voor de rest weing tot zeer weinig overlast. groetjes, Monique ter Linden ps ben vandaag uit belcekiz teruggekomen. Voor meer vragen mijn emailadres is ; [email protected]

• Kitty, 29-03-2014

strandbedden

Weet iemand of de strandbedden gratis zijn voor de hotel gasten? En is het een privé strand?

Shannon, 06-05-2014

Nee, voor de bedjes moet je tegenwoordig betalen. Eerst was dit anders, maar helaas sinds kort veranderd.

• J. van der Gaast, 29-12-2012

Lift

Is er een lift in hotel Belcekiz Beach?

bij voorbaat dank,

J. v.d. Gaast

Carolien van der velden-Benschop, 05-07-2013

In het hoofd gebouw wel om in het restaurant te komen Complex is maar twee verdiepingen hoog maar uitstekend geschikt voor mensen in een rolstoel

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats