Sorteren

Reviews over Olüdeniz

Memorable Holiday

Karl Heinze Moog
    13-11-2018

We stayed 3 times at this fantastic hotel. Staff always hospitable,helpful. Foods quality and reasonable price.General areas and room clean.We are looking forward to coming back again soon.

Amazing

Adam Smith
    12-11-2018

Great Hotel. Good location very helpful reception staff. Our room was clean and suitable for 2 person. We will definately return back.

Super hotel

Stephanie Kreuger
    3-11-2018

Voor de 3de keer naar dit super hotel. Eten was lekker en altijd goed warm. Veel variatie. Kamers schoon en groot. Zwembad wat aan de koude kant maar was al midden oktober. Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Leuk dat ze je ook herkennen. Volgend jaar zeker weer terug in mei en oktober. Kapper was ook erg goed. En helemaal niet duur. Echt een aanrader !

Geweldig!

Desiree Vd Berg
    21-10-2018

Dit hotel is een Echte aanrader.

Er is niks aan te merken op dit hotel

Vriendelijk personeel

Super eten en erg gevarieerd

Zeer schone kamers

Gemoedelijk hotel

Prima ligging en levendig

Genoeg bedjes en parasols bij en om het zwembad

Misschien alleen als er in de avond geen animatie is een beetje lekkere muziek aanzetten

Wij gaan nooit meer want het is te massaal

Jan
    17-10-2018

Niet goed was de temperatuur van de zwembaden, veel te laag (24C), er lagen veel keien op het strand en de toegang tot de zee was erg moeilijk vooral voor kinderen en ouderen. De stoppen van de elektriciteit sloegen vaak door tijdens het douchen.

Veel overlast van wespen. Resort is vrij groot en je moet absoluut goed ter been en fit zijn om overal te kunnen komen door de vele trappen. Er was ons niet verteld dat er hoofdzakelijk Russen zijn (80%), rest Engelsen, Duitsers en een handvol Nederlanders of Belgen. Het eten was hier duidelijk op aangepast. Verder heel veel kleine kinderen.

De ligging van het resort is erg mooi evenals de omgeving, verder schone hotelkamers, zeer goede bedden en behulpzaam en zeer vriendelijk personeel. Aan de balie kon je met engels prima uit de voeten. Barpersoneel op de plaza was geweldig. Neem geen taxi (retour 35 euro) met het dolmus 80 euro cent tot aan Fethiye.

Olüdeniz scoort een 8,4 uit 10, op basis van 299 reviews