Olüdeniz

Reviews over Olüdeniz

Super hotel

Stephanie Kreuger,
    3-11-2018

Voor de 3de keer naar dit super hotel. Eten was lekker en altijd goed warm. Veel variatie. Kamers schoon en groot. Zwembad wat aan de koude kant maar was al midden oktober. Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Leuk dat ze je ook herkennen. Volgend jaar zeker weer terug in mei en oktober. Kapper was ook erg goed. En helemaal niet duur. Echt een aanrader !

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

Geweldig!

Desiree Vd Berg,
    21-10-2018

Dit hotel is een Echte aanrader.

Er is niks aan te merken op dit hotel

Vriendelijk personeel

Super eten en erg gevarieerd

Zeer schone kamers

Gemoedelijk hotel

Prima ligging en levendig

Genoeg bedjes en parasols bij en om het zwembad

Misschien alleen als er in de avond geen animatie is een beetje lekkere muziek aanzetten

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Wij gaan nooit meer want het is te massaal

Jan,
    17-10-2018

Niet goed was de temperatuur van de zwembaden, veel te laag (24C), er lagen veel keien op het strand en de toegang tot de zee was erg moeilijk vooral voor kinderen en ouderen. De stoppen van de elektriciteit sloegen vaak door tijdens het douchen.

Veel overlast van wespen. Resort is vrij groot en je moet absoluut goed ter been en fit zijn om overal te kunnen komen door de vele trappen. Er was ons niet verteld dat er hoofdzakelijk Russen zijn (80%), rest Engelsen, Duitsers en een handvol Nederlanders of Belgen. Het eten was hier duidelijk op aangepast. Verder heel veel kleine kinderen.

De ligging van het resort is erg mooi evenals de omgeving, verder schone hotelkamers, zeer goede bedden en behulpzaam en zeer vriendelijk personeel. Aan de balie kon je met engels prima uit de voeten. Barpersoneel op de plaza was geweldig. Neem geen taxi (retour 35 euro) met het dolmus 80 euro cent tot aan Fethiye.

Gereisd met partner in september 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

fantastich

Mariska Coenders,
    8-10-2018

Dit is voor mij de vierde keer in Liberty hotels Lykia en voor mij blijft het een gevoel geven als of je thuis komt. Er zijn een aantal kleine dingen veranderd, zoals dat er meer 'instagram points' zijn bijgekomen. Dat geeft alleen maar meer leuke foto momenten! Het hotel is altijd erg schoon, personeel is vriendelijk en het animatieteam is altijd goed. Lawsen blijft voor mij de beste animateur! Ook Amelia, Polina, Maria, Ekrem, Batu, Hiko, Mustafa, Ozzy, Roxy en Emre zijn super gezellige mensen om een leuk praatje mee te maken en ze zijn goede entertainers.

Al om al heb ik weer twee weken genoten, untill next time! ;-)

Gereisd alleenreizend in september 2018
    Geboekt bijneckermann.nl

Voor herhaling vatbaar, geweldige ligging

van Dijk,
    26-9-2018

Prachtige ligging, eten goed ,maar miste s morgens dikke yogurt en gewone broodjes

Vriendelijk personeel ,mooi zwembad ,laag bouw met mooie kamers ,worden goed schoongemaakt

Miste s avonds wel live muziek

Gereisd met partner in september 2018
Olüdeniz scoort een 8,1 uit 10, op basis van 299 reviews