Sorteren

vakanties Olüdeniz

Reviews over Olüdeniz

Een geweldig stukje van het mooie Turkije!😍

Monique van den Berg
    27-7-2018

Wij verbleven in hotel Turquoise in Olūdeniz voor 15 dgn, een heel mooi verblijf, netjes, vriendelijk personeel die keihard werken om de gasten het naar hun zin te maken, het eten was uitgebreid, afwisselend en echt heel lekker! Het plaatsje Olūdeniz , een gezellig dorpje met leuke terrasjes, winkeltjes en gastvrije bevolking. Direct aan de mooie blue lagoon de moeite waard om heerlijk te verblijven, zwemmen of een watersportactiviteit te doen! En zeker niet te vergeten de paragliding boven Olūdeniz en de blue lagoon, een echte aanrader! Het dorpje ligt laag tussen de bergen waardoor je met hoge temperaturen bij ons dik boven de 40 graden weinig verkoeling hebt ook aan zee! Dat was / is het enige min puntje. Verder was het weer een geweldige vakantie in het mooie Turkije!!!

Heel mooi strand

Nathalie
    19-6-2018

Het stadje was heel mooi ! veel heuvels en bergen. Taxi.s rijden daar als gekken. De straten zijn leuk en smal. De strand zelf is echt heel mooi alleen bij de kiezel strand is minder. Veel en leuke winkels

fantastisch

Corry van Leest
    31-1-2018

Oludeniz is een gezellig boulevard met diverse restaurantjes en een mooi strand. De film Blue lagune is daar opgenomen en wij hebben via een duo parageleiding over dit gedeelte rondgezweefd.

heel leuk dorp.met de prachtige bleu lagoon

A.Rehorst
    27-9-2017

oludeniz is een leuk dorp.met veel bars,restaurants.en winkels.erg leuk zijn ook de paraglyders.die constant naar beneden komen.en prachtig is de bleu lagoon.kom zeker terug hier.een van de mooiste plekken van turkye.

gezelige stadje met een leuke boulevard

Nollen
    10-8-2017

Genoeg winkels en het strand is geweldig.

Olüdeniz scoort een 8,5 uit 10, op basis van 299 reviews