Hotel Yuvam

Hotel Yuvam
6,6

25 tips over Hotel Yuvam

Margo, 19-8-2016

De familiekamers aan de voorzijde van het hotel hebben een fantastisch uitzicht, maar zijn ook warmer dan de kamers aan de zijkant van het hotel.

Is het erg warm, aan de achterzijde van het hotel kun je heerlijk in de schaduw liggen bij het mini-zwembad.

Je krijgt 10% korting op de totale rekening als je ook luncht en dineert in het hotel. Het eten is heerlijk, vooral de Fajita en Iron Pan zijn een beleving.

Vergeet vooral geen uitstapjes te maken - en ding ook af op de tripjes ;)

Wouter en Annelieke, 21-7-2014

Eet zeker een keer de Iron pan bij Yuvam.

De boulevard op richting Marmaris centrum vindt je het restaurant Stella, goede sfeer en fantastisch eten!!

Als je een lichte slaper bent neem dan oordoppen mee want je kan last hebben van de andere vakantiegangers die zijn wezen stappen.

Het zou zonde zijn als je de hele vakantie op het strand ligt er is zoveel moois te zien in de omgeving. Je kan boeken vis corendon maar ook naar de busplaats gaan en zelf op stap! Is goed te doen en goedkoop!

Kim, 3-5-2014
Loop vanaf het hotel (als je met je rug ernaar toe staat) naar rechts langs het strand. Daar staat een man met eigen boot die excursies verkoopt. Uiteraard afdingen, wij hebben zo voor 25 Lira p.p. een dagvaart gemaakt langs allerlei baaien met die boot, incl. onbeperkt soft drinks. (ze willen vaak goedkoper zijn als je zegt overdag toch geen bier te drinken) Heerlijke boot toch van 5 uur lang, perfecte luxe luierdag langs de mooiste baaien waar je in kan zwemmen. Ligbedden bovenop de boot!

We hebben een aantal aanbieders voor Yuvam voor je op een rij gezet:

peter en trudy bank, 7-10-2013
neem eens bij het diner een fajita !!!!!!!
suzanne, 21-9-2013
zorg dat je niet op de bovenste verdieping komt! de prijzen van eten en drinken zijn zeer schappelijk, 2 lira voor water, 6 voor verse jus, gemiddeld 25 voor avond eten. duurder dan de meeste restaurants aan de boulevard, maar dan ook kwalitatief erg goed.
Jolanda, 10-9-2013

Strandbedjes bij Faros beachclub (paar deuren naar links) staan verder uit elkaar en zijn ook gratis. Rechtsaf verderdoor ook gratis ligbedjes en meer ruimte.

Neem de dolmus naar het centrum voor 2 lira pp (nog geen euro!)

Nicole, 10-8-2013

Tip 1: eet in het restaurant van Yuvam beach!

Naast de migros zit restaurant Alabi waar je voor nog geen 20 euro lekker kunt eten met vooraf brood, hoofdgerecht en koffie/thee na het eten voor twee personen.

esther25nl, 9-8-2013

Markt Marmaris. Boottrip met boot Orca (niet duur). Eten bij Yuvam Beach!!!

Probeer vooral de fajita's, hmmm!!! FAJITA-TIME!!!

willempie, 22-7-2013
Ga zeker een keer eten op de steiger bij Marbella (vanuit het hotel naar rechts, richting Icmeler). Wel even reserveren!
Ronnie Tober, 17-6-2013
Geen specifieke tips, is erg persoonlijk, maar Bianco bar vonden wij een leuke, relaxte tent, John, zeg Mehmet ;-) is een leuke gast. En de barstreet in "downtown" Marmaris is zeker een aanrader ! Verder lekker over de boulevard wandelen, altijd goed !!!

We hebben een aantal aanbieders voor Yuvam voor je op een rij gezet: