Hotel Yuvam

Hotel Yuvam

18 reacties Hotel Yuvam

Boulevard?

Liev, 8-7-2015
Wij willen naar dit hotel Yuvam. Ik vroeg me af of het n gezellige boulevard is, lange straat met allemaal gezellige eetcafetjes in de buurt? We waren vorige jaar in icmeler, daar had je gelijk naast het hotel hele lange boulevard, heel gezellig waar je overal kon zitten eten of drinken en ook entertainment. Heb je dat ook naast dit hotel? Verder vroeg ik me af of het veel lopen is naar het centrum van marmaris en naar barstreet? Ik heb last van mijn benen. Is dat te doen? Hoeveel min ongeveer?
0 reacties

barstreet

ilse, 18-8-2014
wie weet er meer informatie over de afstand naar de barstreet/long beach? en kun je daar makkelijk te voet heen of taxi? alvast dankjewel!
0 reacties

kamernummer?

Kim B, 28-8-2013
Welke kamernummers zijn aan te raden? Ilona059 heeft bijvoorbeeld prachtig uitzicht. En kosten de familiekamers extra?

We hebben een aantal aanbieders voor Yuvam voor je op een rij gezet:

uitzicht op zee

Sasja, 18-6-2013

Wie heeft voor mij nog kamer nummers die prachtig uitzicht op zee hebben ?

Wij hebben 2 kamers geboekt van de zomer en willen graag optimal van het uitzicht genieten

Alvast Bedankt !

kamernummer

sasja, 22-5-2013

Hallo Sweetness,

mag ik vragen welk kamer nummer jullie hadden, het uitzicht is inderdaad echt mooi

wie weet??

agnes, 16-5-2013

Hallo.

Heeft er iemand een email of website adres van dit hotel.

4 reacties

supermarkt

Jan den Besten , 2-5-2013
Zijn er in de buurt van het hotel ook grote supermarkten zoasl Carrefour oid? Ook heb ik nog een vraag over het ontbijt....ik las dat je ook omeletten kan bestellen ed...is dat tegen extra betaling? We gaan 13 Juli erheen ( 2 volw+2kids) welke kamers kunnen we dan het beste vragen?
2 reacties

zwembad?

daisy, 15-2-2013
ik zie nergens een zwembad, is er wel een zwembad aanwezig?
2 reacties

rolstoelvriendelijk

roos , 9-1-2013

zijn er veel treden of zijn er schuine hellinkjes?

zou graag willen weten omdat ik rolstoelafhankelijk ben.

zijn de kamers ook groot genoeg om met de rolstoel bij t toilet te komen?

Ontbijt

Chantal, 17-8-2012

Kan iemand mij vertellen hoe het ontbijt is en wat de keus is, kan nergens iets over vinden.

Alvast bedankt

4 reacties