Aparthotel Verona

11 reacties Aparthotel Verona

Vraagjes

LINDA Van de VELDE, 19-9-2017

Hallo,

Ik heb een aantal vragen:

De afstand naar de haven en bazaar, is dit te lopen of beter met dolmus/taxi?

Is er wifi op de kamer ?

Kan je bij het zwembad lunch krijgen of moet je dan richting een restaurantje ?

Ik hoor het graag..

Bedankt Linda

0 reacties

Rolstoelvriendelijk

mirella, 24-3-2014

Weet iemand of je ook in het complex kunt komen met een rolstoel of rollator? Ik zie nl dat er ook beneden 2 kmr appt zijn maar vroeg me af of je daarvoor nog een trappetje op of af moet?

Ik wil nl met mijn moeder in aug of sept hierheen gaan maar ze zit voor langere stukken in een rolstoel of loopt met een rollator, klein trappetje is geen bezwaar

afstanden en drankjes

Ina, 19-11-2012

Hallo,

Weet iemand hoever je moet lopen naar het winkelcentrum waar Mac Donald en de Migros zit ?

En hoe ver is het lopen naar het strand en is dat een mooi strand ?

Kun je bij Verona ook drankjes betalen met de Lira ? In de reacties lees ik Euro 's, of is dat omgerekend. Welk blok kunnen jullie aanraden.

Groetjes Ina

Pinnen

Jan Pieter Ritzema, 27-1-2012

Weet iemand ook of je bij het afrekenen van de drankjes en of maaltijden ook kunt pinnen? En nog een vraag; kun je aan het einde van de dag in 1 keer afrekenen van alles wat je die dag hebt gebruikt?

Vorig jaar waren we te gast bij Karakas app. in Marmaris en daar kon het toen wel. Zowel pinnen als op de rekening zetten. Ik hoor het graag

supermarkt

Louise, 10-11-2011
Wij willen misschien boeken voor volgend jaar, zit er om de hoek toevallig een supermarkt of een bakkertje os zoiets?

wie weet

karin, 14-10-2011
Wie weet of Blok A volgende jaar ( zomer 2012 ) gerenoveerd zal zijn?

laptop internet

Roelfie, 15-8-2011
Wie weet of je ook kunt internetten op je kamer,want ik wou onze laptop meenemen.
5 reacties

tv

Roelfie, 18-6-2011

wij gaan in augustus voor het eerst naar dit apart hotel.wie weet of er een tv is in de kamer,en kluisje.

En ik lees dat je zelf toillet papier moet kopen,maar dat lijkt mij raar,wie weet dit.Groetjes.

5 reacties

I.ten Voorde, 16-1-2011

Wij gaan in mei naar appartement Verona en zijn benieuwd of er wifi in het appartement is.

Groet, Ivonne

verblijf Verona

Fam Barlag, 20-7-2010

Wie zou mij kunnen vertellen hoe de bedden zijn? Heb wat rugproblemen en wil dit daarom weten, wij gaan in augustus 2 weken naar app Verona en kijken daar erg naar uit.

Nog even een vraagje, wij hebben dan een appartement, logies, is de familie echt zo ongastvrij als je bijv. geen gebruik zou maken van de Turkse avond of als je een keertje niet bij het restaurant van Verona eet? Als ik alle reacties lees, kan je je dit haast niet voorstellen.

Ik hoor het graag gauw.... Vriendelijkste groetjes....