Hotel Tropical Beach

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.8Fantastisch

• Sauna

In Hotel Tropical Beach in Marmaris bevind je je buiten het feestgedruis. Er is geen animatie, wat het tot een geschikte plek maakt voor stellen. Dit is een kleinschalig en gemoedelijk hotel met vriendelijk personeel. Het hotel ligt aan zee en er is een zwembad. Wil je toch naar het centrum van Marmaris? Met de dolmus ben je er in 10 minuten.

193 reviews over Hotel Tropical Beach

• 2019
    9Teun Heijns30-09-2019

Fantastisch hotel met vriendelijk personeel.

Eten, bediening, bedden, schoonmaak was voortreffelijk , accommodatie in zijn geheel word goed onderhouden door personeel dat zeer gemotiveerd is , en het een ieder zeer naar de zin wilt maken. Iemand die over dit hotel klachten heeft , moet bij zich te raden gaan of ze het thuis ook zo aantreffen. Wat we hoorden tijdens ons verblijf waren alleen maar positieve geluiden over dit hotel waar we ons alleen maar kunnen aansluiten.

Gereisd met partner in september 2019

• 10John Touw28-09-2019

Net terug van 15 dagen Tropical voor de 4e keer . Was weer in 1 woord geweldig !! Mooie kamers , lekkere douche , goed eten , prachtig uitzicht en hele vriendelijke obers . Direct aan het strand . Enige minpuntje slechte WiFi .

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9DansCentrum Wijgers11-09-2019

Super gezellig en uitnodigend !

We hebben genoten. Wat een enorm leuk, familiar en goed verzorgd hotel. Je voelt je welkom vanaf het eerste moment van aankomst tot de laatste minuut bij vertrek. Het eten is bijzonder uitgebreid, lekker en voor iedereen wat ! Enige minpuntje is de broodkeuze bij het ochtendontbijt. Deze keuze is wat karig en saai... maar gelukkig zitten er bakkers in de regio en konden wij zo toch onze geliefde breekbrood-bolletjes in de ochtend eten :-)

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Reumkens19-08-2019

Prachtige ligging, schoon hotel!

Voor Turkse begrippen was het een eenvoudig hotel, de ligging is prachtig en ideaal voor een mooie vakantie.

Het hotel was erg schoon en onze kamer was pas gerenoveerd. ( Tip: boek een kamer met zeezicht!) Bij het eten van de keuze beperkt maar alles smaakte erg goed en werd vers klaargemaakt waar je bij stond. Aan het strand kon je gebruik maken van de bedjes en parasols, ook hier kon je je drinken naar toe nemen, wij vonden dit erg fijn. Het personeel is erg vriendelijk en doet moeite iedereen tevreden te stellen. De bedjes aan het zwembad zijn beperkt.

Wij hebben een mooie vakantie gehad in een prima hotel!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8anoniem12-08-2019

mooi hotel

mooi hotel, kamers zijn erg schoon en erg mooi (tip boek wel zeezicht anders heb je geen balkon) eten was goed niet veel keus uit warm buffet, weinig bedjes aan zwembad waarom je dus wel om 6 uur uit je bed moet om je handdoek neer te leggen. strand is ook mooi bedjes mogen wel een keer vernieuw worden. ver van centrum. wifi is voldoende soms ook in je kamer. zeker geen ouderen hotel zoals ik in vorige recensies las.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9M v M25-07-2019

Fantastisch verblijf gehad.

Heel goed en schoon hotel! Alles relax Alleen jammer dat er weinig of geen Engels of Duits wordt gesproken bij de receptie. Maar personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Kamers ruim en netjes. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10c.horsmeier21-07-2019

FANTASTISCH

De Ligging is paradijs op aarde. Vooral de ondergaande zon is geweldig. Als je zeezicht boekt en 4 de of 5 de etage heb j eindeloos uitgezicht Het hotel is geweldig qua verzorging eten prima en personeel.

Gereisd met partner in september 2017

• 8jannie14-07-2019

heerlijk

heerlijk hotel waar je je thuis voelt

• 10Henny Kloekke07-07-2019

Geweldig gaan zeker weer

Voor de 3e keer naar Tropical geweest. Het was weer super. Alsof je thuiskomt. Veel vast personeel die ons herkennen. Evenals de vaste gasten die er altijd in juni zijn. Zo gezellig. Kamers zijn keurig netjes en schoon. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Geen animatie en niet echt geschikt voor kids. Gemiddelde leeftijd is 40+. Als je aankomt denk je jeetje wat is dit maar als je naar binnen stapt kijk je gelijk naar beneden de tuin in op het zwembad. Daarachter direct de zee, De baai van Marmaris is prachtig. Privé strand is ruim en heeft voldoende bedjes en parasols.

• 9Henmar21-06-2019

Wij hebben genoten, en voor herhaling vatbaar

Prachtige ligging aan strand en boulevard, kleinschalig met vriendelijk personeel,geen animatie-team Wij hadden een kamer met zeezicht (aan te bevelen) De kamers zijn schoon zo ook de rest van het complex. Het eten is prima /voldoende keuze, nadeel harde bedden,(topdek gekregen) slechte WIFI, minder geschikt voor gezinnen(kinderen), eindje van het centrum (Marmaris)maar is prima te lopen, genoeg keuze uit vervoer. Aan drukke straat, met wat winkeltjes/supermarkten. Bazar Marmaris leuk om te kijken niet om te kopen veel te duur/slechte kwaliteit, er zijn genoeg winkeltjes in centrum Marmaris die beter zijn.Omgeving Marmaris is prachtig. Bezoek aan Icmeler is aan te raden evt. met bootje v/a Marmaris (=20 TL) shops zijn daar goedkoper dan in Marmaris) Ook het wekelijks (Ma) markt(je) in Turunc is wel leuk, kan je v/a Marmaris ook met bootje doen (20 TL) of met Dolmus (6 TL) kortom leuke omgeving met genoeg mogelijkheden.

Hotel Tropical Beach info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV