Hotel Tropical Beach

8,2

172 reviews over Hotel Tropical Beach in het Nederlands

Topper

Henny Kloekke, 1-3-2018

Heerlijk niet al te grootschalig hotel. Niet geschikt voor kinderen en geen animatie. Direct aan de boulevard en eigen privé strand aan het breedste strand van Marmaris.

Prachtige kamers. Kies geen voordeelkamer. Is erg lawaaierig omdat deze aan de drukke weg ligt.

Laat de voorkant van het hotel je niet misleiden. De tuin met zwembad en pool/beachbar is prachtig. Vriendelijk personeel. Super goed eten. Wij zijn al weer terug geweest in oktober 2017.

Tropical beach is een verpauperd slecht hotel.

R. Pieters., 7-1-2018

Zeer slecht hotel, recentie's kloppen niet, hotel is geen een ster waard, alles is versleten en aftands,eten is heel slecht en lokaal, weinig Europees eten , het hotel is een clubhuis voor de lokale bevolking, die dag in dag uit in en uit lopen, om te eten en te drinken en op het terras te gaan zitten met familie en vrienden, en ze betalen niks, dit weet ik van een personeelslid die daar werkt, deze spreekt er schande van, maar ze zijn bang, want als ze er wat van zeggen, worden ze ontslagen, dit vertelde ik tegen de hostess, en deze vertelde mij dat ze dat niet mochten zeggen, en dat ze blij moesten zijn omdat ze werk hebben, dus zo werkt het daar, wij betalen zodat de lokale bevolking kan eten en drinken, zei worden bediend, wij moeten zelf ons drinken halen. Wij zijn overgeboekt naar ander hotel.

Al de mensen die dit een super geweldig hotel vinden, deze mensen hebben dan nog nooit in een hotel gezeten wat echt 4 of 5 sterren waardig is, en kunnen dus ook geen reëel oordeel geven, wij die al meer als 25 jaar in Turkye komen en in verschillende streken en plaatsen zij geweest, durven wij te zeggen dat dit het slechtste hotel is wat wij in die jaren hebben mee gemaakt.

Relax, ontspannen, genieten

Esther Dijkstra, 7-1-2018

Een kamer met zeezicht is echt een must! Zo mooi! En anders kijk je uit over de drukke straat.

De kamers zijn goed schoon gemaakt. Het hele hotel wordt goed schoongemaakt evenals het zwembad. Het eten is goed, echter maken ze van tevoren bijvoorbeeld al pizza klaar en wordt dit in warm-houd-bakken gehouden, maar dit is niet echt lekker. Ze proberen wel elke avond wat anders te doen bij het diner. Eten is verder simpel, maar goed.

Geen animatie, maar dit wilden wij juist ook niet.

Het is leuk om achter het hotel over de boulevard te lopen richting Marmaris of juist de andere kant op richting Icmeler.

Bedden liggen goed en de douche is heerlijk!

Dit was onze 'laatste vakantie' met z'n 2tjes, dus we gingen ook voor een ontspannen, relax vakantie en dat is gelukt. We hebben genoten!

Super vakantie!!

Nicole, 4-11-2017

Tropical Beach Hotel is vrij recent gemoderniseerd. De kamers zien er netjes uit, fijne inloopdouche en heerlijke harde bedden. Kamer met zeezicht boeken is aan te raden anders kamer aan de wegkant met frans balkon. Hotel en kamers worden goed schoongemaakt. Lekker zwembad met in onze periode voldoende bedjes. Alleen weinig schaduw. Na 15:00 wel volledig schaduw. Personeel super vriendelijk, goede service, drankjes werden zelfs bezorgd terwijl ze dat eigenlijk niet deden. Eten goed en gevarieerd en elke dag vers brood en turkse thee. Er is gelukkig geen animatie waardoor het erg goed relaxen is en er is ook geen muziek bij het zwembad. Uit de voorgaande recensies zouden er weinig kinderen zijn, dit klopt, helaas die er waren hadden een hoop kabaal/gekrijs. Voor de rest waren het voornamelijk “oudere” mensen van Turkse en Nederlandse afkomst, wat belgen en duitsers. WiFi was niet super maar deed het wel. Bepaalde momenten (vlak voor eten) viel die vaak even weg. WiFi beschikbaar bij zwembad en merendeel van de kamers. Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad en wij raden het hotel zeker aan als je de rust op wilt zoeken!

teleurstellende herfstvakantie

van Esch, 31-10-2017

Wij als 2 beste vriendinnen (45 jaar), hebben dit hotel op basis van de goede recensies geboekt. Bij aankomst leek het net een bejaardensoos. De Turkse 70-plussers waren rijkelijk aanwezig. Dit was op zich geen probleem, maar wel het feit dat er verschil gemaakt werd met de bediening. De lokale bevolking werd bediend, en wij mochten ons drankje zelf gaan halen. Ook het aanbod en de kwaliteit van het eten werd duidelijk minder, toen deze mensen weer waren vertrokken. Het eten werd minder gevarieerd en verschillende keren was het gewoon niet warm! Hierdoor hebben wij ons verschillende keren genoodzaakt gevoeld, buiten de deur te gaan eten. Er werd al flink gepoetst en opgeruimd terwijl wij nog gewoon aan het zwembad en strand lagen... dit doet niet echt gastvrij aan, als je de stoelen en ligbedden voor je neus ziet verdwijnen. Het personeel deed niet echt moeite om gastvrij en vriendelijk te zijn, op een paar uitzonderingen na. Er zijn zelfs mensen geweest die zichzelf hebben laten overplaatsen naar een ander hotel ( met extra kosten) en er waren mensen die overwogen hun vakantie eerder af te breken.

Verder was de ligging perfect, kort aan de mooie boulevard en een eigen strandje met heerlijke ligstoelen. De kamers waren schoon en netjes. Jammer alleen dat het hotel vanaf de straatkant weinig uitstraalt. Wij snappen eerlijk gezegd niet veel van alle goede recensies, want zo hebben wij het helaas niet ervaren. Wij komen hier zelf niet meer terug en zullen ook anderen zeker niet adviseren om te gaan.

Teleustellend

Mevr jansen, 19-9-2017

Ligging ,personeel ,eten niks op aan te merken . Maar met de rust is het gedaan . Omdat de europeanen wegblijven worden de plaatsen ingenomen door de turken met gezin . Gillende, krijsende kinderen . Zouden deze week naar school moeten hebben we gehoord maar er zijn er nog steeds .De russen hebben de naam er een zooitje van te maken, maar geloof me sommige turken kunnen er ook wat van . Er word maar mondjesmaat tegen op getreden . Dit als er anderen kommentaar op geven . Na de achtergrond muziek bij het eten komt er wat we zullen noemen westerse muziek ook zachtjes op de achtergrond. Daarna komt de turkse muziek en gaat de volume knop omhoog . Zo hoog zelfs dat de muziek in de kamers te horen is . ontzettend jammer. Met een goede playlist gevuld met allerlei soorten muziek word het een stuk aangenamer. Of anders net als vroeger helemaal geen muziek .

Heerlijk

Kelly, 23-5-2017

Het is niet een ultra all inclusive zoals we ze eerder eens hebben bezocht in turkije, maar het is een fijn hotel direct aan het strand. De bedjes horen er niet bij overigens en je moet er voor betalen! Max 1 bekertje drinken mee naar het strand in plastic bekers. Wifi alleen in de lobby.

Super hotel

Nick, 28-11-2016

Ik ben afgelopen zomer met 2 vrienden naar hotel Tropical geweest. Het is een fantastische hotel met mooie kamers, het personeel is ook heel vriendelijk en de obers maken altijd een praatje met je, voor jongeren stopt er een bus in de avond om dan voor 2,5 lira je naar het centrum te brengen en dan loop je 2 minuten naar de barstreet

Helemaal geweldig, echt een aanrader!

Ilse, 30-10-2016

Mooi hotel, perfecte ligging.

Wij hadden een kamer met zeezicht echt subliem.

Goede bediening, vriendelijk personeel. Min puntje de bar sluit om 23:00 uur.

Eten was ok, geen overdadig buffet maar goed.

Verder TOP

Genoten.

thereza, 22-10-2016

Fijn hotel, niet al te massaal. Nette en gezellige bediening. Schone kamers en andere openbare ruimten.Fantastisch uitzicht. Lekker eten. Kortom prima vakantie gehad.

We hebben een aantal aanbieders voor Tropical Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tropical Beach in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tropical Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tropical Beach scoort een 8.24 uit 10 op basis van 172 reviews.